Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^ELOISAT viikonloppuna PE-SU^^

08.06.2007 |

Se ois kinksuviikenddi sitten! Mukava nähdä kaikkia teitä jotka sinne tuletta, ja jotka ette nyt pääse, niin toivottavasti sitten joskus hamassa tulevaisuudessa tapaamme!

Tää lähtee tunnin päästä ajelee e-suomeen :S. Olen jo kauhusta kankeena.. (isompi hätätavara valitettavasti ei ole kankeeta, vaan jotain paaaaljon löysempää :S, että jos joku sattuu motarilla tänään ajeleen ni se olen minä siellä tien poskessa housut kintuissa).

Toivottavasti tuo Hilla kerrankin osaisi autossa käyttäytyä fiksusti, epäilen vahvasti.

Mutta kaikille mukavaa viikonloppua, missä ikinä sen sitten vietättekin!

Hanneli ja Hiltsu

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja Nallun puolesta KIITOS KAUNIS eilen Kinkereihin osallistuneille! Olipa kiva kuulla, että olitte nauttineet päivästä. KIITOS myös muille ihanasti hengessä mukana eläneille! Nallu jodlaa tällä hetkellä jo Alpeilla, joten ei ole tänne itse kirjoittelemassa.

Vielä myös KIITOS niistä yllätyksistä, jotka tuli ihan puskasta. Minä vaan ihmettelen, että joko aletaan leikkimään, jokojokojoko =) Oli niin komiat kukkalaitteet, että niiden väkertäminen vei aikaa hihiiiiiii.

Loistohomma, että niiiiiiiiiiin moni uusi oli tullut meitä vanhoja naamoja ilahduttamaan! Mielikuvat heitti häränpyllyä, kuten aina, mutta se onkin sitä extrahupia ajatella, mistä omat mielikuvat on syntyneet. Ilmastointi oli pois päältä juup, mutta onneksi oli kaikki ne tilat kuitenkin vesineen ja vessoineen käytössä. Minä toivon, että kesken jääneet keskustelut ja tutustuminen jatkuvat edelleen täällä palstalla, samoin tulevissa tapaamisissa.

Se on elämää, ettei kaikki aina pääse paikalle syystä tai toisesta. Edelleenkin on monia, jotka eivät ole päässeet (eikä kaikki välttämättä ikinä haluakaan tulla) live-elämään, mutta silti on hauska ¿tuntea¿ ja vaihtaa kuulumisia palstalla *vilkutus esim. Puuhikselle, Lillille, Pepperille, Hallakselle, Vieterille, Oneliselle, Riikalle ja niin monelle muulle palstakaverille* Kaikkihan on vapaaehtoista, niin kirjoittelu kuin tapaamisiin osallistuminenkin. On aivan itsestä kiinni, millaisen roolin Elokuisissa haluaa ottaa: taustalaisen, kirjoittavan, tapaamisiin osallistuvan ja jotkut hullut menee sitten vielä muiden kiusaksi järkkäämään ison tapahtumankin. Koettakaa kestää, meitä on niin moneksi =)

*IKARUS: Täysi kymppi sulle noista sanoista. Yksi Kinkeripäivä ei ratkaise suuntaan tai toiseen tätä palstaelämää. Ja hienoa, että kotimatka meni niin nappiin! Teistä taitaa tulla ainakin kesäisin sitten yöreissaajia.

*PANTOUFLElle erityisen lämpimät terveiset, olet niin ihailtavan innostunut sieltä kaukaa lähtemään kuukausitapaamisiinkin. Höpönhöpöt sinä minnekään sivuun jää, vaikket mukaan päässyt. Tosin huomasin tuosta myöhemmästä kohdasta pinoa, että olit jo nostanut pään pystyyn takaiskun jälkeen. Ja pepun kanssa =) Toivottavasti olette jo kunnossa!

*AIRille olisin kaikkien vauvavuoden vaikeuksien jälkeen suonut hetken hengähdyksen arjen kuvioista. Teitäkin olisi pitkästä aikaa ollut ihana nähdä! Onneksi pääsette nyt kuitenkin matkalle lähtemään. Kaikkea sitä pienten kanssa tapahtuukin. Tytölle pikaista paranemista!

*MYRYN ja muiden sairastavien lapsosille pikaista parantumista!

*Teiden kauhun HANNELIn ja tietty Hillan tapaaminen oli kyllä hauskaa, niiden monen vuoden yhteisen taipaleen jälkeen. Melkoinen kotimatka =) Minä aattelin, että sulta oli jäänyt aamulääkkeet ottamatta, kun sun silmät pyöri villisti päässä, mutta se olikin se kuumuus¿

* JAMSSAhan se rohkeita ehdottelee. Että tapaamiset lopetettais. Onhan siinä ajatusta kyllä. Sitten ei tulisi turhaa jupinaa. Toisaalta on niin kiva jupista kasvotusten, että en kannata tätä ajatusta. Sori, petin taas sut, kuten sillä kukkamekollakin. Se oli vaan jäänyt liian pieneksi tosta keskivartalon kohdalta.

* ELO, me tullaan joku päivä teidän kesäkommuuniin rannalle!

PEEVELIllä oli hieno idea tuo NAISTENILTA! Minä olen taas yllättäen mukana! Tuo kustantamishomma unohdetaan, me ollaan nyt Nallun kanssa tultu teidän muistamiksi, kun kaikilta Kinksulaisilta oli jo yhteiskustanteiset herkut&havut. Laitahan Peeveli joku kesäilta ehdotukseksi niin alkaa homma luistamaan. Syömään, keilaan jne.

Niin ja synttärit. Innokkaita tulijoita löytyy, hyvähyvähyvä. Vaan kukas alkaa järjestään? Kun lyö ajoissa päivän lukkoon niin sitä useampi osaa varautua ajoissa.

Tulkaahan kirjoittamaan sananen, tutka on taas päällä. Moni kuului lähtevän mökkeilemään Kinksuilta. Minä muuten olen lomalla seuraavat 4 viikkoa, Miähellä alkoi se laiduntaminen.

Kiittääniiaaniksauttaa,Pumpuli, väsynyt mutta halvatun onnellinen Elokuinen

Vierailija
42/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin laitappas peeveli vaan pinoa pystyyn illanvietosta, minäkin voisin olla kiinnostunut jos päivä olisi sopiva. By the way...minä olen kuullut että keilahallin yksi yrittäjistä ainaskin olisi/olisi hiljattain ollut miljonääri Jussina tunnetuksi tullut miekkonen. Siis hän joka oli siinä Suomen formaatti deitti ohjelmassa missä oltiin siellä Ranskanmaalla linnassa yms.

Mitäs muuta niin pumpulille ihanaa lomaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä lähtee myös lämpimät kiitokset ja kumarrukset kinkereiden järjestäjille! Juhlat olivat onnistuneet ja hyvä meno säilyi alusta loppuun saakka. Kyllä oli kerrassaan mukava nähdä niin uusia kuin vanhojakin immeisiä ja viettää teidän kanssa kuuma kesäpäivä Tampesterissa :) Ja ihailtavaa oli useiden pitkänmatkalaisten saapuminen kinkeripaikalle, siihen kyllä tarvittiin suuri määrä turnauskestävyyttä, joten kyllä saatte ihan luvan kanssa hehkuttaa :)

Peevelin ehdotus illanvietosta kuulostaa hyvältä ja ehdottomasti olen sitä mieltä, että kinkereiden järjestäjät ansaitsevat hyvää ruokaa ja juomaa meidän kustantamana. Toivottavasti löydetään yhteinen aika, joka sopisi mahdollisimman monelle. Kesälomat taitavat painaa piakkoin yhdellä jos toisella päälle...

Kesälomasta puheenollen olemme tänään suunnitelleet kesälomaa, joka miehellä alkaa juhannuksena. Tarkoitus olisi viettää 5 viikkoa lomaa mummoloissa, veneilemässä ja käydä vihdoinkin kylässä kaikkien niiden kummin kaiman serkkujen luona, joille kesä toisensa jälkeen olemme luvanneet tulla käymään aina " seuraavalla lomalla sitten" . Tuo kylläkin tarkoittaa sitten väkisin heinäkuun nettipimentoa, mutta onneksi ajatukseen on vielä aikaa sopeutua pari viikkoa. Mutta lupaan yrittää käydä pinoja lukemassa ja kuulumisa kertomassa aina kun kyläpaikoissa koneelle päästävät...tosin joka mökillä ei ole edes sähköjä :)

Lopuksi pikkumies kiittää Opemamman terkuista ja lähettää takaisin terveisiä nappisilmäiselle hymypojalle, joka niin tomerasti käveli jo :)

Eloeppu

Vierailija
44/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitähän oli iso porukka auttelemassa Kinkereiden sujumisessa, joten vielä kiittelen tavaroiden kuskaajia, sponssikassien täyttämisessä auttaneita (oli isompi ja hitaampi homma ku oltiin aateltukaan), leikittäjiä, kahvien lahjoittajia ja keittäjiä, kuvaajaa, loppusiivouksessa auttaneita jnejne. Me luultiin pääsevämme hiukan aikaisemmin päiväkodille kasseja tekemään ja koristelemaan, mutta ovet aukesivat vasta klo12 eli hetkeä ennen ekojen Kinkerivieraiden saapumista. Säätämistä ja säätämistä =)

HANNELI, saitko ikinä sitä koko rullaa? Minä ainakin unohdin, että terveisiä vaan Lahopäät ry:stä. Eräs sponsoreista tosiaan lahjoitti Hannelille rullallisen vessapaperia tulevia vessasynnytyksiä varten.

Meillä kotiinpaluu oli täynnä tunteita ja jälleennäkemisen riemua. Kaikki pojat olivat tahoillaan laatuaikaa nauttimassa, Eeli mun kanssa, Keskari isänsä kanssa kotona ja Poikanen mummulassa. Kolmen koplan yhteenpaluu oli täynnä naurua, pusuja ja haleja, jotka hetken päästä muuttuivat itkuksi ja tappeluksi. Sitten taas oli niin hellää, kunnes taas tapeltiin. Voi tätä veljesrakkautta.

Kiitokset Pialle lomantoivotuksista! Täällä hääräilen tutkani kanssa aina kun kotinurkissa ollaan, mutta otetaan kyllä mooooonta lyhyttä hajurakoa näihin kotinurkkiinkin loman aikana. Ensi viikolla startataan kohti Muumimaailmaa.

Pumpelsson taas

Vierailija
45/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PANTOUFLE: Ei me sit tosiaan päästy paikalle, kuten varmaan kaikki siellä läsnäolijat " näkivät" ! Pikkumies ei ollu siinä kunnossa, et ois viitsiny lähteä. Ja oli niin kuuma päiväkin, et se ois ollu pikkumiehelle liian rankkaa.. Nyt on onneksi jo kuume hellittämään päin!

Mukava kuulla, et kinkereillä on ollu kivaa. Se on helppo uskoa! Voi, oishan se ollu mukavaa.. Me poissaolijat ei tosiaan olla " kinkerijutuissa" mukana, mut pyritään ens kerralla sit pääsemään mukaan!!!

Että pantoufle, puuhapetet77, k.h.p. ja myry - sitten nähdään mekin muita, eiks jee?

Asuuko muuten kukaan eloisista Jyväskylän seudulla? Ois mukava nähdä täälläpäin asuvia..

Onelinen.

Vierailija
46/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sitten startataan yhden uhmiksen ja yhden kipsijalkaisen kanssa kohti Englannin mummolaa. Tuo matkustus saa jopa bussimatkoilla herran käyttäytymään ja tottelemaan eli toivotaan että nytkin. Huomisaamuna kokeilen, että saisiko tytsyn laitettua jotenkin Ergoon. Meinaan on aika lasti sylissä kantaa. Mukavaa pariviikkoista kaikille ja palaan taas linjoille, kun ollaan kotiuduttu.

Kiitokset Pumpuli lämpimistä ajatuksista. Kyllä olisin ollut juuri tuon kinkerireissun tarpeessa, mutta minkäs teet. Kyllä minäkin kovasti haluaisin teitä kaikkia nähdä.

Nyt pakkaamaan ;) Matkakuumetta pukkaa....

Air, neiti 28.08 ja poju 12/04

Vierailija
47/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kinkerit olivat onnistuneet. Itseä kyllä harmitti kun auto rikkoon meijän matka kaatui. Onneks en kerennyt muksuille sanomaan että olis reissua tiedossa. Mikä kiukuttelu siitä oliskaan syntynyt. Nyt se auto seisoo tossa pihassa kyl sillä ajaa voi mutta ei kauheesti uskalla ennen korjausta. Ohjaustehostimessa on jotain vikaa ja sit vielä puoltaa niin mahtavasti ojaan päin. No huomenna mies soitta sit korjaamolle koska kerkeävät laittamaan autoa kuntoon. Onneks miehella on prätkä että pääsee töihin kulkemaan. Parhaillaan siellä töissä ahertaa yövuorossa.

Itse en kyllä tunne itseäni millään lailla ulkopuoliseksi vaikka en ole vielä yhteenkään tapaamiseen päässyt. Synttäreille yritän päästä jos vaan päivä osuu niin että miehellä on vapaata.

Miehellä alkaa kans juhannuksesta loma. Mulla olis ens viikko töitä. Siskon tyttö on enään ens viikon hoidossa sit alkaa siskolla loma ja siskon loman jälkeen tyttö menee joko tarhaan tai perhepäivähoitajalle mistä nyt ikinä paikan saavat. Olisinhan mä vielä tyttöä hoitanut mutta muskaaminen eripaikkakunnalle on sit jo pikkasen liian hankalaa. Ja helpompaahan se on että tyttö jää pois hoidosta kun vauveli syntyy sit tammikuussa. Huomenna olis muuten mulla eka neuvola vähänkö jännittää.

Teemun yöt ovat edelleen todella pylleröstä. Kitistaään vähän väliä. Ja kun se huuto ei oo mitään pientä itkua vaan kauheeta kirkumista sitä ei jaksa yhtään kuunnella eli oon mielummin antanut maitoa kun kuunnellut sitä huutoa. Mies kyllä lupas hoitaa pojan kun vaan sillä loma alkaa. Mä meen sit nukkuu tyttöjen huoneeseen kun siellä on ylimääräinen kerrossänky niin saan siellä sit rauhassa nukkua.

Nyt on mentävä toi jätkä heräs taas huutamaan. Pikku hiljaa rupee palaan käämit tohon huutoon.

puuhis ja Teemu 29080