Paljonko on teidän TUNTIPALKKANNE ja mikä työtehtävä?
Kommentit (79)
11,4 e lähihoitajan työssä (en ole vielä valmistunut) + lisät
Pilipalisihteeri, kk-palkka mutta laskennallinen tuntipalkka 18e. Tosin jos suhteutetaan tehtyihin todellisiin työtunteihin (otetaan pois kaikki nettisurffailut, pitkiksi venyneet lounastunnit ja muut omat jutut, niin tuntiliksa kohoaa 150 euroon.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 09:03"]
9,60, puutarhuri, ei lisiä.
[/quote]
Puutarha-alan palkat välillä nyppii, itsekin alalla olleena. Kaikkea pitäisi osata, kesätyöntekijöitä paimentaa, palkkaa saa vähän ja talveksi potkitaan pellolle...
Kuukausipalkkalainen myös mutta palkkakuitissa näkyy laskennallinen tuntipalkka myös. Se on hieman yli 24e.
Työtehtävä HR-asiantuntija isossa suomalaisyrityksessä.
Tilinpäätöstaitoinen kirjanpitäjä, 11,60€...
13 €, elokuun alusta 13,3 €.
Toimistoassistentti olen ja käytännössä naputtelen paperilta lukuja koneelle. Ei asiakasvastuuta, ei tuurausvastuuta, ei mitään sellaista. En valita.
14e/h+lisät raksa, enemmän saneeraus ja maalaustyöt + kaikki erikoismaalaukset jotka lasketaan urakkana.
tuntipalkka hieman reilut 11€ ja laitoshuoltaja
Kuukauden laskettu keskim. työaika 150,5h -> kk-palkka 6009,41€ -> Tuntipalkka tällöin 39,92€. Lisäksi loma- ja joulurahat. Tekninen ala (ins.) ulkomailla.
Sihteerin kuukausipalkka muunnettuna tuntipalkaksi 14,06€/h + edut ja lisät.
alkaa kehitysvammaisen perhehoitajaksi. Palkkio 22 e/vrk lapsesta, joka parikuukautisen tasolla. Siitähän tulee alle euro tunnissa.
No okei, kyllä minä seitsemän tuntia voin nukkuakin, että 1,5 e/h ;)
toisessa työssä palkka n. 8,5 euroa/tunti.
toisessa työssä vaihdellen n. 23 eurosta 33 euroon.
8,9 ja 11 missä kadunkulmassa päivystätte ?
eli n. 28 ¿/h. Olen projekti-insinööri.
Varastoala, kuukausipalkka muunnettuna tuntiliksaksi tekee 15,75. Huomaan, että alaani nähden en ole palkkakuopassa :)