Puistollinen isiä flirttasi mulle taas :P
Olen parikymppinen isotissinen kaunis hoikka ja huoliteltu pienen pojan yh,ennenkin olen puisossa törmänny siihen,et ulkonäköni herättää huomiota - Yleensä äidit katsoo pahasti ja läpinäkyvän kateellisina perääni. Mut tänään taas, kuten yleensäkin viikonloppuina puistoissa on harvinaisen kiva käydä - Taas puisto oli täynnä ISIÄ lapsineen, ja voi niitä katseita ja flirtin määrää mitkä sain osakseni :D Osa yritti muka huomaamattani katsella, ja ujosti hymyillen käänsi pään pois kun katsoin silmiin.
Yksi pullea verkkarimamma oli eksyny joukkoon mukaan, ja jos katse voisi tappaa, oisin dead! Hänenkin miehensä mua katseli siihen malliin ja jututtikin pienellä tekosyyllä, ja muija oli kuin sitruunan niellyt.. Varmaan saa mies-reppana huutia kotona..
niin, tulipa vaan av-mammat mieleen, monenkohan teistä hellapoliiseista miehet oli paikalla siellä tänään.. Ukkomiehiä ois niiiiiiiiiiin helppo iskeä, tätä faktaa aina jaksan pikkusen ihmetellä.
Kommentit (262)
Siis lueppa ap nyt kertaalleen tuo sun alotus teksti.. Annat itsestäsi todella halvan ja yksinkertaisen kuvan=(
työ, opiskelu, juhliminen, en jaksais kyllä minä.
älykkäitä ja viis veisaavat flirtistä jossain puistossa!
Miettikää suomen kuuluisia yh-äitejä Tarja Halonen, Anni Sinnemäki jne.
Ap on jotenkin häiriintynyt jos oikeasti on noin käyttäytynyt tai vaan näin kirjoittanut. Otan osaa.
Vierailija:
Siis lueppa ap nyt kertaalleen tuo sun alotus teksti.. Annat itsestäsi todella halvan ja yksinkertaisen kuvan=(
Oliko kuumat oltavat puistossa tänään??
Vierailija:
Sinnehän hän tänään menee, kun se on täys isejä näin sunnuntaina.Ehkäpä tänään ap uskaltaa levittää jalkojaan jossain pensaikossa.
Pitäkää miehistänne huolta, varsinkin me/te jotka asutte Etelä-Suomessa.
Vierailija:
Voinhan minäkin tänne kirjoitella tekeväni vaikka mitä, ollakseen kuitenkaan totta.
Että jostain kumman syystä AP ja AP:n puolustajat (eli luultavasti sama kirjoittaja) olettavat kaikkien mammojen täällä palstalla olevan tosi rumia :) Ja varsinkin niiden jotka arvostelivat hänen kirjoitustaan ja asennettaan! Kuitenkin kun tuonne ulos menee pyörimään, niin suurin osa äideistä on nykyään ihan hyvässä kunnossa ja kauniita. Luultavasti myös hänelle kirjoittaneista suuri osa on kauniita....kukaan muu vaan ei halunnut kehuskella omalla ulkonäöllään, sillä se on lähinnä säälittävää!
Ja sille joka väitti. että pitää olla fiksu jotta voi opiskella yliopistossa, niin äläs nyt naurata! On eriasia oppia asioita hyvin ulkoa ja olla fiksu. Eiköhän AP todistanut jo alkuperäisessä kirjoituksessaan, että on fiksusta kaukana!
ks.
Vierailija:
Että jostain kumman syystä AP ja AP:n puolustajat (eli luultavasti sama kirjoittaja) olettavat kaikkien mammojen täällä palstalla olevan tosi rumia :) Ja varsinkin niiden jotka arvostelivat hänen kirjoitustaan ja asennettaan! Kuitenkin kun tuonne ulos menee pyörimään, niin suurin osa äideistä on nykyään ihan hyvässä kunnossa ja kauniita. Luultavasti myös hänelle kirjoittaneista suuri osa on kauniita....kukaan muu vaan ei halunnut kehuskella omalla ulkonäöllään, sillä se on lähinnä säälittävää!Ja sille joka väitti. että pitää olla fiksu jotta voi opiskella yliopistossa, niin äläs nyt naurata! On eriasia oppia asioita hyvin ulkoa ja olla fiksu. Eiköhän AP todistanut jo alkuperäisessä kirjoituksessaan, että on fiksusta kaukana!
Vierailija:
!Ja sille joka väitti. että pitää olla fiksu jotta voi opiskella yliopistossa, niin äläs nyt naurata! On eriasia oppia asioita hyvin ulkoa ja olla fiksu. Eiköhän AP todistanut jo alkuperäisessä kirjoituksessaan, että on fiksusta kaukana!
Jos kerran oot niin vetävä, ni miks oot yh? Luulis et ois joku ihqu mies korjannut sut pois jo aikaa sitten..
Terveisin Ekonomin rouva
Vierailija:
Jos kerran oot niin vetävä, ni miks oot yh? Luulis et ois joku ihqu mies korjannut sut pois jo aikaa sitten..Terveisin Ekonomin rouva
n olla ns. kouluälykäs, sehän sanoikin olleensa aina ysin-kympin oppilas.
eikä muuten jotain gradua tehdä pelkällä hyvällä ulkomuistilla.. ei tosiaan.
Mistä löytyy puisto, joka on täynnä ISIÄ? Meidän alueen puistoissa satunnaisesti muutama isä lasten kanssa ja yleensä kymmeniä äitejä.
Pk-seudulla asutaan ja on okt alueella oleva puisto. Tuntuu, että isät jää helpommin lasten kanssa omaan pihaan kuin menee puistoon.
Se taas, katsooko ne puistossa olevat isät parikymppistä isotissistä naista, joka keikistelee pienissä vaatteissa on toinen tarina. Ihme, jos ei katso. Itse ainakin katsoisin mielellään jos puistoon tulisi joku hyvänäköinen nuori kolli sixpäkkiään ja rusketusraitojaan esittelemään.
Mistä löytyy puisto, joka on täynnä ISIÄ? Meidän alueen puistoissa satunnaisesti muutama isä lasten kanssa ja yleensä kymmeniä äitejä.
Pk-seudulla asutaan ja on okt alueella oleva puisto. Tuntuu, että isät jää helpommin lasten kanssa omaan pihaan kuin menee puistoon.
Se taas, katsooko ne puistossa olevat isät parikymppistä isotissistä naista, joka keikistelee pienissä vaatteissa on toinen tarina. Ihme, jos ei katso. Itse ainakin katsoisin mielellään jos puistoon tulisi joku hyvänäköinen nuori kolli sixpäkkiään ja rusketusraitojaan esittelemään.
Vierailija:
Mistä löytyy puisto, joka on täynnä ISIÄ? Meidän alueen puistoissa satunnaisesti muutama isä lasten kanssa ja yleensä kymmeniä äitejä.Pk-seudulla asutaan ja on okt alueella oleva puisto. Tuntuu, että isät jää helpommin lasten kanssa omaan pihaan kuin menee puistoon.
nnistua kylvämään epäilyksen siemenen mieliinne ?
Katsominen ei vielä tarkoita, että olisi valmis pettämään vaimoaan, ainakaan siellä leikkipuistossa jossa on omat lapsetkin mukana ja kenties naapurit samaan aikaan eli kiinnijäämisen riski on aika suuri.
Tietty voi treffit sopia ja vaihtaa numeroita, mutta niinhän sitä voi tehdä missä vaan töissä, baarissa, rannalla, kaupungilla, kaupassa... netissä! Jos siis on petollinen luonne niin sitä pettää missä vaan. Leikkipuisto tuskin on sen pahempi paikka kuin muutkaan.
Mikäs se jenkkileffa oli mikä kertoi kahdesta kotona olevasta vanhemmasta, joille kehkeytyi suhde leikkipuistossa? Tuli mieleen onko tämä ketju saannut siitä alkunsa.
Ja BTW se, että mies katsoo kaunista naista ei tarkoita, että sillä olisi kotona ruma vaimo. Jotenkin oletuksena oli, että vain ap olisi kaunis ja seksikäs ja puistoisien vaimot " verkkarimammoja" . Itse en ainakaan verkkarimamma ole vaikka puistossa päivittäin käynkin ja joskus mieskin sinne lasten kanssa menee. En vahtaa ketä mieheni katsoo tai kenen kanssa puhuu, miksi niin tekisin? Eihän vahtaamalla voi estää toista pettämästä jos se toinen niin haluaa tehdä.
henkilön viehättävänä. ja lähtisitkö sinne puskan taa mahdollisesti jos kauniina tulee tyrkylle