Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^ELOISAT viikonloppuna PE-SU^^

08.06.2007 |

Se ois kinksuviikenddi sitten! Mukava nähdä kaikkia teitä jotka sinne tuletta, ja jotka ette nyt pääse, niin toivottavasti sitten joskus hamassa tulevaisuudessa tapaamme!

Tää lähtee tunnin päästä ajelee e-suomeen :S. Olen jo kauhusta kankeena.. (isompi hätätavara valitettavasti ei ole kankeeta, vaan jotain paaaaljon löysempää :S, että jos joku sattuu motarilla tänään ajeleen ni se olen minä siellä tien poskessa housut kintuissa).

Toivottavasti tuo Hilla kerrankin osaisi autossa käyttäytyä fiksusti, epäilen vahvasti.

Mutta kaikille mukavaa viikonloppua, missä ikinä sen sitten vietättekin!

Hanneli ja Hiltsu

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mekään päästy lähteen kinkereille. Ei meillä kukaan sairasta mutta autoteki tankkapoon. EN tiedä mikä siinä on mut mies sano kun yövuorosta aamulla kotiutu ettei sillä voi lähtee ajaan ainakaan pitkää matkaa. Eikä kauheesti hotsita tän poppoon kanssa junalla lähteä. Enkä olis kyllä kerinnyt selvittää aikatauluja saati hommaan lippuja. No toisella kertaa.

Meillä on yöt menneet ihan pyllerölleen. Viikko meni hienosti yhdellä aamu yön syötöllä nyt oli jo neljäs yö peräkkäin että syötiin ainaskin kuus kertaa. Aamusin on sänky ihan märkä kun vaipat ei pidä tota pissa määrää. Tarvii varmaa yrittää juottaa tota poikaa enempi päivällä jos siitä olis apua.

puuhis ja Teemu 2908

Vierailija
22/47 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mekään ei siis olla Tampereella. Oli niin paljon ohjelmaa männä viikolla etten uskaltanut enää omia voimia säästääkseni lähteä mihinkään (ulkomaan matka ja sukulaisen 60-v. päivät). Siis Oinasmamma, meidätkö tunsit? Me kun siis oltiin siellä Italiassa, vai lähtikö sinne joku toinen eloinen myös?

Ja höpsis K.h.p. tottakai voidaan mennä tapaamisiin yms, vaikkei kinkereille päästykään. Ei se poissulje mitään, vaikkei olekaan siellä nyt. Minä ainakin olen hengessä mukana ja olisin tosin mielelläni myös paikan päällä jos olisin saanut miehen matka-avuksi.

Hannelia olisi ollut superhauskaa nähdä siellä Tampereella, kun meidän esikoiset ja eloisat ovat syntyneet samaan aikaan ja ollaan pinouduttu jo samoissa pinoissa vuosia ;)

Tulkaa kaikki heti kertomaan kinkerikuulumisia, hopi hopi, kuka ehtii ensin!

Meidän pesue muuttaa nyt kesäsiirtolaan tuohon rannalle, aurinkoon jee!

Elo ja 3 mukeloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat vielä olla kaikki paikan päällä. Voi kunpa itsekin olisin siellä... Pikku-ukolla kuumetta 38.7 eli ei tosiaankaan ole reissukunnossa. Terveisiä vain Myrylle ja Eetulle, samassa veneessä ollaan! Ja pikaista paranemista!

Puuhis: Voi että miten huono säkä sen teidän autonne kanssa! Asiat vain joskus osaavat tapahtua juuri oikeaan aikaan... Ja harmi Elo ettet saanut miestäsi kuskiksi kinkereille! Matkustaminen yksin kahden pienen kanssa olisi varmasti aika haasteellista.

K.h.p.: meillä poisjääneillä on varmasti kaikilla jonkin aikaa hieman ulkopuolinen olo, sillä kinkereistä varmasti riittää juttua vielä pitkään. Siitä huolimatta en halua uskoa, että meitä tahallaan jätettäisiin taka-alalle tai pidettäisiin jotenkin ryhmään kuulumattomana, sillä onhan meissä monta aktiivista kirjoittajaa, jotka emme vain syystä tai toisesta päässeet tapaamiseen. Minä itse aion edelleen yrittää päästä kuukausitapaamisiin ja näkemään muita eloisia kasvokkain. Uskoakseni suurin osa eloisista on kuitenkin mukavaa ja hyväsydämistä porukkaa, joka ei tahallaan halua jättää meitä kinkereiltä pois jääneitä ryhmän ulkopuolelle. Ei siis aleta lietsoa negatiivisia fiiliksiä ennen kuin koko kinkeritkään ovat vielä ohi!!

Pantoufle

Vierailija
24/47 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikäl ollu tässä muutamana pvänä huonopvä..:S nyt ukko sitten siinä hemmetin pöpössä,viikon välein ollaan niin kun kipeenä..ja KUUMAkin on...noh ei auta itkut,jatkettava on..

onkos muilla vauvat vähän hereillä,meillä iida koko ajan tuntus olevan väsy?! nyt nukkui 1,5h :O

mut nyt meen,laittaa i:lle ruokaa ja sit lähen pikaseen haudalle kukat kastelee sun muuta..hei vaan

Vierailija
25/47 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille paljon terveisiä kinkereiltä! Me jo pari tuntia sitten kotiuduttiin, mutta nyt vasta koneelle raahauduin:)

Kinkereillä oli KUUMA! Jestas, ei tainnu päiväkodissa olla ilmastointi päällä, joten varmaan siitäkin johtuen väki rupesi neljän maissa olemaan lähtökuopissa. Väkeä riitti, mä muistan vaan muutaman jonka kanssa juttelin eikä KUKAAN ollut sen näköinen kun luulin:) Eikä ees pumpulilla ollu kukkamekkoa eikä permistä...;)

Ei teitä ulkopuolelle tosiaankaan jätetä, älkää pelätkö! Kinkerit oli ja meni ja mukava oli tavata kasvotusten, nyt taas uudet kujeet!:) Oikein lämmintä ja mukavaa viikonloppua itse kullekin ja paranemissäteitä kaikille sairastaville!

Lämpöisin terveisin Pulla kera lapsosten

Vierailija
26/47 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa oli, mutta KUUMAA niinkuin Pullakin tuossa jo mainitsi! :) Eipä sitä tosiaan kovin monen kanssa kerennyt jutella kun aika meni jälkikasvun perässä juostessa mutta saipahan edes naamoja nimimerkeille! Ja totta, eipä kovinkaan moni ollut sellainen luonnossa kuin olisi nimimerkin perusteella olettanut.

Älkäähän masentuko ketkä ette paikalle päässeet! Ensi kerralla sitten! Ja pikaisia parenemisia kaikille sairastaville

Ja vielä kerran ISOT KIITOKSET järjestäjille!!! Todella suuren urakan olette tehneet ja siitä kiitos ja kumarrus! Nyt tässä jo rupee kieli pitkällä odottamaan seuraavia kemuja....;))

Nyt iltapuurolle.....

tv. kivasta päivästä uupunut oinasmamma ja pikkueloinen

Vierailija
27/47 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.H.P: Et kyllä meitä jätä, kukas sitten ottaa koodit opemammalle:))

Pantouflen, Riikan ja Myryn porukoille pikaista paranemista! Olisin niin mielelläni nähnyt teidätkin kinkereillä, mutta jospa sitten Eloisten synttärikemuissa?

Mitenkäs Elon lomareissu? Olisi taas mukava nähdä sinuakin!

Huhti on hyvin ansaitsemalla lomareissullaan, toivottavasti saa rentouduttua.

Vielä kerran suuri kiitos Nallulle ja Pumpulille ja kaikille järjestelyihin osallistuneille! Oli mukava nähdä paljon ihania palleroita ja supermahtavia ELOISIA. ELOEPUN ihanalle pikkumiehelle erityisterveiset ja ERIALLE meidän ikänaisten paluusta lapseksi jälleen...taantumaa on vaikea estää:)))Sillä voi selittää kaikkea maan ja taivaan väliltä tarpeen vaatiessa,eikös...

Kerttukasperi: Pitäisikähän siitä langasta kutaista pojalle pipo:)))Olisi hieman tunnearvoakin myssyllä!

Kiittäen, Opemamma ja Herra Reisi

Vierailija
28/47 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhti se lähti kanssa Italiaan lomailemaan ja hän on siis se jonka entuudestaan tunnen. Sinua en ainakaan tietääkseni tunne vielä, mutta eiköhän tässä vielä tutustuta niinkuin teihin kaikkiin muihinkin jotka ette nyt paikalle päässeet! :)

Pikkuneiti meni jo unten maille ja isompikin ihan kohta. Aahhh, saa nostaa jalat sohvalle ja rentoutua....:)

Vierailija
29/47 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan mekään päästy, kun neidän neidille laitettiin viime yön jorvissa jalkaan kipsi. Sattuipa vaunuista valijaista karkaamaan kun isoveikan perässä juoksin ja siitä sitten näköjään jalka edellä. Jorvissa oli kyllä tooodella hidasta ja ristiriitaista palvelua. Hölmöjä oltiin, kun mentiin, kun olisi vakuutuksetkin lapsille. No, siellä sitten 19-03 oltiin ja lopulta sanoivat, ettei tarvitsekaan lisäkuvauksia yms selvityksiä vaan kipsiä vaan ja kotiin.

Meillähän olisi Englannin reissu edessä maanantaina ja sitä jo meinattiin perua, mutta lopulta ajateltiin kuitenkin lähteä matkalle. Tiedä sitten oliko tuo nyt viisas päätös?

Kovasti olisin siis halunnut tulla kaikkia tapaamaan. Mieskin oli tuon Särkkisreissun kanssa sinut ja oli selvitellyt reitin perille. Josko vaikka eloisten synttäreinä sitten yritetään paremmalla onnella. Ja muihinkin tapaamisiin pyritään tulemaan sekä myös yritän tässä aktivoitua kirjoittelemaankin. Tällä hetkellä olen aika pihalla jutuista, mutta eiköhän sitä äkkiä taas mukaan pääse jutun juoneen.

Heikunkeikun!

Air, neiti 28.8 ja poju 12/04

Vierailija
30/47 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suuren suuri kiitos järjestäjille meidänkin puolesta mukavista kinkereistä:) Läheltä piti että meidän tulo meinas peruuntua ja myöhästyttiinkin puolisen tuntia, mutta olihan se mukava kokemus saada nimimerkeille kasvoja. Kuuma oli tosiaan ja ei siinä loppusikseen kerennyt kovinkaan monen kanssa jutskailemaan kun pojan perässä meni suurin osa ajasta. Mutta kannatti lähteä!:)

Tuo poitsu on kohkannut sängyssään jo kohta tunnin eikä uni tule...Taitaa olla liian kuumaa.

Emppusimppu ja Elmeri

Vierailija
31/47 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtenyt minäkään kinkereille, vaikka vähän sitä suunnittelinkin. Olin sillä varauksella lähdössä, että esikoisen (3v) kanssa olisi vähän helpompaa. Olin alkuviikosta yhden yön poissa ja isä oli kotona kovilla. Jotenkin tuntuu, että esikoiselta ei saisi riistää enää yhtään enempää huomiota kuin mitä pikkuveli väkisinkin vie. Meillä on ollut aika takkuamista viimeinen kuukausi ja esikoinen on hankala sekä huomionkipeä kaikilla mahdollisilla tavoilla. Paukut eivät riittäneet siis Tampereen reissuun.

Lämmin on ollut ja se on NIIIN ihanaa. Aika moni tuntuu kärsivän kuumuudesta, mutta minusta on aivan mahtavaa. Illatkin on tosi lämpöisiä. Ymmärrän hyvin niitä, joiden asunnot kuumenevat trooppisiin lukemiin. Meidän kämppään paistaa ilta-aurinko, joka ei niin kuumota ja kun vielä muistaa sulkea ajoissa sälekaihtimet, niin asunto pysyy viileänä.

Mukava kuulla lisää kinkerikuulumisia.

En ole lukenut edellisten päivien viestiketjuja, mutta joku on ilmeisesti surrut aikaista päiväkoti-/hoitouran alkua. Meillä Olivia aloitti päiväkodissa 1v3kk:n ikäisenä ja Nooa aloittaa todennäköisesti jo reilun vuoden ikäisenä, jos saan töitä. Olen siis jo useampaa paikkaa hakenut. Ehkä tämän kakkosen laitto hoitoon tuntuu kovemmalta, koska tuskin meille enempää lapsia tulee. Työelämä kuitenkin houkuttelee.

Velho78

Vierailija
32/47 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kans oltu hengessä mukana :) Ilmeisen mukavat kinkerit olleet. Toivottavasti suunnitteilla on jo seuraavaa tapaaminen, johon me poissaolleetkin päästäis mukaan.

Lastenkutsuilla olimme tänään siis ja kyllä riitti hulinaa. Lapsille oli laitettu uima-altaat, vauvoille ja isommille lapsille omat. Hauskaa oli sekä lapsilla että aikuisilla :)

AIR:n tytölle pikaista paranemista! Lukan kanssa saa olla myös tarkkana, läheltä piti - tilanteita ollut jo muutama.

..ja myös muille sairastaville paranemisia!

Niin ja vielä 10kk neuvolakuulumisia: meijän pikkujätkis kasvaa tasaisesti omalla käyrällään, nyt 70,5cm ja 8150g :) Onkohan pienin poikaeloisa hän? Ainakin pituutensa puolesta todennäköisesti..

Tulkaahan kertomaan kinkerikuulumisia!

hallas

Vierailija
33/47 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oltu mekään kinksuilla kun oltiin siellä miehen juhlissa ja sitte Lintsillä koko loppupäivä serkkulikkojen kanssa. Aika hauskaa oli, uskomaton tuo meidän poitsu kun istui monta tuntia rattaissa ihmisiä katsellen, välillä vaan sai ruokaa ja taas naurettiin. Aika kiva;) Esikkokin pääs laitteisiin ja oli aivan intona. Ja olihan se itellekin aika hauskaa pitkästä aikaa. Huh kun oli vaan kuuma!

Olis kiva kuulla lisää kinkereistä, harmittaa niin kun ei päästy sinne. Ja ei kai me nyt kovin ulkopuolelle jäädä, kohtahan on eloisten synttärit!

Papuna

Vierailija
34/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielettömän äärettömän super überhomman olitte tehneet ja voin vaan kuvitella sitä työn määrää mikä kinkerijärjestelyissä on ollu.

Oliskin mukava jos voitais kesän aikana treffata vaikka ihan ilman eloisiakin ja käydä vaikka pitsalla tms. Me muut voitais kustantaa sapuskat ja ruokajuomat nallulle ja pumpulille. Saa tietysti ottaa vauvelinkin mukaan jos haluaa. Siinä Kampissahan on se keilarata, mitäs jos mentäis ruuan päälle keilaamaan ja taas kustannettais tuo superpari. Se olis vähän niinku pumpulin ja nallun päivä ;o) Löytyykö kannatusta ajatukselle?

Mä elin äsken äärettömän piinasia hetkiä kun mies selosti puhelimitse esikoisen Stadi-cup semifinaalimatsia jossa oli edetty rankkarikisaan (esikko maalivahti) josta voittaja selviää finaalipeliin. No loppujen lopuks kävi hyvin ja kohta ukko tulee hakemaan meidät muut finaalipeliä katsomaan =)

Niin ja tosiaan kun ei ole kerinny kirjottelemaan niin pikakuulumiset Topsun osalta. Toivo kävelee tukea pitkin ja iho-ongelmia edelleen. Sellainen varsinainen hymypoika :)

Peeveli ja Toivo 270806

Vierailija
35/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kinkereistä Nallu, Pumpuli & CO. Oli mukava nähdä niin paljon eloisia vauvoineen.

Tässä vihdoin päästiin reissusta kotiin. Vaatekassit on vielä osin purkamatta. Odottelen, että ne jotenkin itsesseen...

Jamssa + tytsy

Vierailija
36/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelimpa minäkin pari sanaa rustata, kinksujen jälkitunnelmista :)

Meillä meni kotimatka tosi hyvin, lähettiin puol 10 illalla ajeleen ja oltiin 3 yöllä kotona. Yks pysähdys, muuten jätkä nukku koko ajan. Kotiin tullessa pelkäsin, ettei poika nukahtais ollenkaan sänkyyn, mutta eikä mitä.. Tyytyväisenä käpertyi pinniksen nurkkaan ja nukkui peräti 9:ään asti!

Vielä kerran ERIKOISEN ISO KIITOS NALLULLE JA PUMPULILLE! Hirvee työmäärä ollut teillä. Ja kaikki oli hyvin onnistunut! Ja kiitos myös kaikille osallistujille. Oli mukavaa näin ensikertalaisena saada kasvoja nikeille ja vaikka hyvin harvan kanssa ehti jutteleen, niin onhan se kiva tietää miltä kukanenkin näyttää. JAMSSA NALLU ja OPEMAMMA oli ainakin just sellasia kun olin kuvitellutkin =) NALLULLE vielä extra iso hali siitä, että sait tämmösen ujommankin tyypin tuntemaan itsensä tervetulleeksi ihanan rempseällä asenteellasi!

ULKOPUOLISUUDESTA vielä sanoisin pari sanaa. Pyydän jo etukäteen anteeksi, enkä halua loukata ketään. Täältä vinkkelistä katsottuna mä en voi käsittää, miten joku yksi tapaaminen tekisi jonkun ulkopuoliseksi varsinkin, kun etelä-suomalaisilla on aika paljon paremmat mahdollisuudet osallistua kk-tapaamisiin sadan km:n säteeltä, kun täältä pohjosesta 500 km:n päästä saapua paikalle. Ja lisäksi mun mielestä tää kinkerijuttu oli siitä hyvä, että kerrankin kaikilla oli tavallaan tasaveroinen matka saapua paikalle = samanlaiset mahdollisuudet tulla. Minkäs sille sitten voi, mikäli ei pääse tulemaan tai lapsi sairastuu tai tapahtuu jotain muuta odottamatonta. Tuli vaan sellanen fiilis tossa lukastessa pikaisesti palstaa läpi, ettei nyt sitten sais hehkuttaa että mukavaa oli. Ja kerrankin ku itsekkin pääsee, niin haluan kyllä hieman hehkuttaa, että oli kivaa. Varsinkin ku menomatka oli tuskanen TRE:elle ja alkoi kaduttaa koko lähteminen..

Noh, paljon olis vielä sanottavaa, mutta en ehi enää naputtaa kun poika heräs.

Ikarus

Vierailija
37/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaita,

Minäkin huomasin, että olitte järkkärit nähneet ihan hirmuisesti vaivaa kinkereiden eteen ja sitä tavaraakin oli ihan todella paljon kuljetettavana...Oli ihana nähdä livenä muitakin kuin vanhoja tuttuja. En olisi kyllä tunnistanut ihmisiä siinä leikissä josta myöhästyin kun mun mielikuvat ainakin heittää ihan kummallisesti!

Olenkohan minä jotenkin antanut itsestäni vähänkö pinnallisen kuvan kun shoppailu niin tehokkaasti jäänyt mieleen ;) No myönnän, että kyllä olen innostunut aina välillä milloin mitäkin hankkimaan, selvä keräilijä-metsästäjä :) No minä olin ainakin todella otettu, että mua oli niin muistettu. Te olette ihania!

Eilen Neidin kanssa yhdessä otettiin kassit olkkarin pöydälle ja kaiveltiin kaikki tuotenäytteet läpi ja oltiin tosi tyytyväisiä että niin mukavia juttuja voi kokeilla. Tänään oli jo käytössä aurinkorasvaa ja niitä pieniä vaippoja.

Niin me oltiin uimassa hiekkarannalla. Laitoin Neidin veteen istumaan ja polskimaan kun tykkää niin kovasti. Nauttikaamme kaikki ihanista kesäilmoista ja siitä, että vauvojen kanssa voi jo vähän jotain ulkona puuhailla viime kesään verrattuna.

Pia ja Neiti

Vierailija
38/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään vaikka niin, että ei koskaan ikinä milloinkaan enää tavata yhtään missään niin ei tuu sitten mitään sanomisia kenellekään.

Jamssa

Vierailija
39/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset, kaikille osallistuneille kuitenkin viimeisestä :) Yhdyn kaikkiin edellisiin osallistuneisiin, sanallisesti kuitenkin vain ;)

Pumppelsson ja Björn, olitte tehneet mahtavan ison työn noiden hommain eteen, ei voi kun kumartaa ja niiata niin, että vanhan polvet paukkuu.

Ikarus, kerrohan miks mie siut vähä lyhyemmäks meinasin?

Pulla muistikko kattoa huulipunan sävyt? ;)

Jaaha ja sitten hoivaamaan jonkilaisen kuumepöpön saanutta Jakkoa...:(

Haane

Vierailija
40/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö kotiuduttiin jo klo 12! Juu, hullu pakkasin auton klo 7 ja kaasupohjassa hurpateltiin kotio :). Tuli siinä sitten todettua, ettei nuo kofeiinipitoiset virvoittelu juomat sovi meikälle lainkaan. Otsasuoni tykytti tuhatta ja sataa kun varkauden jälkeen muutama pyörillä kulkeva peltiromu hidasti miun matkan tekoo AIVAN liikaa. Ja kun viimein pääsin niistä ohi ni kas kas, yli-inhottavat supparit alkoi ja miun piti kaartaa tien poskeen, hah haa.. ei paljoo naurattanu kun peltipurkit rämisteli kuuttakymppii ilosesti ohi, kerpele.... No energiaa onki sitten riittäny niin paljon, että olen imuroinu ja parveketta puunaillu *hullu akka*.

KIITOS kaikille eloisille! Ihana oli teitä tavata! Ja järjestäjille isot halitulijallaset sinne, noih! Olitte nähny tosi paljon vaivaa. Itseäni vaan jäi harmittamaan kun olin niin huonovointinen siellä kuumuudessa, etten oikein osannut keskittyä jutustelemaan immeisten kanssa. Olo oli kuin oisin ollu jossain ihan toisella planeetalla :S. Välillä oksetti tosi paljon ja välillä sain taistella etten pyörtyis, onneksi seassa muutama suht selväjärkinenkin hetki :). Mutta mukavaa oli! (paitti että se miun peepaperi jäi sitten sinne, jos joku postais ni saadaan ahkeraan käyttöön, heh)

TAPAAMISET JA ULKOPUOLISUUS juuh... IKARUS sainoikin sen niin miten mieki aattelen! Perskuta, myö hillan kaa hauduttettiin tän reissun takia takalistojamme autonpenkeissä reilun 1000 kilometrin verran, joten kyllä mää saan hehkuttaa jos haluvan. Ja ei, minä en poissulje " piireistä" ketään kuka ei kinksuille päässy, ei minuakaan ole kukaan jättäny ulkopuolelle kun en e-suomen reffeillä ole näyttäytyny.

Mutta jotta pitemmittä puheitta täytyy lähtee paimentaa muksuipuksui, isillä on nääs mega krapula :S. Ja huomenna se arki iskee taas päälle kun pitäs opparia vääntää ja ties mitä...

hanneli ja hiltsu