Minkälainen nelivuotias haluaa SPIDERMAN-paidan?
Mistä nelivuotias on oppinut tuntemaan Spidermanin? Ei taida kuulua ainakaan Ylen lastenohjelmiin. Kiinnostaisi tietää. Meidän nelivuotias ei tiedä, mikä on spiderman. Hahmon kyllä varmaan tuntee, kun on kavereiden vaatteissa ja asusteissa nähnyt.
Kommentit (43)
Eli ei tämäkään asia nyt noin musta-valkoinen ole, haloo! Itse olin sitä mieltä, ettei moista paitaa tarvitse silti ostaa, kun eihän poika tosiaan edes ymmärrä, mikä koko Spiderman on... Siihen asti nallet ja autot oli kelvanneet loistavasti, ja halusin jatkaa samalla linjalla. Mies sai ylipuhuttua, piti mua tiukkiksena ;) Ja tottahan se on: mitä
haittaa
Spiderman-paidasta lapselle on? Ei poika edelleenkään ole saanut katsella mitään siihen liittyvää telkkarista (hyvä jos Pikku2:sen katsoo pari kertaa viikossa), mutta kummasti hän on silti keksinyt yhtä ja toista, mitä se hahmo muka osaa tehdä. Eli kuulunee ikään, toisilla enempi ja toisilla vähempi. Oma poikamme tuskin olisi hömpötyksestä innostunut ilman kerhokaveriaan, mutta eipä tuo haittaa.
PS. Kyllä tuo nyt 5v poika edelleen leikkii myös pikkusiskonsa kanssa kauppaa ja kotia ja huristelee leikkiautoilla, eikä hänellä ole esim. yhtään asetta leluissaan. Tuntuisikin vähän oudolta väkisin pitää poika erossa " hurjista hahmoista" , jos ne ovat vain leikeissä mukana eikä hän saa tai edes halua katsella mitään pelottavaa telkkarista.
televisiosta Spidermania (ovat 8 ja 9 v.), eikä enää mitkään Spiderman paidatkaan kiinnosta. Mutta pienempänä kyllä halusivat edottomasti Spiderman paitoja. Näkivät paitoja kavereilla, kaupassa, ja lelulehdissä Spiderman leluja. Kyllä kuule lapset huomaavat asioita missä vaan. Ovat tarkempia kuin luulet.
Siinä on kirkkaat värit, mukava päälle ja kiva kuva. Mitä muuta selitystä tarvitsee?