Paljonko on teidän TUNTIPALKKANNE ja mikä työtehtävä?
Kommentit (79)
Kyllä aika helposti esim yksityisiä soittotunteja antava voi saada jopa 50e/h...ja vaikka joku superhyvä provikkapalkkainen myyjä 30e.
Itsellä 11,20e/h ja sosiaalialalla
että jossakin paikassa ope saakin lähemmäs 50 euroa tunnilta. Yliopistotasolla?
vastaa, että akateeminen koulutus. Kuukausipalkka ei päätä huimaa, koska työtunteja ei ole paljon kuukaudessa.
Toimin liikkeenjohdon (seniori)konsulttina. Laskutan asiakkaalta 1200-1500e/päivä, ja itselleni jää siis tuo tuntipalkka. Olen tuntipalkalla (enkä kuukausipalkalla) siksi, että teen lyhennettyä työpäivää ja työviikkoa, että jää enemmän aikaa lapsille. Kokonaiskuukausiansio (brutto) jää siis tästä syystä tällä hetkellä reilusti alle 5000 euron. Monet kollegani saavat muuten vielä suurempaa tunti-/kuukausipalkkaa; ihan normaalia tällä alalla.
erikoistuneessa yksityiskoulussa. Ja en tee montaa tuntia viikossa, eli sama kun muut, kk-palkka ei päätä huimaa (reilu 2000e).
Hankala ajatella et joku ylilääkäri naputtelee aihe vapaalla, hohhhoijaa!! Saahan niitä ammatteja ja palkkoja kertoa niinkuin huvittaa mä en ainakaan näihin usko!! Tytöt kertovat isinsä ja setinsä duuneista ja liksoista ( jotka löytänyt salaa veropörssistä) =D
Vierailija:
9, 34 e ja olen ravintolakokki.
Miksi jotkut eivät uskoneet joidenkin hyviä tuntipalkkoja?! :O
Mieheni alkupalkka on 24 e tunti ja hän on freelancertulkki. Palkka nousee mitä kauemmin on alalla.
Vierailija:
Taas nämä ketjut kertoo sen et EIHÄN TÄÄLLÄ OIKEASTI VOI KESKUSTELLA AKATEEMISET IHMISET!! Hei herätys!!
täällä kanssa ihan oikea akateeminen. Mutta taidankin olla jotenkin vajaa, kun viihdyn välillä täällä av:lla. Ja palkkakaan ei ilmeisesti voi olla se, mitä palkkakuitissa lukee?
11
Yksityisenä ammatinharjoittajana sivutoimessa pääsen keskimäärin 31¿/h palkkatuloon.
Opetus kuuluu myös virkatyöhön suurimmalla osalla, mutta jos esimerkiksi kutsutaan puhujaksi johonkin konferenssiin tai seminaariin, palkka on tuota luokkaa.
Vierailija:
että jossakin paikassa ope saakin lähemmäs 50 euroa tunnilta. Yliopistotasolla?
että opetustyössä tuntitaksa voi näyttää suurelta, jos palkkaus on tuntiperusteinen, mutta opetuksen valmisteluun, tehtävien korjaukseen ym. kuuluva aika pitää ottaa huomioon. Tuntipalkka on siis käytännössä pienempi, kun siihen muuhun menee yhtä opetustuntia kohden 1 - 4 tuntia aikaa (riippuu kurssista).
Terv. yliopiston tuntiopettaja
laskin just ja ihan yllätyin itsekin. Teen osa-aikaista duunia provikalla. Viime kuukauden tili oli 1650 ja työtunteja oli kertynyt 45. Ei paha. :)
Muistaakseni 13,87. Linja-autonkuljettaja.
tavallisissa töissä voi olla hyvä tuntipalkka?
Eipä ole tarvinnut kadulla päivystää. Ihan kunniallisia töitä olen aina tehnyt.
Toinen työni vaatii koulutuksen, toinen ei. Mieti itse, mitä ne voisivat olla. En aio työtehtävistä tarkemmin kertoa.
11