Paljonko on teidän TUNTIPALKKANNE ja mikä työtehtävä?
Kommentit (79)
Miten siivoojalla muka noin vähän? :o Ite olin pari vuotta sitten alaikäisenä siivoamassa muistaakseni jollain reilulla 8 euron tuntipalkalla
Noin 50 euroa. Paikkaan hampaita ja pari tuntia päivässä hoidan hallinnollisia asioita.
Siis kaikki on tuntipalkalla?
Muutama tunti kovalla palkalla töitä ja kuun lopussa pieni palkka käteen? Joo hyvä.
Juuri aloittanut opettaja, n. 20e/tunti jos lasken kahdeksan tunnin työpäivän mukaan. En tosin läheskään aika tee niin pitkää päivää (edes valmistelut mukaanlukien), ja joskus taas voi mennä reilusti pitempäänkin. Kuukausipalkka siis n. 2900e.
Minä tienaan 85€ tunnissa. Työskentelen suomen äärifeministit-nimisessä järjestössä ja palkkani tulee projektirahoitteisena valtiolta.
Päätehtäväni on suoltaa propagandaa naisen 80 centitstä ja yrittää vaientaa Pauli Sumanen kuoliaaksi.
On kuitenkin vaikeaa, kun te kanssasisaret alatte julkaisemaan palkkojanne. Älkää kertoko niistä. On meille haitaksi, jos ihmiset saavat tietää, että me naiset oikeasti tienaamme helvetin hyvin.
Olen yksityinen pph ja päivässä saan 100€ (netto). Työpäivä kestä 7-9.5h joten tuntipalkka vaihtelee.
Toisessa työssä n. 15 €/h (toimistotyö), toisessa n. 40 €/h (opetusala).