Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HELMENKALASTAJAT VK 23***

04.06.2007 |

uusi viikko, uusi pino :)

tänään testasin ovistikuilla, tikkuun ilmestyi haalea mutta selvä viiva. jospa tässä nyt kuitenkin olisi ovis ollut tai sitten tulossa. ollaan pupuiltu kyllä tosi harvakseltaan, tänään pitää vissii selättää mies alkaneen kesäloman kunniaksi ;)

plussantäyteistä viikkoa kaikille :D

marie kp15/27-29 yk 5

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloma alkoi täälläkin, taikka teen vielä pari päivää jotain kevyttä paperihommaa, mutta siinä se sitten on. Kiva :)

Lämmöt romahti normaalille tasolle tänä aamuna, joten ei ollut mitään kiusausta nyt mennä tekemään testiä. Kurkku oli taas aamulla kipeä, mutta ilmeisesti kunnon flunssa nyt jää tulematta.

Eipä tänne muuta. Aurinkoista päivänjatkoa!

Onko testaajia tälle päivälle? AnniHelen@? Muita?

Koralli73 kp 19/n.25 dpo 7 yk11

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

Vierailija
2/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Täällä myös yritetään helmikuisiin tähdätä. Toinen yrityskuukausi menossa ja loppuviikosta toivottavasti saataisiin plussatulos. Entuudestaan meillä on 3v tyttö, jolle kovasti toivottaisiin pikkuveljeä/siskoa.

Ihana helleviikko tulossa.. onneksi työhuoneessa ilmastointi toimii. Vatsa on ollut tänään vähän sekaisin, liekö joku vatsapöpö, tai oireita tulevista menkoista.. tai sitten alkavasta raskaudesta!

t. Kapa kp 24/28 yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ilmat jatkuu, mutta pitäs jaksaa vielä töissä reilu kuukausi ennen kuin pääsee kesäloman viettoon. Harmi, kun miehen loma on eri aikaan kuin mulla, niin eipä sitten mitään kummempia ehdi tehdä.. No jos nyt jotain kuitenkin.

Kiitos marielle uudesta pinosta. :) Ja AnniHelen@ kyseli millon aion testata.. Enpä tiedä. Ajattelin aivan alkukierrosta, että testaan aikasintaan kp25 joka on ens keskiviikko, mutta kun sattuu pääsykokeet sille päivää niin en taida viitsiä. Oli tulos kumpi vaan, niin pelkään, että en saa ajatuksia koottua sen jälkeen ihan heti.. Torstai vois olla hyvä päivä, mikäli täti ei oo siihen mennessä saapunut. Ei sen kai pitäs tulla mulle myöhäsestä oviksesta johtuen vasta ku ens sunnuntaina, mutta mistäpä siitäkään kammotuksesta koskaan tietää..

Plussatuulia kaikille!! +++++++ Nyt kauppoja kiertelemään ennen töihin menoa. (kummaa nipistelyä tänä aamuna alavatsassa, liekö täti tulossa vai.. )

Khaos kp 23/29 dpo7 yk6

Vierailija
4/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänne mahtuu..:) Plussatuulia sinnekkin. ++++++

Vierailija
5/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea plussanneille!

Muistakaahan käydä laittamassa noita tietoja tuonne listan jatkoksi!

Koralli! Kiitos taas lohdutuksen sanoista.

Musta kyllä tuo sun tämän aamunen lämmönlasku oli hyvä merkki! =)

Oikein ihanaa kesälomaa sinulle ja perheellesi!

Ja samaten kiitokset kaikille, mutta kyllä se nyt oli lopun alkua täällä päässä. Lämmötkin romahti tänään normitasolle. Se on kyllä outoa, koska ei ne normaalisti vielä tässä vaiheessa ole tipahtaneet, kun on vasta dpo13. Tänään oli tarkotus vielä testata, mutta tuon lämmönlaskun takia en viitsinyt. Eikä kyllä ole mitään oireitakaan.

Mut roikuskelen nyt tädin tuloon asti vielä täällä.

Kovasti plussaonnea kaikille muille!

piipaa kp28/30 dpo13

http://www.fertilityfriend.com/home/kpsy

Vierailija
6/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kesälomaa sitä viettäville! (Kateellinen..)

Ja Kapalle paljon plussaonnea.

Kiitos Annihelen@ ja muut tsempityksestä. Eihän sitä koskaan tiedä, kuinka sitkeitä nuo simpat ovat. Ollaan jatkettu pupuiluharjoituksia varmuuden vuoksi, vaikka pe mulla olikin ihan selkeät ovisoireet. En kuitenkaan asiaa sen enempää testaile eli yritän toivoa, että nuo tuntemukset olivat jotain muuta. (Vaikka kyllä tiedän, etteivät olleet). Niin toivoisin raskautuvani tässä kierrossa, tai niinhän me kaikki. Mutta miettikää tytöt, heti kun mulla plussa tikkuun pärähtää (ja se siis vielä pärähtää), niin mulla alkaa heti äitiysloma, jopa samasta päivästä jos niin haluan. Työn hyviä puolia..ja mikäs sen mukavampaa olisi näin kesällä :) Toki saan töitäkin jatkaa..

Mukavaa hellepäivää kaikille ja tsemppiä testailuihin niille, jotka sitä suunnittelevat!

Ida kp19

Vierailija
7/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei.

minä kyselisin myös mahtuuko mukaan¿

eli ekaa ollaan meillä yrittämässä, enemmän tai vähemmän molempien mielestä. yhdessä ollaan miehen kanssa oltu 6 vuotta ja minun opiskelut on viimeistelyä vaille valmiit (opettaja). ollaan molemmat 24. ja vauvaa olen haaveillut seurustelumme alusta asti. mies ei asiaa enää kielläkään, mutta eipä muutakaan. joten eka yrityskierto tässä menossa¿

parin päivän päästä voisi aloittaa testailun. enpä kyllä vielä tiedä tärppäisikö näin nopeasti heti pillereiden jälkeen, kun tuskin kiertokaan on normaali, mutta jostainhan se on aloitettava.

kyllä niitä oireita voi kehitellä päässäänkin, esim. tänä aamuna tuntui tissit kipeiltä ja tee oksettaa, mutta se oksettaa välillä muutenkin, mutta toivossa on hyvä elää¿ helmivauvan haluaisin kovasti

++++++++++++++++kaikille ja mahdollisimman pikaisesti! ja ihania aurinkopäiviä tietty!

Vierailija
8/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen ollut nettipimennossa muutaman päivän, kun ei kotikone toimi, niin täällähän on tullut sivutolkulla tekstiä! Ahkeria olette, tytöt, hienoa! Ja sit kommentomaan! :)

FANNYlle taas hali! Koeta jaksaa.

PIIPAA - Vai romahti lämmöt. Voi itku. Pahoitteluni suuret. Jaksakaa vielä jatkaa. *hali*

KORALLI - Lämmöt kans tipahti, pahoitteluni myös. Ja hautajaiset teillä oli ollut. Vaikka ovat rankka tapahtuma, niin minä ainakin omalla kohdallani huomasin, että kun lähimmäisen sai hautaan, sinne minne kuuluukin kuoleman jälkeen, olo alkoi helpottaa. Ajatus läheisen olemisesta jossain, julmasti sanottuna välivarastossa, tuntui todella pahalle. Hauskaa kesää teille kaikesta huolimatta ja voimia!

Plussaonnittelut kaikille plussaajille eli POSSUMUNKKI (vai olinko sua jo onnitellut, no ei haitta vaiks tulis uusiksi! :), SANNANU, ELNI, LISSUKAS, MANSEMAMMA!! Onpa teitä paljon! Ihanaa! ONNEA!!!

LISSUKAS - Vielä pitää kissoista kommentoida, että voi vitsit miten kivaa. Kissavauvoja. Paijaa niitä minunkin puolestani! :) Mutta tosiaan, muista pitää hanskat kädessä ja pestä KUNNOLLA käsiä riittävän usein! Komea viiva muuten kuvassa. :)

AN-NULIINI - Onnittelut valmistuneelle! Mikä susta tuli muuta kuin valmis? :) Mites vietit hurjan pitkän kesälomasi?? :D

P02P06 - Juhlat ovat rankkoja, hyvä että selvisitte kunnialla. Sullakin piinailut menossa. Tsemppiä!

VIRVALIEKKI, PRUNELLE ja JOHANNIINA piinailevat myös. Tsemppiä! Toivottavasti olet Virvaliekki pysynyt terveenä eikä ole vatsatauti kunnolla iskenyt.

ANNLINN - Kiitos kirjavinkistä. Toivottavasti saisi joskus aihetta hankkia sellaisen... Tsemppiä kaverisuhteisiin, ovat joskus yllättävän voimiavieviä..

MARIIA - Teillä sentään remontti ennen muuttoa. Me just muutettiin ja nyt pitäisi alkaa tavarakaaoksen keskellä laittaa seiniä kuntoon. Ei ole herkkua ei. Mut ei ollut mahdollisuutta tehdä ennen muuttoa. Koettakaahan jaksaa rempata. Onko isokin urakka vai pintahommia?

GALLIE - jokos se mies on tullut? :) Toivottavasti ehditti oviksen matkaan!

LASTWISH - Aina tipahtaessa sattuu kun kolisee.. :( Mutta tervetuloa helmikuisiin. Täällä on näköjään hyvä plussatahti, että eiköhän mekin....... bdbdbd.... Hauskaa reissua teille!

MINIME - tervetuloa! Täällä ei oireet ainakaan vähene.. :)

KAPA - kans, tervetuloa!

ja ORCHIDEA - samat sanat!

Millos DANIEL testaa? :) Tuloksia???

IDA ja MARIE - No voi höh! Toivottavasti on sitkeitä simppoja jos on meinannut ovis mennä ohi. Muistakaa pupuilla silti, että pysyy taito hyppysissä.. :)

KHAOS - pitkiä hermoja piinailuun!

ANNIHELENA - Ehkä sitä juhannusovista ei enää tarvita.. Mä en noista valkkareista tiedä, kun en ikinä itse ole raskaana ollut, mutta isot tytöt on kertonu, että tulee paljon valkkaria. Tiedä sitten..

Oh hoh! Olipas teitä monta! :D Sen siitä saa, kun on pimennossa muutaman päivän. :)

ON: Ovis ehkä oli tuossa viikonloppuna. Edelleenkään en tikkuile, joten varma en asiasta ole. Tuntemuksia kyllä oli ja limojakin. Vähänlaista oli tuo pupuilu kaiken muuttotouhun keskellä, mutta katsellaan.. :) Mulle jäi siitä viime kierron haamusta tuonne alavatsaan, luulisin kohdun tietämille, sellainen hassu fiilis. Kerroin silloin, että jos vauva mahassa asuu, niin tiedän missä kohtaa. No, se tunne on edelleen siinä kohtaa välillä. Toisinaan sattuu ihan kunnolla. Ja pari kertaa oli yhdytäkipuja siinä kohtaa. Mikä mulla on?? Pitäskö mennä uudestaan gynelle?? Kävin jo kerran, mut se sano perustutkimuksen, siis tunnustelemalla, perusteella, että kaikki on kunnosssa. Pitäskö ultrata? Mitä sellainen maksaa yksityisellä? Mietityttää kovin, että onkohan kaikki kunnossa.. :/ Nytkin vähän jomottaa... :(

- Paaru 18/27-33, yk4

Vierailija
9/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille,

ilmoittaudun mukaan helmenkalastajiin.

Olenkin tuolla suurperhekuumeilijoissa jonkin verran kirjoitellut, mutta siellä on hiljaista! (itsehän siihen voi myös vaikuttaa:))

Taustaa:

3 ihanaa lasta t-96, t-97 ja p-06 - ja kuume jatkuu!! Välillä lipsahtaa ajatus että jaksanko vielä, mutta minkäs teet kun kuume vain on !! ei hellitä!

Vasta toukokuun lopulla alkoi ekat menkat ja siten pääsi " tositoimiin" .

Nyt tässä laskeskelen ja mietiskelen, että miten sen ovulaation nyt pitikään olla ja kuin sen hedelmöittymisen , jotta olis parhaat mahikset raskautua.

Nyt on siis kp11 ja tänään tunsin kipristelyä tuolla oikealla puolen..liekö se munasolu siellä irronnut? Eilen illalla kyllä lakanoita pöllyteltiin.. eli kai sitä voisi sitten jännitellä.. jos nyt ajoitus meni oikeaan. Aikaisemmissa raskauksissa en ole niin laskenut päiviä. Olisi varmaan pitänyt, sillä lapsia ei ole tullut kovinkaan nopeasti.

Kierto minulla on ollut pitkä aina.. jotain 30 + . No,, pitää varmaan lähestyä siippaa myös tänäkin iltana, jotta olisi parhaat mahikset..

Onnea kaikille plussanneille, ja jännityksessä oleville- täällä jännitetään mukana!

Aurinkoista kesäpäivää toivottelee sinuvi

Vierailija
10/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapa ja Orchidea! Kiva saada lisää kuumelijoita mukaan matkaan =).

Koralli: En ole lämpöekspertti, mut ei kai tuo lämmön lasku ihan huono ollut?

piipaa: Hyviä hermoja piinailuun!

Khaos: Ihan varmasti keskiviikko on huonoin testauspäivä. Onnea kovasti pääsykokeisiin.

paaru: Muistankin, kun aiemmin pohdit noita tuntemuksia. Itselle tulee aina joskus outoja tuntemuksia, siis ennen yritystäkin, ja oon käynyt muutaman kerran yksityisellä gynellä ultrassa. Mielenrauhoitukseksi. Muistaakseni n. 80¿ on ollut lasku.

Ida: Plussasta äitityslomalle... Lisäisi mulla ainakin paineita plussauksesta =).

ON: Dpo 8 enkä testannut!! Viime kierrossa testasin, mutta nyt yritän olla maltillisempi. Ehkä ylihuomenna voisin kokeilla. Yritän olla rauhallinen, mutta tänään on ollut outoja vihlaisuja tuolla alhaalla... Kuume alkaa nousta. Rinnat on tosi kipeät, mutten jaksa siitä piitata. Ei ole erityistä tunnetta, että olisin raskautunut. Toivetta sitäkin enemmän. Voi kun sitä juhannusovista ei tarvitsikaan enää pohtia...

AnniHelen@ kp 21/22-32 dpo 8

Vierailija
11/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa!

Vierailija
12/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marie83 -Toivottavasti haamu vahvistuu! :)

Koralli73 - Ihana olla kesälomalla tällaisella säällä! Itse juuri aloitin työt taas, ja sekin on lystiä, sillä kesätyössäni kotiavustajana liikun paljon ulkona ja sää on mahtavin.

Kapa - Tervetuloa mukaan, ja toivottavasti tärppää! :)

Khaos - Tosiaan tärkeinä päivinä ei kannata ehkä testailla.. Vaikkakin tietekin tekee mieli jo tietää. Onnea pääsykokeisiin!

Piipaa - Harmi juttu tosiaan, mutta ymmärrän jos et enää tahdo. Oma äiskä kuitenkin pyöräytti minut 39-vuotiaana (jos en muista väärin) ja siskon 44-vuotiaana, ja hyvin on kaikki mennyt. Mutta tietenkin tiiät vastaavia tarinoita. Kiva kuitenkin kun pörräät meidän seurana täällä, saisit pörrätä vastakin!

-ida- Mikä se semmoinen työpaikka on? Kuulostaa mukavalta. Itse tässä mietin, että mitenkähän sitten lomansa järjestäisi.

orchidea - Tervetuloa! Varsinkin kun olet kollega -ite olen lastentarhanopettaja. Tai kohta ainakin. :)

Paaru - En ole varma, mutta ehkä se kannattaisi tarkistaa. Ihana kun jaksoit vastata niin monelle. :) En osaa sanoa myöskään ultraamisen hinnasta, yksityisellä se on tietenkin aika kallista. nopeastihan sen selvittäisi, ja voisi sitten miettiä. Mutta ehkä itse menisin.

ON: Luulen, että pahoinvointi oli vatsatauti, sillä se tuli sen verran rajuna näin aikaisessa vaiheessa, ja meni pitkälti pois. Nyt on vain ihan pientä enää. Mutta rinnat ovat olleet tänään selvästi kipeät, kuin tulessa sisältä. En tiedä saanko se jotenkin itse aikaiseksi. Mutta siltä se kumminkin tuntuu. :) Ne eivät ole kosketusarat, ainoastaan muuten kipeät. En tiedä, ehkä tämä koko kuukausi on ollut vain joku valtaisa omituinen hormooniryöppy höystettynä toiverikkaalla oireidenkuvittelulla. En saanut tavalliseen pregent-testiin yllättäen mitään viivaa aikaiseksi, OHO! Yritin käydä kahdessa apteekissa etsimässä acon-10, mutta ei niissä ollut. Niin kai odottelen sitten vain.

Virvaliekki

Vierailija
13/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Sinuvi! :)

Vierailija
14/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille onnitteluista!!toivottavasti moni sais vielä +++

Tänää on taas ollu kyllä tosi nätti ilma.

minkä ikäsiä lapsia teillä muilla on ja kuinka monta?Tää on meijän neljäs,ja toiset lapset on syntyneet 4.12.04,28.12.05 ja 10.01.07,eli kaikki on syntyneet noin 1v välein..

mutta nyt taas vauva kaipaa huomiota pitää mennä..

Vierailija
15/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas jälleen saan nauttia raskaudesta, kun päänsärky on alkanut jatkuvana :( Mulla on sarjottainen päänsärky ja kohtauksia tulee useampi päivässä, edellisessä raskaudessa tää kesti yhtäsoittoisesti 4 kuukautta :( Muuten olis ihan hyvä olla ;)

Meillä noita ipanoita on neljä, joten viides tulossa. Pojat 1/99 ja 12/00 ja tytöt 3/04 ja 2/06. Tasaiseen tahtiin.

Nansku rv 4+5

Vierailija
16/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille, tervetuloa mukaan.

Ja plussanneille valtavasti liimaa ja tarrasukkia!

Koralli73, kiitos vastauksestasi, halaus hautajaisten johdosta, ja nyt kohti valoisampaa tulevaisuutta.. Ja helteistä kesälomaa.

Lastwish, tervetuloa, taustailin tammikuisia paljon, ja jäit erityisesti mieleeni. Olen pahoillani putoamisesi johdosta. Nyt mennään kaikki yhdessä helmikuisiin ja pysytään siellä!

Ida, sulla ei oo huonompi työ, mammalomaa ajatellen, heh

Paaru, me remontoidaan vanha asunto. Seinät pitää tasoittaa ja maalaa, katto maalaa, lattia hiota ja lakata. Kiva ku on vanhat lautalattiat, ja ne saa hiomalla kuntoon. Mä oon sanonu miehelle, ettei tää nainen muuta rempan keskelle, heh. Tavaroiden keskellä se on meinaa iso urakka. Tsemppiä jaksamiseen ja onhan se sitten ihanaa kun valmistuu. Ja vatsa tuntemuksiisi, itse kävisin varmaan gynellä tarkastuksessa ja vaatisin ultraa. Hinta luultavasti noin 50-100 euroa.

p02p06, kiitos myös sinulle vastauksestasi.

Olin päivällä ottamassa aurinkoa puistossa ja maksasin mahallani. Kun yritin kääntyä selälleni, tuntui että alavatsa olisi revennyt irti, mitäköhän oli. Sattui niin ...!

Nyt kp 16, ja ovistestit välillä näyttäneet tummempaa ja välillä taas haaleampaa viivaa, mutta selkeää tasavahvaa tai vahvempaa viivaa en ole saanut. Eilen ja tänää bongasin jälleen limoja (anteeksi kirjoitukseni), ja vatsa ollut tasaisesti kipeä jo viikon.. Jos ovuloinkin monta kertaa tässä kierrossa ;) ja saan monta helmeä :)

Testailu siis jatkuu.

Mariia83 kp16/28-34

Vierailija
17/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marie82: Kiitos uuden pinon avauksesta ja hyvät kesälomat sinulle.

Koralli73: sitä samaa.... loman toivotusta myös sinulle.

Kapa: Tervetuloa mukaan.

Khaos: Onnea pääsykokeeseen pidän hurjasti peukkuja sinulle.

Piipaa00: Voi miten pahoillaan olen lämpöjen temppuilusta. Toivon vaan niin kauheasti +++++tuulia sulle ja myös kaikille muille. Voin kuvitella miten kauheelta pettymys tuntuu kuukausi kuukauden jälkeen, enkä oikein löydä sanoja sua lohduttamaan.

Ida: Voi miten ihana työ sulla on, tollanen sopisi mullekin ,olisin vaan sitten kokoajan raskaana, tai ainakin tasaisin väliajoin.

Orchidea: Tervetuloa mukaan.

Paaru: Mä kävin täällä p-k seudulla tutkimuksessa ja ultrassa nyt kevät talvesta ja se tuli kelan suorakorvauksen jälkeen maksamaan 110¿. Täällä on myös kalliimpia paikkoja.

Sinuvi: Ihanaa kun tulit tänne. Mäkin tulin kun ei siellä Suurperhekuumeilijoissa oikein keskustelua synny.

AnniHelen@: kerro heti kun olet testannut.

Virvaliekki: +++++tuulia sulle.

Mä olen nyt yhden viikon töissä kun olin hullu ja lupauduin. Tänään olin aivan raato kun tulin kotiin ja nukuin jonkun pari tuntia. Saa nähdä miten saan yöllä unta. Mulla kokoajan kuvotus joten syön taukoamatta sillä seurauksella että olin töiden jälkeen niin sokerihumalassa että yökötti. Yritän keretä lukemaan Teidän kuulumisia ja +++++++tuulia kaikille. Kuvitelkaa että olin niin poikki työpäivän jälkeen etten jaksanut edes Stockmannille pysähtyä hipelöimään vauvan vaatteita eli kyllä tää on nyt multa ylivoimainen rutistus.

Työn vieroksuja, kotiäitiyteen tyytyväinen Annlinn

Vierailija
18/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on ollut aivan mahtava ilma, käytiin pojan kanssa rannalla ja satamassa jätskillä. aivan ihanaa kyllä viettää pitkästä aikaa ihan vaan OLLEN kun joka kesä (huolimatta vauvan syntymän jälkeistä kesää) oon ollu töissä.

niin, vastausta kyselyyn, meillä on poika 04/05, eli touhukas 2v :D

on se vaan ihanaa kun pieni puhuu ja on niin innoissaan kaikesta. oikein välillä tulee itku kun ajattelee että miten siitä vauvasta onkin kasvanut jo noin tomera pieni ihminen. ja vauvakuume senkun kasvaa, tänään taas rannalla oli monta pientä vauvaa ja paljon paljon vauvamasuja :' (..tahtoo myös :)

mutta plussa uutisia odotellaan taas,ne saa mielen aina niin pirteeksi!! :)

marie kp15/27-29 yk 5

Vierailija
19/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khaokselle tsemppiä pääsykokeisiin! Mihinkä olet pyrkimässä? Ehkä hyvä, että saa vähän muutakin mietittävää, kuin piinailu, menee aikakin sitten nopeammin.

piipaa: voi kuinka toivon sinulle plussaa. Pidän sormet ja varpaat ristissä ja peukut pystyssä.

orchidea: tervetuloa mukaan ja plussatuulia sinnepäin. Äklötys kuulostaa lupaavalta oireelta, mutta itseänikin kyllä tee joskus yököttää, siis ilman raskautta.

paaru: kiitokset pupuilu kannustuksesta, aion noudattaa ohjettasi ;)

Mullakin on välillä ollut tuollaista kipua vasemmalla puolella (alkoi viime keskenmenneestä raskaudesta) ultrattu on ja kaikki ok. Tiedä sitten mistä johtuu. Kannattaa kuitenkin käydä näytillä. Mennään muuten aika samoissa kiertopäivissä ja kierron pituuskin suunnilleen sama. Päästään siis yhtäaikaa jännäämään :)

sinuville tervetuloa joukkoon! Sinulla onkin jo komea lapsikatras, ainahan sinne yksi lisää sopii tai kaksi tai kolme.. :)

Annihelen@: tsemppipeukku sulle, ettet ole vielä sortunut testaamaan. Pyrin samaan, kun sinne asti pääsen. Säästyttäisiin niiltä turhilta haamuilta. Plussapuuri sinne!

virvaliekki: tissit tulessa :) Lupaa plussaa sinulle! Niin työskentelen lentoemäntänä ja todella meillä on se vaihtoehto, että samantien jää erityisäitiyslomalle, tai siirtyy konttorihommiin tai sitten jatkaa lentämistä, paitsi jos raskaudessa on jotain häikkää, niin sitten lentäminen loppuu heti. Enpä ole vielä päättänyt mitä teen, jos ja kun siihen asti pääsen. Onhan se aina kiva, että on valinnanvaraa.

Nanskulle tsemppiä pääsäryn kanssa, toivottavasti helpottaa pian!

Mariia83: kuinka monta helmeä ajattelit poksauttaa :) Kannattanee vaan pupuilla tasaseen tahtiin, niin eipä mene sitten ovis ohi, vaikka tikut näyttäis mitä. (Samalla saa hyötyliikuntaa..)

Annlinnille parempaa vointia. Voi tuo kuvotus on juuri sitä, mitä me kaikki täällä niin innokkaasti toivomme kohdallemme. Juu, onhan minun työssä (tässä asiassa) puolensa, kuten jo virvaliekille asiaa selvensin. Ainakin näin kesällä houkuttaisi jäädä kotiin. Tiedä sitten syksystä..

Omassa navassa äklöä tekstiä tulossa..Valkovuotoa on siis tajuttomasti. Moni on tätä jo kysynyt, mutta onko se nyt yvä vai paha asia? Pupuilu harjoitukset jatkuvat edelleen varmuuden vuoksi ja eilisissä treeneissä vihlasi ikävästi kohdusta, tiedä häntä mitä se on..

Ida kp19/32

Vierailija
20/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yksi kova kuumeilija joka tahtoisi päästä mukaan aktiiviseen yhteisöönne, jos huolitte.

Lapsia ennestään 2, tytöt syntyneet 01/05 ja 09/06. Imetän vielä n 2krt/pvä joten menkkoja ei ole tullut mutta enää on päivistä kyse koska loppuu kokonaan imetys. JOllei tahdottaisi uutta vauvaa niin jatkaisin imetystä 1 v saakka. Välillä jo meinasin testata kun oli muka oireita mutta sitä pienessä päässään keksii kaiken näköistä kun toivoo niin vauvaa.

Pikkukakkonen sai meillä alkunsa kertalaakista edellisen imetyksen jälkeen eli siksi toiveet korkealla on;)

Emlin