Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku auttaa miten CV:n minä kohtaan voisi kuvailla itseä??

Vierailija
01.12.2023 |

Mitä siihen "minä" kohtaan voisi kirjoittaa kun olen taiteellisesti lahjakas, ahakera, nopea, jne? Olen huono kirjoittelemaan lauseita putkeen sanallisesti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita hyviä puolia mitä jo kuvailit.

Vierailija
2/11 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita hyviä puolia mitä jo kuvailit.

Mutta se pitäisi tulla siihen "MINÄ" kohtaan tekstinä putkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi auttaa, olet ventovieras jota en tunne niin että voisin kuvailla sinua.

Vierailija
4/11 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. "Olen epäsosiaalinen hapannaama, mutta hoidan hommani asiallisesti ja tehokkaasti"

Vierailija
5/11 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kohta ei oikeastaan ole sinusta vaan siitä mitä se palkkaava yritys saa sinut palkastessaan. Unohda ahkera, nopea ja muut perussanat! Ne eivät sano yhtään mitään ja kaikki käyttää niitä. 

Vierailija
6/11 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää kirjoittaa sen työpaikan ehdoilla, millaisen työntekijän sinne haluavat, se mitä itse on oikeasti ei kiinnosta. 

Netistä löytyy googlaamalla malleja esim. cv taiteellisesti.

Ja muista käyttää oikolukua apuna, ahakera.

Vierailija
7/11 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vinkki, että mielestäni hyvän kuvauksen pitäisi perustua kokemukseesi ja mahdolliseen koulutukseen. Tiivistät siis kuvauksessa historiasi ja täydennät siinä cv:n tietoja. Sellaisella kuvauksella, jota ei voi perustella todettavilla tiedoilla ei paljoa ole arvoa.

Vierailija
8/11 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro osaamisesi, millainen työntekijä olet, mikä on työskentelytapasi, millainen työ sulla on haussa, mikä sinua innostaa ja motivoi.

Minäkin olen luullut että kerro itsestäsi tarkoittaa sitä että kerrot kaikkea muuta paitsi työtapoihin ja työhön liittyvää

..

Kysyisivät suorasanaisesti millainen työntekijänä olet, mitä me sinusta saamme, mitä sinulla on meille tarjottavana.

Ok, sinä teet ikään kuin itsestäsi tuote-esittelyn

Vierailija
9/11 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin työorientoitunut, enkä millään tavoin itseohjautuva, mutta muuten olen ihan kiva tyyppi!

Vierailija
10/11 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa noita jektiiveja, joita kuvailit, mutta sen lisäksi kerro, missä/miten ne näkyvät. Tyyliin: olen taiteellisesti lahjakas ja olen harrasta maalausta kuvataideakatemiassa/kansalaisopistolla/peräkamarissa. Tai olen ahkera ja olen saanut työntekotavoistani paljon kiitosta. Pelkkä listaus ei riitä, vaan tarvitaan se, millä osoitat olevasi ahkera/nopea/sosiaalinen yms

Vierailija
11/11 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin näihin asioihin liittyvässä jutussa hyvää tulosta tuotti se kun tyyppi aloitti cv:nsä työhön liittyvien intohimojensa listauksella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme