Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: aamun ulkoilut kauniina päivänä Me: Tultiin just sisälle ja kohta taas mennään ulos...

Vierailija
04.06.2007 |

Tulin vaan laittamaan ruokaa ja hakemaan lisää mehua ja vettä. Seuraavaksi lähdetään rannalle. Aamu kierreltiin lähistön puistoja. Mukana oli juomista ja vähän evästä. KESÄ ON IHANAA!!!!! Nautin vapaapäivästäni lasten kanssa, huomenna taas töihin...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jökötä vaan sinä 2 koneellasi koko päivä ja anna lasten tapittaa piirrettyjä, minä nautin kesästä...

Vierailija
2/8 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juuri nyt ei kyllä lähdetä mihinkään keskipäivän aurinkoon eikä varsinkaan mihinkään rannalle, vaan yritetään pysytellä vähän varjossa noin kahteen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennä aurinkoon vaan pysytellään varjon puolella. Sitä paitsi aurinkosuojat on keksitty

Vierailija
4/8 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei mennä aurinkoon vaan pysytellään varjon puolella. Sitä paitsi aurinkosuojat on keksitty

Vierailija
5/8 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jökötä vaan sinä 2 koneellasi koko päivä ja anna lasten tapittaa piirrettyjä, minä nautin kesästä...

Jos se on sulle saavutus että yhtenä päivänä olet ulkona niin hyvä juttu sulle.

Vierailija
6/8 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tulin vaan laittamaan ruokaa ja hakemaan lisää mehua ja vettä. Seuraavaksi lähdetään rannalle. Aamu kierreltiin lähistön puistoja. Mukana oli juomista ja vähän evästä. KESÄ ON IHANAA!!!!! Nautin vapaapäivästäni lasten kanssa, huomenna taas töihin...

Joka päivä ulkoillaan, nyt nautin, kun saa olla aamusta iltaan ulkona lasten kanssa enkä vain hätäisesti töiden jälkeen.

Vierailija
7/8 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ulkoilusta, siellä ei ole ulkona mitään mikä kiinostaisi minua, kotona on ihan tarpeeksi tekemistä.

Miksi sinne ulos on aina pakko mennä?

Vierailija
8/8 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee samaan sarjaan, kuin jos joku tekisi aloituksen että teki tänään ruokaa. Mitä ihmeellistä hehkutettavaa on normaalissa perhe-elämässä?

Ja kyllä, mulla on huono päivä ja ottaa päähän kaikki itsestäänselvyyksien kertojat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi