Paljonko on teidän TUNTIPALKKANNE ja mikä työtehtävä?
Kommentit (79)
Perhepäivähoitaja. Valitan siivooja, päihitin sinut. :)
Ei kotihoidontukea voi palkkaan rinnastaa.
Ihan normaaleilta nuo isotkin palkat kuulostivat. Omassa suvussakin jotkut naiset tienaa 4000e/kk. Ja jopa eläkkeellä oleva vanhapiika saa 3000e/kk ja on rehtorina toiminut.
palkka on sama 4500¿/kk. Ja ala on it. Ja ei ole isin eikä enon eikä puolison palkka, veljen palkka voisi olla, mutta on myös omani.
11,70€, työtehtävä vaihtelevasti ompelija, leikkaaja, kaavoittaja, mallimestari, missä nyt eniten jeesiä tarvitaan.
Itse en ole töissä. Miehellä työsopimus, jossa 37€/h, it-puolen hommia (erikoisosaamista). Jos menis isompaan firmaan, ois tuntiliksa lähempänä varmaan jotain 70€ (on saanut 50€/h myös joskus). Ja kyllä mulla oli amiksessa maikka kenen tuntiliksa kuulemma 100€, mut hän opettikin erikoisosaamista (aikaakin tästä on jo yli 10v). Erikoisosaaja saa pitkälti itse määrätä paljon pyytää, etenkin jos koko kaupungissa ei muita jotka osaa ko asian ja työnantajan olisi palkattava esim. Helsingistä tekijä vielä kalliimmalla.
16,50, suunnitteluavustaja. Joskus kysytään mitä sellainen tekee, joten kerron senkin.Työnkuva vaihtelee varmaankin, mutta mulla tällaista. Teen loppukuvia, joissain tapauksissa puhtaaksipiirtoa, teen dokumentteja valmiiden mallipohjien mukaan, mihin suunnittelijat merkitsevät mitä otetaan mukaan, kasaan dokumentteja, teen tarjoukset (ts. tavallaan myös sihteerin hommia), teen pdf;t dokumenteista, lähetän tarjoukset, tilaan kopiot, teen projektien seurantaa...aika monipuolinen toimenkuva siis. Istumista vaan lähes koko ajan, se on vähän tylsää.
Olen kiinteällä palkalla, mutta laskennallinen tuntipalkka 13,88 €/h, ammatti palveluneuvoja
Noin 3000 euroa kuussa ja meijerissä työskentelen.
Minusta kohtuullinen palkka on yli 2500 ja hyvä palkka yli 4000. huonona pidän alle 1500 euron kk-palkkaa ja sen yli alle 2500 tyydyttävä.
Linja-autonkuljettaja pääkaupunkiseudulla 16,36e/h.
Kuukausipalkkainen olen kyllä, mutta kyllä siinä palkkakuitissa näkyy myös laskennallinen tuntipalkka, jonka mukaan lisät maksetaan.
13,50e, rakentamista ja ylläpitoa teen.
Siivooja :). Taisin lyödä pohjat ;)!