Hälyttävää? Mies halusi edetä todella nopeasti, tapailla vain toisiamme ja viettää heti päiviä yhdessä
Kun hieman hidastelin, hän ns luovutti kokonaan.
Tuntuu pahalta ja oudolta kun ei ole ennen vastaavaa käynyt.
Kommentit (23)
Sillä oli kukaties tarve saada kämppä alleen
Ihana mies, haluaisin just tuollaisen. Olen itsekin kaikki tai ei mitään -tyyppi eli silloin kun kiinnostun, kiinnostun täysillä enkä näe mitään syytä himmailla. Jos toinen sen sijaan himmailee, se tarkoittaa minulle ettei olla ihan samalla sivulla ja joutaa mennä. Ei kiinnosta alkaa mihinkään ihmisen kanssa joka ei ole yhtä innoissaan minusta kuin minä hänestä.
Ahahahah! Et tiedä mitä kävi ja kysyt täältä??!! Ahahahah! Kyllä tiedät! Sä oot toivoton
Mikään ei ole ikinä hyvä. Liian hitaasti, liian nopeasti, liian innoton, liian innokas. Naisen tippaleipäaivot ja krooninen yliajatteluvimma yhdistettynä parviälyyn toisten samanlaisten yliajattelija-tippaleipäaivojen kanssa takaavat, että pariutuminen on sattuman kauppaa ja mies toimii aina naisen mielestä väärin.
Joku tarkoitus tuolle oli, että heti halusi lähestyä. Oikeasti kiinnostunut olisi antanut tilaa, eikä todellakaan luovuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole ikinä hyvä. Liian hitaasti, liian nopeasti, liian innoton, liian innokas. Naisen tippaleipäaivot ja krooninen yliajatteluvimma yhdistettynä parviälyyn toisten samanlaisten yliajattelija-tippaleipäaivojen kanssa takaavat, että pariutuminen on sattuman kauppaa ja mies toimii aina naisen mielestä väärin.
Näin! Totta puhut, veli
Selkärangaton alemman tason mies.
Taisi olla narsistin hurmausvaihe ja kun ei onnistunut niin siirtyi seuraavan uhrin kimppuun
Jos joku ei tunnu hyvältä, ei tarvi sen enempää analysoida sillä hetkellä. Vaan poistua tilanteesta. Asap.
Mikä vika on siinä että haluaa tapailla vain yhtä kerrallaan?
Vierailija kirjoitti:
Väistit luodin. Hyvä!
Uskon niin, hän oli myös piilov*ttuilija.
Todennäköisesti kiire saada sitoutettua ja kun se ei heti onnistunut, hän siirtyi seuravaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Idea on siinä että löytää samanlaisen mitä itse on. Ap:n kaltaisille sopii kaltaisensa himmailijamies, nopeasti innostuville nopeasti innostuva.
Tuollaista se oli aina ennen vanhaan. Vain yhden kanssa seurusteltiin, ei monen yhtäaikaa. Sitten seuraavan jne. Samalla selvisi, tuleeko tästä oikeasti mitään. Miksi ihmeessä pitää tapailla monia? Ei silloin ole tosissaan etsimässä yhtään ketään. Me mentiin kihloihin jo kolmen kuukauden kuluttua ensitapaamisesta. Nopeesti edettiin ja yhdessä ollaan edelleen, nyt 50 vuotta jo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se luonnoton ripustautuminen, että sinun on muutettava omia aikatauluja ym minun takia, on red flag. Heppu voi puhua meistä, vaikka ajattelee vaan itseään.
Hulluus ilmenee kun oletkin eri mieltä tai yrität eroon.
Tai sovitaan tapaaminen perjantaille. Niin hän onkin ovellasi jo huomenna tiistaina. Sanoo että oli ikävä, vaikka tarvii ruokaa, pillua, yöpaikan. Haluat lopettaa tuttavuuden, mutta sekunda häiritsee satunnaisesti vielä kuukausia, ehkä vuosia.
Jos jotain voi neuvoa, älkää päästäkö niitä koteihinne. Jo se että on luonnottoman kiinnostunut toisen kodista, on täysin häiriintynyttä.
Olet ennen törmännyt epävarmoihin jahkailijoihin, jotka eivät ole olleet kovin kiinnostuneita sinusta. Nyt törmäsit tapaukseen, joka hullaantui. Menetit tilaisuutesi jarruttelemalla eli ilmaisit tälle, että et ole niin kovin kiinnostunut hänestä. Sellaista se on, aina ei kohtaa kiinnostuksen taso. Sitten mennään eri teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se luonnoton ripustautuminen, että sinun on muutettava omia aikatauluja ym minun takia, on red flag. Heppu voi puhua meistä, vaikka ajattelee vaan itseään.
Hulluus ilmenee kun oletkin eri mieltä tai yrität eroon.
Tai sovitaan tapaaminen perjantaille. Niin hän onkin ovellasi jo huomenna tiistaina. Sanoo että oli ikävä, vaikka tarvii ruokaa, pillua, yöpaikan. Haluat lopettaa tuttavuuden, mutta sekunda häiritsee satunnaisesti vielä kuukausia, ehkä vuosia.
Jos jotain voi neuvoa, älkää päästäkö niitä koteihinne. Jo se että on luonnottoman kiinnostunut toisen kodista, on täysin häiriintynyttä.
Sinun viestisi, ja ajatusmaailma jota se kuvaa, on häiriintynyt.
Jätä se ja sano sille että "sian paikka on navetassa eikä ihmisten ilmoilla."
Hyvä, että pääsit hänestä.