Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HELMENKALASTAJAT VK 23***

04.06.2007 |

uusi viikko, uusi pino :)

tänään testasin ovistikuilla, tikkuun ilmestyi haalea mutta selvä viiva. jospa tässä nyt kuitenkin olisi ovis ollut tai sitten tulossa. ollaan pupuiltu kyllä tosi harvakseltaan, tänään pitää vissii selättää mies alkaneen kesäloman kunniaksi ;)

plussantäyteistä viikkoa kaikille :D

marie kp15/27-29 yk 5

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla, dpo 10, heräsin intoa piukassa ja kiirehdin testaamaan. Pissit purkkiin ja kun pyyhin, paperiin tuli verta. Täti siis löysi tänne ja kp 23 vaihtui kp1:een. Harmittaa ihan älyttömän paljon.

Hyvin samanlainen kuin toissa kierto, rintakipuineen ja samat kp:t. Radiostakin on tullut koko päivän surullisia kappaleita =(. Pitää nyt yrittää vaihtaa molli duuriin ja kerätä taas itsensä. Niinkuin mies sanoi " Uutta matoa vaan koukkuun" .

Hurjan paljon plussaonnea teille kaikille. Jos jonkun on pakko tulla perässä, niin ehkä maaliskuisissa nähdään.

Vierailija
42/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin toivotaan kovasti vauvaa helmikuulle. Tällä hetkellä taitaa olla ovis meneillään ja pupuilu on aloitettu toiveikkaasti jo toissa päivänä. Harjoituksia lienee parasta jatkaa vielä tänäänkin. Mukavaa, kun on muitakin jännittäjiä ja joku kanava minne voi ajatuksiansa huoletta purkaa. Ilman, että kukaan alkaa odottamaan liikoja.

Tsemaa kaikille yritykseen ja onnea jo plussanneille.

Hilla- kp23/27 yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kesä on ihanaa, minä kun rakastan hellettä :)

EMLIN: tervetuloa mukaan! Aina on kiva saada uusia kuumeilukavereita.

ORCHIDEA: no voi, nega. Mutta aina on mahdollisuus, että muuttuu plussaksi ja tosiaan jos pillerit on vasta jääneet pois, niin mistä siitä kierrosta oikein tietää.

ROMIlle tsemppiä maalismussukoihin. Eipä tuolla tädillä ole mitää rajaa, kun lomalaisiakin häiritsee. Toivottavasti muuten oli hyvä reissu.

JOHANNIINA: piinailua, piinailua ja toivottavasti tuloksena plussa +++++

PAARU: mulla nuo kivut todettiin luultavimmin johtuvan suolistosta eli siis ilmaa jumissa..tiedä häntä. Kyselit myös (kuten joku muukin) tosta lentämisestä. Eli se vähän riippuu mihin lentää tai siis kuinka korkealla lentää. Siis mitä ylemmäs maankamarasta mennään, sitä enemmän saa kosmistasäteilyä (en esim. kelpaa enää elintenluovuttajaksi). Vaikka ei olisi raskaanakaan, niin jokaisesta lasketaan henk.koht. säteilyarvoa, mikä ei saa vuodessa ylittää tiettyä määrää ja sitten kun on raskaana, niin tämä arvo on huom. pienempi. Mutta siis käytännössä alle 20. rv:lle. Toinen asia on kykeneekö lentämään..Tästä säteilystä johtuen työt saa heti lopettaa, kun ei kai kukaan tiedä tarkkaan sen vaikutuksista. No en ainakaan loista vielä pimeässä ;)

ANNLINN: jaksamista töihin ja toiv. nyt tulee tyttö, niin on niillä v.punaisilla vaatteilla käyttöä.

KHAOS: mites pääsykokeet meni? Meinaatko huomenna testata? Plussapuhuri sinne!

P02P06: malta vielä muutama päivä testaamisesta, niin ei sitten tarvi niitä turhia plussia surra. Tai no uteliaisuus välillä voittaa..

DANIEL05: voi kurjuus. parempaa onnea maaliskuuhun!

PIIPAA: Eikä! Mitä se täti sinne kurvasi. Hienoa, jos jaksatte vielä jatkaa yrittämistä. Toivon todella sinulle sitä pientä nyyttiä.

MARIE82: hienoa, ovis bongattu ja pupuilut suoritettu! Nyt vaan peukut pystyyn ja plussa-aalto sinnepäin!

LIISULIINI: pupuiluintoa sinne, sehän on hyvää hyötyliikuntaa ;) Toiv. tärppää.

MINIME05: Vai tuli se täti sinnekin riehumaan. Pitäiskö pistää osoite salaiseksi..No tsemppiä uuteen kiertoon!

POCO: onpas sulla ollut ovulaatiota kerrakseen, ehkä sieltä tulee kolmoset..mulla kanssa viime kierrossa vatsa turposi älyttömästi, eikä meinannut työvaatteet mahtua. Haamunhan sain tikkuun, mutta siihen se jäi. Toivotaan plussaa sinne.

ANNIHELEN@: Ei sen näin pitänyt mennä. Uutta intoa sitten uuteen kiertoon. Kyllä se tärppi käy vielä ennemmin tai myöhemmin.

HILLAlle hyviä treenejä ;)

Tähän työkysymykseen..mulla on vähän ristiriitainen olo tämän asian kanssa. Toisaalta haluan hirveästi kotiin, mutta toisaalta rakastan olla töissäkin. Ja mullahan tulee väkisinkin normaalia pidempi tauko tuosta mun työstä. Mutta toisaalta, ehtii niitä töitä tekemään, kun taas lapsia ei voi ikuisuutta saada. Pelkäksi kotiäidiksi musta ei kyllä olisi.

Muuten ei mitään ihmeellistä, ei oireita ei mitään. No kaksi finniä, mutta johtunee siitä, kun pari viimeistä vuorokautta on mennyt koneessa huonossa ilmassa. Odotellaan, odotellaan..tai siis sitä valkovuotoa on edelleen.

Ida kp21

Vierailija
44/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea plussanneille (en muista nimiä) ja pahoittelut tädin yllättämille :( miks se täti eina vaan tulee :(((???

anteeks, oon ollu vähän aikaa ihan sivussa kaikesta :( mut parisuhde ei oo oikeen ollu hyvällä mallilla :( ei olla koko kierron aikana pupuiltu :( *itku* ja tänää tuli sit ovislimoja oikeen kunnolla :) eli tarkottaako tää et mulla oli jo ovis vai on vai on tulossa??? en tiedä, mä varmaan siirryn tuonne maaliskuisiin :(((( ei taida mies enää haluta miun kanssani lasta... *itkee suoraa huutoa*

Nii tosiaan joku kyseli et mikskä valmistuin eli valmistuin suuratlouskokiksi :)

mut nyt meen varmaan taas nukkumaan et jaksaa aamulla herätä neljän aikoihin :) palaillaan murmelit :) ja paljon ++++++++++++++++tuulia teille

itkevä an-nuliini kp 14/28-32

Vierailija
45/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poco! Kiitos, oot ihana!

Mä muuten allekirjotan kans nuo järkyt oviskivut clomien kanssa. Normaalisti ei tulis mieleenkään pupuilla oviksen aikaan, kun sattuu niin helvetisti, mut viimeks oli pikku pakko..

Ei mulla ennen clomeja näin vaikeeta ollu. Mut joo, kyllä me vielä tää yks kierto yritetään.

Mä sain mielenkiintosen työtarjouksen just kylläkin ja aion kyllä vakavasti harkita asiaa. Enpä oo -03 alun jälkeen töissä ollutkaan joten ois ihan mielenkiintosta sekin vaihteeks. Mut raskaus ei onneks sitä asiaa mitenkään hetkauttas ja kun en enää jaksa uskoa niin miksipä ei vois kokeilla jotain uutta.

AnniHelen@! Hei ei, ei nyt ihan noin hätäsiä saa olla! *halii*

Sun kiertopäiviinhän sopis ihan hyvin kiinnittymisvuotokin, varsinkin, jos ei oo runsasta! Hurjat peukutukset sille!

Nyt mä poistun täältä ja käyn kyllä varmasti kurkkimassa teidän kuulumisia! mutta tieni vie siis maaliskuuhun ja lasken jo kp:n 2, kun yöllä oli kuppi täyttynyt.

Korallille ja pocolle ja p02p06. Teille ennenkaikkea mä ne plussat antaisin, jos voisin. Toki ihan varmasti kaikille muillekin.

Mut nyt toivotan vaan onnea jokaikiselle!

piipaa

Vierailija
46/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto alkoi harvinaista kyllä heti kunnolla ja menkkakivut tulivat myös. Aina ennen tälläinen päivä on ollu vasta toinen tai kolmas. Buranaa on jo mennyt muutama...

AnniHelen@ Kp1

Vierailija
47/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni teille kaikille, jotka täti yllätti :(

Piipaa: kiva että vielä päätitte antaa mahdollisuuden. Työtarjouskin kuulosti mielenkiintoiselta, saisit muuta ajateltavaa. Edelleen toivon sydämestäni sulle tärppiä kumminkin!

AnniHelen@: sullako on nyt kierrot lyhentyneet noin selvästi vain 23 päivää? Vai peräti vaan 22? Toivottavasti ei olis pysyvää, siinähän tuntuu etät koko ajan vuotaa, kun on kovin lyhyt kierto. Tärppionnea seuraavaan kiertoon sullekin!!

Pocolle onnittelut oviksesta ja upeasta lämmönnousta. Toivottavasti tulis juhannuksena plussaviivat!!

p02p06: sun lämpökäyrä näyttää hyvältä. Testasitko tänään vai maltoitko oottaa?

(.) Viime yö meni nukkumiseen suhteen ihan pipariksi, joten aamulämpö 37 ei merkkaa mitään,merkkasin muistiin mutta en käyrään laittanu sitä sekottamaan. Ja itse asias tein tänäänki raskaustestin vaikka se ei käyrästä näykään, ihan selvä nega taas. TUntien jälkeen testeihin tulee mulla sellainen varjoviiva...pitäs heittää testit heti roskiin käytön jälkeen. En tiedä miksi mä niitä säästä ja syynään sit myöhemminki ku ei roskishaamut kuitenkaan merkkaa mitään.

Pikkuhiljaa siis käännän katseet kohti seuraavaa kiertoa... tietäis siis villiä juhannusta ;) sehän sopii.

Eipä tänne kummemmpia. Voin minä Piipaa sen listan ottaa kontolleni. Vähempi kyllä käyn nykyään palstailemassa, mutta jos ei pieni viive päivityksissä ketään haittaa, niin voin sen kyllä hoitaa. Mutta mahdolliset plussat kiitos sinne listan perään, eli siis ilmoitatte myös sinne.

Toivottavasti onkin tulossa paljon plussia lähiaikoina!

Koralli73 kp 21/n.25 dpo 9 yk 11

Vierailija
48/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä helmi- tai maalisvauvan kalastaja jää nyt ihan tyytyväisenä pienelle tauolle täältä vauvapalstailusta. On nimittäin ollut sellaista haipakkaa tämä elämä viime viikkoina ja etenkin päivinä, että pupuilu on ihan jäänyt taustalle. Mies olisi ehkä ennättänyt matkaan, mutta oma pää (ja kroppa) teki tepposet ja uni maistui pupuilua paremmin, mutta eihän niitä vauvoja nukkumalla saa aikaiseksi. Kiitos paarulle kysymästä.

Lueskelin kuitenkin iloisia uutisia! Onnea siis plussanneille! Yritän itse tulla mukaan ehkä kuukauden parin päästä. Ehkäpä tapaan sitten vielä joitan " tuttuja" tältä palstalta.

+++++Onnea vielä matkaan muille!

Terkuin pahvilaatikoita purkava Gallie

Vierailija
49/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä oli kotiäitiydestä puhe -minä nauti todella kotona olemisesta huomenna 11kk Poikasen kanssa.Töitä ehdin tehdä jo sen 13 vuotta,joten töihin ei kiirettä ole...keikkaa teen silloin tällöin,mut kehiin palaan aikaisintaan pojan ollessa 2v,ellen ole jo uudella äippälomalla silloin!! ;D Eli niin paljon nautin ja olen kiireinen,etten ehdi kirjoitella, vaikka lukea kerta päivässä ehdinkin! :-)

Suuren suuret onnittelut PLUSSANNEILLE Possumunkki,SannaNu,Elni,Lissukas ja Mansemamma!!Toivottavasti en ketään unohtanut...

Oviksen aikoja eleleville pupuiluintoa:Marie82,Sinuvi,Mariia83,Lissuliini,Poco ja Hilla!!!

Oviksen jo ohittaneille ja piinaviikkolaisille piiiitkääää pinnaa!Kauheen ihanaa ja ärsyttävän jännittävää aikaa!!!!!++++tuulia puhallan Kapa,Khaos ja Orchidea tulkaa heti aamulla kertomaan testien tulokset,Ida,Paaru,Virvaliekki,Emlin,P02P06,Koralli73 ja Johanniina.Ompas teitä suuri joukko Helmiä kalastamassa!!!++++++

Ja teille vauvamasuisille toivon hyviä vointeja!Annlinn voimia vielä töihin.Ja toivottavasti Nanskun päänsärky helpottaa ja loppuu pian:4kk on ehdottomasti liian kauan!!!

An-Nuliini:viestiäsi lukiessa tuli niin paha mieli...ei ole parisuhde aina niin helppoa, ja vaikeita aikoja kokee varmasti jokainen.Toivottavasti tämä on teillä vain yksi ohimenevä aika,ja löydätte taas sen yhteisen tien.Toivon kaikkea hyvää teille!

...ja onhan meitä Maaliskuisiakin jo aika joukko.Olen pahoillani että perässä tulitte...mutta olette niin mukavia ' tätejä' ,että ilo on teidän kanssa taas ' kuukausi' lisää piinailla!!

ON:itsellä menossa kp10, ja ensimmäiset limat jo nähty, ja eilen mies kellistetty...Aloitin minäkin aamulämpöjen mittaamisen,kun Poikanen aikas säännöllisesti siinä klo7 aikaan herättää.Häiritseeköhän imetys kuinka paljon noita lämpöjä?Vielä imetän ainakin kaksi kuukautta,koska siirtyminen lehmänmaitoon vie kuitenkin oman aikansa.Toivottavasti kuitenkin munasolu irtoaa, ja lämmöt nousee,vaikka imetys onkin päällä, ja ehkäisyteho hyväksi havaittu.Meillä menossa jo 9 tjot -kuukausi ja yrityksen kanssa 3. Petyn tietysti,jos lämmöt ei nouse ja täti taas kurvaa paikalle,mutta onhan mulla aika hyvä selityskin...ristiriitasta...mutta imetän vielä kuitenkin ihan hyvillä mielin...ainakin kesän ajan...Äh..

Nyt nukkumaan:kiireinen ja rankka loppuviikko tulossa.

++++tuulia kaikille tasapuolisesti++++

Vierailija
50/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnniHelen@. No voihan kurjuus. Halit sinulle. Sulla oli vaan niin lyhyt kierto, että se houkutti ajattelemaan parasta.

Koralli! Kiitos, jos hoidat listan! Me ollaan lähdössä viikonlopuks muutenkin reissuun niin jäispä jo senkin takia.

Vierailija
51/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danielille pahoittelut tädistä ja rutkasti onnea uuteen kiertoon!!!

Olen niin pahoillani Piipaan puolesta mutta ihanaa että annatte vielä yhden mahdollisuuden. Kuulostaa hyvältä sinun saama työtarjouksesi, varmasti ihanaa saada myös uusia tuulia puhaltamaan elämään=)

Marielle tärppionnea kovasti!! Ovishan on yleensä parin päivän sisään ovisplussasta eli jos tunnet esim kipuilua tai limoja ovispäivänä (dpo 0) niin seuraava päivä on dpo 1. Toivottavasti vähän auttoi mun sepustukseni=)

Lisuliinille pupuiluintoa ja tärppionnea kovasti=)

Minimelle onnea uuteen kiertoon ja ajat sen täsin huitsinnevadaan niin ettei takaisin löydä!!!

Poco, mullakin oli oviskipuja su-ti ja ke oli lämmöt nousseet ja tiistaina oletan oviksen olleen, silloin oli kyllä kivutkin voimakkaimpia. Plussatuulia sinullekkin+++++

Voi ei, eihän sen näin pitänyt mennä AnniHelen@, pahoittelut tädistä ja me varmaankin näemme maaliskuisissa...Jäipäs kyllä lyhyeksi sun kierto=0

Tervetuloa Hilla, plussatuulia sinnekkin!!!+++++

Idalle tsemppiä odotteluun joka tuntuu aina ikuisuudelta=D

Toivottavasti An-nuliini saatte miehesi kanssa asiat sovittua ja jatkatte vauvantekopuhia viimeistään seuraavassa kierrossa!!!

Koralli, en testannut tänään, mutta ehkä huomenna en enää voi vastustaa itseäni=) Pahoittelut negasta, mutta ehkä olit kuitenkin vain liian ajoissa asialla, toivotaan niin!!! Ja tunnustan, mäkin teen just tota et jätän testin jemmaan ja käyn kattomassa sitä ainakin sata kertaa myöhemminkin=D

Kaikkea hyvää Gallielle jatkossa, ehkä joskus vielä törmätään=)

Pauli Nea, mulla ei imetys vaikuttanut lämpöihin. Ovis vaan tuli myöhään ja luteaalivaihe oli lyhyt. Toivotaan että teillä kuitenkin imetyksestä huolimatta tarppäisi ja saisitte helmenne=)

Omassa navassa ei oireen oiretta kumpaankaan suuntaan, nännitkään ei ole enää kipeät. Silti mieleni tekisi testata jo huomenna vaikka tiedön että mitä pidempään odottaisi niin sen parempi mutta kun...Enpä olekkaan vielä kertaakaan näin pitkään malttanut olla testaamatta=DNo täytyy katsoa mikä fiilis on aamulla. Meille tuli eilen lapsille kaksi aivan ihanaa ja suloista pupuvauvaa, ikää vajaa viisi viikkoa=) Ja kyllähän äitikin on aivan myyty ja esikko jaksaa pupuja paijata, hoidella ja pelkästään katsoakkin vaikka miten kauan.

No nyt menen saunan kautta nukkumaan, huomiseen!

p02p06 kp 25/30 dpo 8 yk 6

Vierailija
52/89 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpökäyrään niin tekin näette sitten miten mä taas tuun pilvilinnoistani alas ihan yhtä nopeesti kuin mun lämmötkin, hihhih=D=D Ei vaan kyllähän toiveet aamulla nosti päätään mut huomisaamuna näkee sitten taas mihin suuntaan mennään=)

p02p06 kp 26/30 dpo 9

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Vierailija
53/89 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin edellistä viestiä ja totesin että sana linkki on mulle ylivoimainen kirjoittaan oikein, heh=D

Tunnustamaan tulin että tein testin ja olin siinä näkevinään jotain hyvin haaleaa mutta epäilen että minun mielikuvitukseni ansiosta onnistuin näkemään vain viivanpaikan. Mutta pitihän sitä kokeilla=D Ei harmita vaikka negaa en halunnutkaan nähdä, nyt vaan odottelen ehkä lauantaihin jolloin on vähän pakkokin testailla. Ja jos en malta niin sitten haaskaan huomennakin tikun, täytyyhän vanhaa harrastusta jatkaa=D=D

terveisin palstahäirikkö p02p06

Vierailija
54/89 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea käyrä, kun tuossa vaiheessa lämpö nousee! Nyt kyllä uskon ja toivon, että sulla on " pullat uunissa" :) Nyt oikein kunnon plussapuhuri sinne sinun suuntaasi!!

Vierailija
55/89 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsempityksistä, sä jaksat aina kyllä olla kannustava ja kommentoida=) Oletko sä nyt testaillut??

Toivotaan, toivotaan mutta ei liikaa kuitenkaan ettei putoo niin korkeelta...

p02p06

Vierailija
56/89 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ehdi kommentoimaan. Pikaisesti vain kuulumisia tulin tänne kertomaan. Valintakokeet oli sitten eilen. En usko, että ne ainakaan aivan huonosti meni.:) Saa nyt nähdä sitten miten paljon oli mua parempia, mutta ihan positiivisesti odottavalla mielellä olen niiden suhteen. :) Heinäkuussa vasta saa tietää, miten kävi.

Tästä vauvakuumeilusta taas. En usko, että olisin raskaana. Aamulla testasin (ei tosin ollut mikään herkkä testi edes) ja negahan sieltä tuli ihan odotetusti. En edes pettynyt yhtään, kun tiesin noin 99%:sesti mitä odottaa.. Ei oo ollu koko kuussa mitään ihmeempiä oireita ja eilen alaselkää särki ja alavatsaa vihloi, niin että kai se täti sieltä tekee tuloaan. Tosin ei tuo vatsakipu kyllä oikein menkkakivuilta tuntunut. Yleensä se juilii silleen ilkeesti, tiedättehän? Mutta nyt kyllä vihloi ihan kunnolla. Ja tänään ei ole ollu mitään kipuja. Toinen kumma juttu on valkkiksen täydellinen puuttuminen. Yleensä tässä vaiheessa jonkin verran sitä tulee, mutta nyt on ollut kuivaa kuin saharassa. Eikö sitä pitäs tulla paljon, jos ois raskaana?

Tätiä siis ootellaan.. Mutta jos se ei saavukaan niin seuraavan kerran ajattelin testata maanantaina. Toivotaan nyt vielä, että se luuska pysyis kaukana.

Plussatuulia teille kuumeilukaverit!!++++++++++++

Khaos kp26/29 dpo10 yk6

Vierailija
57/89 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

p02p06 - Niiin komeet lämmöt. Voi vitsit, olisipa nyt se paras kierto! Ja vielä silmät näkivät vähän viivaakin.... Tsemppiä kovasti. Plussaa puhaltelen sinne valtavasti!! Pupuvauvojakin teillä. Ihania varmasti! Kylläpä niitä nyt on kun tuolla Ensikoissa Marzu oli hankkinut ja mun velikin perheineen just hommas kanivauvat. Suloisia ku mitkä! :)

Piipaalle pahoittelut. Ihanaa, että vielä ainakin seuraavan kierron yritätte. Oikein munkin sydäntä kuristaa se, miten paljon toivon teillekin plussaa.

AnniHelenalle superpahoittelut myös. Koetahan jaksaa nousta syövereistä taas.

Daniel kans. Pahoittelut.

An-nuliinille iso iso halaus. Toivottavasti saatte suhteenne kuntoon. Kevät on ollut monille tuttavapariskunnillenikin vaikeaa aikaa. Onneksi useimmat ovat luovineet läpi karikoiden. Toivottavasti tekin selviätte minimivaurioilla läpi, eikä mitään peruuttamatonta ole tapahtunut.

Ida - Ihanaa, että joku muukin jaksaa innostua helteistä. Mun mielestä tämän parempaa keliä ei olekaan. Mitä lämpimämpi, sen parempi!! Eilenkin ratikassa jengi vaan vinkui, miten on kuuma ja hiki ja hankala, mutta minä paistattelin siinä lämmössä ja auringossa ja mietin, että miten ihanaa on kun ei palele. Ei ollut minusta edes mitenkään tuskaista. Mutta minä olenkin palellut myös trooppisessa ilmastossa auringossa olessani niin, että kananlihalla olin.. :D

Piinailijoita oli paljon, Marie, Orchidea, Hilla (jolle myös tervetulotoivotukset!) ja Koralli ainakin. Pitkiä hermoja ja plussapuhuria!!

Liisuliini - Hyvä, että kuitenkin oviksen ajan jaksoitte innostua! ;) Kai sitä vanhaksi tulee, kun nukkuminenkin tuntuu välillä sille parhaalle puuhalle, mitä sängyssä voi tehdä. :D

Minimelle tsemppiä uuteen kiertoon!

Poco - Toivottavasti kivut ovat tosiaan harmittomia. Me muuten taidetaan mennä ihan samassa tahdissa. Ja yk:kin on sama! :) Mulla kanssa tavoitteena pitää testit kaapissa mahdollisimman pitkään. Tässä kierrossa ei tosin taida olla edes sellaisille tarvetta, kun oli niin hiljaista makuukamarissa o-aikoihin. Muutto vähän sotki elämää. Noh, uuteen kiertoon sit joskus...

Gallielle intoa tavaroiden purkuun. Voit lohduttautua ajatuksella, että minä olen samoissa puuhissa.. :) Kaikkea hyvää teille palstataukoilun aikana. Toivottavasti ei enää nähdä täällä vaan suoraan tuolla o-puolella! :)

PauliNea - Hyvä, että on treenit menossa. ;) Kyllä se tädin tulo suututtaa aina, vaikka ymmärtäisi että siihen on ihan syynsä. Aina sitä on pieni toive sisällä... On tämä kuumeilu sellaista.. Tsemppiä!

ON: Ei ihmeellistä. Ei oireita. Ei mitään. Gyne soittaa mulle tänään ja pääsen kysymään niistä alavatsatuntemuksistani. Aion varata ajan ultraan ihan vain mielenterveyden kannalta. Toivottavasti sieltä ei paljastu mitään väärää. :/

- Paaru 21/27-33, yk4

Vierailija
58/89 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

p02p06:juu testasin tänäänkin, vaan ihan puhdas nega edelleen, joten en usko että on tärpännyt. Nyt pitäs vaan jaksaa oottaa uutta kiertoa.

Nyt pitäs kai oikeasti jo ruveta miettimään gynelle menoa. Yk 12 alkaa kohta ja kohta on vuosi täynnä yritystä.. :I

No, kesäpäivä on kaunis ja puutarhassa yllin kyllin tekemistä. Eli onneksi on muutakin ajateltavaa. Autokauppojaki on tehty. Elokuussa meillä on uus corolla verso, 7-paikkanen. Mieskin lohkaisi eilen että pakko sen vauvan nyt on kohta tulla, kun on uusi iso autokin sitä varten :) Hassua, mies kun ei yleensä ikinä puhu uudesta vauvasta oma-aloitteisesti (ku minä jauhan siitä liikaakin). Tuli ihan hyvä mieli, että sekin vauvaa aattelee ja sitä oottelee. :)

Plussasäteitä kaikille!

Koralli73 kp 22/n.25 dpo 10 yk11

Vierailija
59/89 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa, mitä tää on. Tein eilen kp 18 ovistestin päivällä ja sain ekaa kertaa tässä kierrossa tasavahvat viivat. Illalla maha aivan sairaan kipee, kourasuja. Aika iso limaklöntti(kirkasta) tuli. Äsken tein huvikseni raskaustestin, nega, mutta näkyy haalean haalea haamu.

Ekat limat bongasin jo kp 9, ja kp 11 tein ovistestin, josta ei täyttä selvyyttä oliko tasavahva viiva. kp 8 asti alavatsaa sattunut. Nyt siis kp 19 ja nännit hellänä.

Onkos mahdollista ovuloida enemmän kuin kerran kierrossa, vai miten on mahdollista saada hailakka haamu?? Pliis, auttakaa jos tiedätte.

Palaan kohta kommentoimaan muiden juttuja.

mariia83 kp 19/28-34 (viime kierto keskeytyneen keskenmenon jälkeen 46 pvää)

Vierailija
60/89 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli: Ihan sama täällä, nuo puutarhatyöt vie hyvin ajatukset pois muusta. Nyt olen pari päivää purkanut pettymystä urakoimalla hikimärkänä. Alkaa jo helpottaa.

Uus iso auto saa varmasti lähitulevaisuudessa uuden/uusia pikku matkustajia =). Ja miehen kanssa on sama mullakin. Ei se juuri vauvajuttuja juttele. Mutta nyt tädin tullessa mies oli niin ihana, että tiedän sen ihan sydämestään haluavan toista lasta. Se helpotti kummasti omaa oloa.

paaru: Ei sieltä varmaankaan mitään väärää löydy. Nukut vaan yösi paremmin ;).

Khaos: Sullahan nyt on jännättävää, vauvakuumeilu ja opiskelupaikka =). Valkkarista sen verran, että edelliskierrossa oli loppupäivinä valkkaria -> täti tuli, toissa kierrossa ei niinkään -> täti tuli... Ota siitä selvää.

p02p06: Olen todella, todella hämmästynyt jos teet seuraa maaliskuisiin! Oikein hyvät merkit ilmassa!!!

piipaa: Me " tavataan" sitten siellä maaliskuisissa. Kävinkin ilmottamassa itseni sinne. En vielä ehtinyt tutkia oliko tuttuja.

PauliNealle plussaonnea!

Gallie: Tulet sitten takaisin, kun siltä tuntuu. Onnea uuteen kotiin!

ON: Mua ihmetyttää nämä lyhyet kierrot, nyt kolme viimeistä kiertoa on ollut 22, 30 ja 22. Nuo lyhyet kierrot ovat olleet oireiltaankin samanlaisia. Jos taas seuraava on pitempi kierto, ovis on juurikin juhannuksena, mitä en toivo. Pupuilu jää sitten väliin =(. Ei ole tilaisuutta, kun suurella porukalla juhlistetaan.

Seuraan vielä kuulumisianne. Paljon plussasäteitä kaikille!

AnniHelen@