Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HELMENKALASTAJAT VK 23***

04.06.2007 |

uusi viikko, uusi pino :)

tänään testasin ovistikuilla, tikkuun ilmestyi haalea mutta selvä viiva. jospa tässä nyt kuitenkin olisi ovis ollut tai sitten tulossa. ollaan pupuiltu kyllä tosi harvakseltaan, tänään pitää vissii selättää mies alkaneen kesäloman kunniaksi ;)

plussantäyteistä viikkoa kaikille :D

marie kp15/27-29 yk 5

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa mansemammalla tiuha tahti lapsien kanssa - aivan ihana asia! Mielenkiinnosta kysyn että oletko imettänyt lapsia kun itsellä tosiaan raskautuminen tai siis ovulaatiota ei ole tapahtunut vieläkään 8kk synnytyksestä eli noin pian en olisi voinut edes tulla raskaaksi uudelleen. Kyllä teillä on lapsista hyvät ystävät toisilleen!

Emlin

Vierailija
22/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan minunkin puolestani Kapa, Sinuvi, Orchidea ja Emlin=) Mukavaa kun porukka kasvaa! Lupaavia oireitakin oli joten plussatuulia+++++

Emlinille vielä et mä olen pari viikkoa sitten lopettanut imetyksen, loppuaikana imetin enää kerran yöllä kun poju luopui kahdesta yösyönnistä. Tämä kuitenkin ainakin minulla vaikutti oleellisesti kiertoon joka on ollut kyllä ihan säännöllinen. Menkat alkoi 12/06 eli kun aloittelin kiinteät. Mutta ongelma on ollut liian lyhyt luteaalivaihe ja myöhäinen ovis. Nyt luteaalivaihe oli viime kierrossa 12 vrk joka alkaa olla riittävä. Mutta nyt kun kierron alussa imetys siis loppui niin ovis tuli kolme päivää aikaisemmin kuin muissa kierroissa. Toivotaan että sinulla asia kuitenkin olisi niin että tärppi kävisi imetyksestä huolimatta. Mä olelnkin miehelle vitsaillut et tulipa ainakin todistettua et meillä imetys on luotettava ehkäisykeino=)

Toivottavasti Mariella kuitenkin olisi ovis nyt tuloillaan, tärppionnea siis;)

Piipaalle en osaa mitään järkevää enkä lohdullista sanoa*halaan vaan kovaa*=( Tälläisissä tilanteissa maailma tuntuu epäreilulta paikalta.

Korallille toivon paljon iloisia hetkeä suuren surun jälkeen ja eihän toi nyt vielä huovlta näytä lämpöjenkään suhteen kun kuitenkin koholla ovat, halit sinnekkin!

Paarulle en osaa oikein muuta neuvoa antaa kuin että jos asia sua vaivaa niin käy ihmeessä gynellä ultrattavana niin saat ainakin mielenrauhan. Hinnoista en osaa sanoa mitään. Toivotaan kuitenkin että tämä ovis olisi saanut vauvansiemenen itämään=)

Olipas Annihelen@ ollut malttavainen kun et ollut testaillut, milloin ajatteli testata?? Noi vihlaisut kuulostaa hyvältä=)

Toivottavasti Virvaliekin nega muuttuisi vielä plussaksi!!

Mansemamma oli lapsista lysellyt, meillä siis pojat 02 ja 06=)

Lasten kanssa nautittu kesästä, jätskistä ja uimisesta=D Nännit on kioeet mikä on mulle uutta mut saattaa johtua tosta imetyksenkin lopettamisesta. Eli ei mitään uutta oman navan alla, odotellaan, odotellaan=)

Nyt lähden kattoon mitä ukko jäi puuhastelemaan pihalle kun meni esikon uima-allasta korjaamaan=)

p02p06 kp 23/30 dpo 6 yk 6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emlin:Esikkoa imetin 4.5kk,lopetin heti kun ekat hampaat tuli,ja toista ja kolmatta imetin 2kk,koska se rupes turhauttamaa niin paljon kun maito ei millää pysynyt sisällä,ja ois saanu six olla kokoajan syöttämässä..nii ajattelin luopua imetyksestä että yöllä saa edes nukuttua jonkun aikaa..

Vierailija
24/89 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

virvaliekki: miellä on muutakin yhteistä kun opettajuus.. mullakin rintoja polttaa, varsinkin nännejä, mutta voi olla että se on itse psykologisesti aiheutettua¿ ;)

mansemamma82: lämpimät onnittelut plussasta!

Khaos: onnea pääsykokeisiin. mitä muuten hait lukemaan? toivotaan plussaa sinne heti pääsykokeiden jälkeen!

taas menee tämä aurinkoinen päivä töissä, kurjaa, eikä edes okseta, sekin on kurjaa...

ja nyt kaikki negat plussiksi meille, se on toive...

testasin itsekin malttamattomana tänään, mutta negaahan se näytti :( pakko vaan oli testailla, kun rinnat kipeet ja aikaisemmin ei ole ollut, mutta toisaalta tää on eka yrityskierto pillereiden jälkeen, joten en millään voi tietää, milloin voi testata...

-orchidea yk1

Vierailija
25/89 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaan se tätipaholainen löysi minut matkoilta ja siirtää nyt yrittämään maalismussukkaa. Onnea plussia saaneille!

kp 4/24-26 yk4

Vierailija
26/89 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet helmikuumeilijat, kiva kun on iso poppoo yhdessä jännäilemässä:)

Omassa navassa ei uutta, näppyjä tosiaan tullut naamaan kiitettävästi, mutta muuten ei mitään kummempaa. Testailen vasta sitten, jos tätiä ei ala kuulumaan, ensi viikolla joskus...Joten piinaillaan tässä nyt sitten...

Kyllä on suru puserossa jos ei vieläkään tärppää.

Johanniina kp..taitaa olla 23

Vierailija
27/89 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, sain tädiltäni eilen helminauhan. Toivotaan, että helmien saanti jatkuu.. :) Ehkä se oli merkki.. :)

Sinuvi ja Emlin - tervetuloa! Toivottavasti Emlinillä on sama nopeus nyt, kun edellisessä raskautumisessa!

AnniHelena - Vau, mikä kärsivällisyys! :) Vielä pari päivää tsemppaat, niin sitten äkkiä testaamaan.. Millos olet ajatellut moista tehdä?

Virvaliekki - toivottavasti viiva vielä tulee. Tissien tulessa oleminen kuulostaa minusta sellaiselle, että plussanneet naiset ovat sellaista valitelleet tälläkin palstalla.. bdbdbdb...

Mariia - koska sait ekat tummat ovisviivat? Mulla oli kans tuota repimistunnetta viime kierrosta, jossa sain haamun, mutta joka ei sit jaksanut vahvistua. Toivottavasti sinä saat kunnon viivan, joka jaksaa kasvaa isoksi asti.

Ida - Joo, nopea raskautuminen, niin saat kunnon kesäloman! Hauskaa, että on tuollaiset vaihtoehdot teillä. Mikä on muuten takaraja, että saa vielä raskaana lentää? Onko se sama kuin matkustajilla vai loppuuko teillä aiemmin? Millä viikolla? Hyvälle muuten kuulostaa noi sun vihlonnat ja valkkarit. Piinaa piinaa ja meillä tosiaan vielä samaan aikaan! :) Mua ei kyl vielä piinailuta..

Annlinn - Missä kävit? Mä oon Mehiläiseen kaiketi menossa, kun siellä olen pari aiempaakin kertaa käynyt. Voi että mäkin haluaisin sun kuvotuksen, mä olen vasta puolivälissä ja vain samanlaisen työnvieroksunnan kourissa.. :D

Orchidea - Ihanaa, kun valittelet hyvää oloa! Mutta joo, niinhän me kaikki sitä pahoinvointia kaipaamme! :)

Romi - Moikka ja pahoitteluni. Että se kehtaa tulla lomankin pilaamaan! :( Mitäs Kypros muuten?

P02P06 - Piinailua... Tsemppiä sinne! Nauttikaahan poikien kanssa kesäpäivistä, niin ei vallan hermot mene itseään kuulostellessa.

Nanskulle päänsäryn edellistä kertaa nopeampaa loppumista toivon.

ON: Ei eilisestä uutta. Kiitos vain kaikille kommenteista tän mun olon suhteen. Soitin eilen lääkäriin ja sain ajan, jolloin gyne soittaa mulle, eli nyt torstaina. Se sit kertoo miten edetään ja milloin ultrataan. On pakko mennä, ei muuten hermot kestä.

- Paaru 19/27-33

Vierailija
28/89 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista kuulla, että sulla on ultralla samanlaisen jälkeen huomattu kaiken olevan ok. Itse sitä on päässään kehitellyt jo vaikka minkälaisia mörköjä endosta lähtien. :( Mutta samalla surkeaa kuulla, että selvyys ei ehkä ultrallakaan tule. Mutta pääasia, että saisi kuulla kaiken olevan kunnossa.

Yksityiselle olen tosiaan menossa, koska kerran kunnallisessa ollessani lääkäri sanoi minulle aiemmista alavatsakivuista joskus vuosia sitten, että sitten saa tulla seuraavan kerran, kun on niin kova kipu, ettei pari buranaa auta taittamaan sitä. En ajatellut jäädä odottamaan niin kauan..

Vierailija
29/89 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emlim: Tervetuloa mukaan!

Marie82: Kyllä sä pääset pian niiden vauvamasujen joukkoon. Mä taas toivon että mun maha alkaa pian kasvamaan kun tuntuu jotenkin niin epäuskoiselta kun tää on niin alussa.

Ida: toi valkovuoto on hyvä merkki .....+++++taitaa tulla.

++++++++tuulia erityisesti p02p06, Orchidea, Johanniina

Romi: Pahoittelut tädin tulosta. Millainen Kyproksen matka oli?

Paaru: Kävin femedassa kun sinne saa ajan niin helposti. Olen myös käynnyt Mehiläisessä mutta siitä on niin monta vuotta. Mukavaa kun löytyy meistä yhteistä nim. toi työnvieroksunta. Mä todella aidosti tunnen että mun paikka on kotona eikä uraputkessa niin kuin tässä yksi opiskelutoveri joka juuri väitteli tohtoriksi.

Tämä työpäivä oli eilistä helpompi enää on kolme jäljellä ja sit autuus koittaa. Mä oon varma että meille tulee tyttö mä olen taas ostanut vaaleanpunaisia vauvanvaatteita, tosin mun tuurilla silloin tulee poika mutta jotenkin noi tyttövauvan vaatteet vetää mua puoleensa sellaisella voimalla että mietin onko se jokin merkki vauvan sukupuolesta. Voi kun aika menisi nopeammin ja mun maha kasvaisi vähän tuntuu niin epätodelliselta olla raskaana kun toi maha ei näytä siltä enkä mä muista millaista oli kun mä odotin noita muita. Siis miten se alkuraskaus meni , mun täytyy sanoa että en muista mitään mitä ajattelin silloin. Toivottavasti joku ymmärtää mitä tarkoitan.

Heippa rallaa ja jos unohdin jonkun niin syvät pahoittelut!

Annlinn

Vierailija
30/89 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tänään, että onneksi ei ole isoa vauvamasua. Tukahtuisin kuumuuteen =). Talvivauva olisi siksi(kin) kiva!

Virvaliekki: Oletko tehnyt uutta testiä?

Mariia83: Hyviä oireita.

Annlinn: Mä oon kanssa löytänyt itsestäni työnvieroksujan ja haaveilen kotiinjäämisestä.

Marie82: Eikö oo kumma miten niitä pulleita massuja pyörii joka puolella!

Ida: Mua kans askarruttaa noi vuodot. Luulen, että tuo(kaan) asia ei ole yksiselitteinen.

Emlin: Tervetuloa!

p02p06: Pidä peukkuja, että nännikivut olivat muuta, kun imetyksen lopettamisesta johtuvaa.

Orchidea: Mitkäs päivät sulla olikaan menossa? Uutta testausta vaan myöhemmin =).

Romi: Pahoittelut. Toivottavasti Kyproksen aurinko lievensi pettymystä.

Johanniina: Näpythän on hyvä oire!

paaru: Ihana ajatus helminauhasta! Ja hyvä, että meet gynelle.

ON: Kaikki te ihanat ihmiset, jotka ihailitte mun rauhallisuutta ja testaamattomuutta... Testasin tänään iltapäivällä negan. Oli aivan pakko! Tänään tuli noustessa puolikumarasta mojova repäisykipu, joka kipuili jonkin aikaa. Toiveet nousi heti. Mut nega puolestaan laski tunnelmaa...

Aion testata huomenaamulla uudelleen. Rinnat vihloo edelleen, alaosaston juiliminen on vähentynyt.

En jaksaisi millään odottaa tämän kuukauden tulosta, huoh. Muutama päivä vielä.

AnniHelen@ kp 22/22-32 dpo 9

Vierailija
31/89 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollu taas helteinen päivä. :) Ajattelin tänään samoin kuin AnniHelen@, että kylläpä ois tukala olo jos nyt ois iso vauvamasu. Kyllä se talvivauva ois kiva.

Tervetuloa mukaan kalastusmatkalle orchidea, sinuvi ja emlin. :) Kiva, kun meitä kuumeilijoita on näin paljon.

Ida - sun työhän kuulostaa kivalta ton äitiysloman suhteen. :) Äkkiä nyt plussaa niin saat pitkän kesäloman.:)

Virvaliekki - nuo sun oireet kuulostaa kyllä lupaavilta. Toivottavasti ne on nyt aitoja raskausoireita ja haamu vielä vahvistuu. bdbd

Mariia83: Montako helmeä ajattelit poimia? ;) Oispa muuten melkoista jos syntyiskin monta vauvaa kerralla. Kaksoset on kyllä ihania.

Annlinn: Voimia työntekoon. Mahdat tosiaan olla ollut poikki, kun et ole vauvan vaatteita jaksanut käydä hipelöimässä. ;) Eikö niin, että kyllä kotona olo maistuu sitten hetken työssä olon jälkeen taas monin verroin makeammalta.:) Ja kyllä se mahakin siitä vielä kasvaa. :)

romi- pahoittelut tädistä. Toivottavasti kyproksen aurinko auttoi iskun kestämisessä.

paaru - toivotaan, että tuo helminauha oli enne. Hyvä, että olet menossa käymään gynellä. Saat ainakin rauhan itsellesi. Toivottavasti mitään kummempaa ei ilmene.

Kaikille piinailijoille pitkää pinnaa! Tää ei oo helppoa. Ja plussatuulia tasapuolisesti jokaiselle helmenkalastajalle. +++++++++

Mulla sitten huomenna on ne pääsykokeet ( tai valintakokeet/ soveltuvuuskokeet mitkä lie).. Vähän jo jännittää. Kiitos kaikille onnea toivotelleille. Sitäkin kyllä tarvitaan.:) Niin oon hakenu ammattikorkeaan, terveydenhoitajaksi lukemaan, joku sitä kyseli. Oon tullu siihen tulokseen, että yliopisto ei taida olla mun paikka, kun kahdessa tiedekunnassa olen jo aloittanut ja kummallakin kerralla on opiskelu innostuksen puutteessa loppunut lyhyeen. :) Jospa tämä olis sitten mun ala.

Täällä piinaillaan edelleen ja tekis tosiaan mieli tehdä jo testi, mutta en anna itselleni lupaa ennen kuin vasta torstaina. Sikäli mikäli täti ei oo kaahannut paikalle. Mitään selkeitä raskausoireita mulla ei kyllä ole (kai).. Oon yrittäny olla keksimättä niitä omasta päästä. Onhan niitä kaikenlaisia vihlaisuja, ihmeellisiä pahoinvointikohtauksia yms. ollut, mutta yritän pitää jalat maassa ja ajatella, että kuvittelen kaiken. Ja kuvittelua ne taitaa ollakkin tai jostain ihan muusta syystä johtuvia.

Khaos kp24/29 dpo8 yk6

Vierailija
32/89 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orchidea, toivotaan että testailit vaan liian aikaisen ja nega vielä plussaksi muuttuisi=)

Romille tätipahoittelut ja parempaa onnea maalisvauvan metsästykseen!! Varmasti ihana loma teillä takana=)

Johanniina, toivotaan että näpyt johtuisivat salamtkustajan aiheuttamasta hormonimylläkästä;) Oletteko pitkään yrittäneet?

Toivottavasti Paarun saama helminauha ei jäisi ainoaksi helmeksi;) Hyvä että sait asian etenemään ja saatte gynen kanssa suunnitelmat selviksi ja asioihin selvyyden. Sinunkin kohdalle on osunut tyypillinen kunnanlääkäri, murr.

Annlinn, toivottavasti vaatteiden väri olisi oikea ja saisitte prinsessan niitä käyttämään=)

AnniHelen@, toivotaan että testailit vaan myös liian aikaisin ja plussa tulisi vähän myöhemmin, ehkä jo huomenna;)

Khaokselle tsemppiä huomisiin pääsykokeisiin!! Ja myös torstaiseen testin tekemiseen;)

Mitäs Piipaalle kuuluu, onko täti saapunut ja vieläkö jatkatte yritystä vai pysytkä päätöksessäsi? Voimia joka tapauksessa, teette miten tahansa!

Olitte keskustelleet kotiäiti ja uramamma valinnoista. Oikeestaan kuopuksen syntymän jälkeen olen ollut vasta kunnon mammalomalla ja nyt siis hoitovapaalla. Siihen saakka paiskin 16 (täytän seuraavaksi 27) vuotiaasta töitä, jopa esikoisen mammaloman aikana ja nyt olen kyllä nauttinut vaan ja ainoastaan lapsista=) Mutta pitkän työhistorian jälkeen ei todellakaan ollut aluksi helppoa jäädä kotiin ja malttaa olla ilman työntekoa. Nyt vasta oikeastaan viimeisen parin kuukauden aikana on oma mieli rauhoittunut ja antanut luvan kotiäitiyteen ja nyt olen enemmän kuin onnellinen saadessani seurata lasteni kasvua. Tämä on ehkä yksi syy miksi haluaisin nyt lapset peräjulkkaa kun olen tämän mielenrauhan saanut ja jos välillä palaan työelämään pelkään sen vievän taas minut mennessään. Ja näillä näkymin haluaisin enemmänkin kuin kolme lasta=)

Oma rauhallisuus meinää testaamisenkin suhteen horjua, tekisi niin kovasti mieli testata jo huomenna dpo 8 mutta negaa en haluaisi myöskään nähdä. Viisainta siis olisi odottaa edes sinne lauantailla mutta hätähousu on hätähousu joten saas nähdä. Nännit edelleen todella kipeät ja tottahan se vähän toiveita nostaa. Samoin ne voimakkaat repäisykivut sunnuntaina. Kunpa malttaisi nyt mielensä vaan sinne loppuviikkoon niin testin tulos olisi luotettavampi. Maanatai-keskiviikko välillä odottelisin tätiä kylään, tai sydämestäni toivoisin kyllä että kurvaisi ohi=D

p02p06 kp 24/30 dpo 7

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Vierailija
33/89 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo kp2 ja huomenna alkaa neljäs clomikierto.

Vierailija
34/89 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

p02p06! Kiitos kysymästä. Kyllä se täti nyt jo tekee tuloaan, vaikka hirmu hiljaa tuleekin. Mut eiköhän huomenna hanat aukee.. :/

Omituinen tädin tulo kyllä on, kun ei ooo ollu mitään normaaleja menkkaoireita, ei menkkafinnejä, ei siivouskohtausta, ei raivareita..

Tälläsiä kiertoja en muista kuin yhden tässä yritysaikana, oispa kiva tietää mistä sekin johtuu.

No lämmöt on niin alhaalla, että ei ees mun hullu pää yritä enää mitään toivonkipinöitä puhallella.

Kyllä mä luulen, että me tää seuraava kierto viel ainakin katotaan. Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä, kun ukkokin tuli just lomille.

Ei ainakaan ukko pistäny hanttiin, hän antaa mun ilmeisesti itse päättää ja tyytyä siihen. Mut eipä tässähirveesti olla ehditty vielä keskustelemaankaan, kun likat tarvii isin kaiken huomion kuukauden poissaolon jälkeen.

Tuliskin sitten eka luomukierto pitkään aikaan, kun 6 kiertoa clomeja & lugeja ei auttanut eikä niitä enempää saa syödäkkään, jos nyt päätetään vielä jatkaa. eipä silti, purkin pohjalla ei oiskaan kuin kaks ylijäänyttä.

Varmaan tuun vielä huomennakin tänne kurkkimaan ja päivitän listaa ellei joku halua sitä tehdä? *wink* Koralli? :)

Suokaa anteeksi, kun en kommentoi mitään erikseen, omanapaisesti vain höpötän, kun on kiirus miehen viereen. Hirveesti kuitenkin toivon teille kaikille niitä plussia! =)

piipaa melkein kp 1

Vierailija
35/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne sitä vaan aina mieli vetää, heti kun koneen saan auki niin vauvapalstalle tieni käy :D

ihanaa hellettä on ollutkin, ollaan nautittu pojan kanssa, käyty rannalla ja syöty jätskiä :D

).( ovistikkuun ilmestyi eilen ja tänään vahvat viivat, joten nyt taas näyttää hyvältä! pupuiltiin miehen kanssa ma-iltana ja eilen ja täytyyhän tota harjottelua jatkaa vielä muutama päivä, ihan vaan varmuuden vuoksi ;)

mitenkä ne dpo:t muuten lasketaan?onko se siitä päivästä kun vahvat viivat ilmestyy? apua kun en tajua ja osaa tätä :D

onneksi täällä on samassa tilanteessa olevia jotka tajuaa tämän " hulluuden" :)

marie kp17/27-29 yk 5

Vierailija
36/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

romi: tervetuloa matkalta takaisin, pahoittelut, että täti löysi niin kauas. plussatuulia maalismussukoihin

paaru: toivotaan tosiaan, että helminauha on enne helmivauvasta

khaos: tuu sitten heti kertomaan soveltuvuuskokeista, miten meni?

marie: nyt sitten pupuilemaan!

).( tänään en sitten testannut, kun kerta eilen liian aikaisin oli nega, jos huomenna¿tai jospa malttais vielä vähän enemmän¿

Vierailija
37/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti täältä töiden lomasta.

Piipaa; pahoittelut! Jaksamista.

Khaos; sinullahan alkaa olla jännät paikat! Voi kun pääsisi itsekin jo piinailemaan..

Ura vs. kotiäiti -keskustelusta; Itse olen ajatellut, että kyllä siyä sitten kerkeää taas keskittyä uraan, lapset kun ovat niin vähän aikaa pieniä. Totta kai sitä jollain tavlla pystyy näitä myös yhdistämään, mutta lasten ehdoilla itse tämän kanssa toimin.

ON; eipä juuri mitään. Ovis lienee nyt käsillä, vihdoin! Eilen peitot heilui, ja täytynee vielä huomenna aktivoitua uudelleen. Vaikka kovasti haluan vauvaa, ei minusta kyllä ole joka päivä pupuilemaan, lienenkö tullut vanhaksi :)

Helteistä päivän jatkoa ja plussatuulahduksia!

Liisuliini

Vierailija
38/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja matkakyselyistä! Juu kyllä se tietty hieman ' helpotti' että sitä oli muissa maisemissa kun täti tuli. Tavallaan ' unohtui' kun piti juosta pojan perässä.... Kypros oli ihan jes, aurinkoa joka päivä ja uimista ja sen sellaista.

Nyt toivottelen teille muille helmenkalastajille parempaa onnea plussatärppeihin ja siirryn maaliskuisiin, toivottavasti ' ei nähdä' siellä jos ymmärtänette mitä tarkoitan :)

Lämmintä kesää kaikille!

Vierailija
39/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiitkästä aikaa täällä.. Kone on lakkoillut tämän vauva-lehden sivun osilta.. Liekkö yrittää tämäkin laskea mun kuumetta!:)

Tervetuloa kaikille uusille(itsekkin olen vielä uusi täällä) Eli Kapa, Sinuvi, Emlin ja Orchidea!!:)

Piipaa:toivottavasti täti ei tullut vielä?? PLUSSAA kyllä toivoisin sinnulle hurjasti!!:)

Ida:Ois kyl hieno jos sais heti jäädä äippälomalle kun raskautuisi.. Millä raskausviikoilla muuten saa vielä lentää? Siis normaalisti sujuneessa raskaudessa. Ja siitä valkkarista: Mulla tuli sitä alkuraskaudessa tosi paljon, piti aina juosta vessaan katsomaan ettei vaan täti ois sittenkin tullut..:)

AnniHelen@: Toivotaan että se muuttuu plussaksi! Ei heitetä toivoa!:)

p02p06:Yritä malttaa odottaa sen testaamisen kanssa..;) Se nega ei kivan näköinen:(

daniel05:Pahoittelut sydämestäni!! Maalismussukkaa yrittämään vaan!:)

marie82:Hyvältä kuulostaa;) Plussaonnea!

).(Tuota sen verran että se perhanan täti muisti vieläki meidän osoitteen. Eli nyt on kp3/19. nyt se vieraili sitten entistä aikaisemmin ja raivoaa täällä ihan täysillä..:( Mutta yk2 alkaa kunhan täti ymmärtää ettei sitä kaivata täällä!!:D

-minime05 kp3/19-2

Vierailija
40/89 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Onnea plussanneille, täälläpä on käynyt käsittääkseni oikein kunnon plussapuhuri, toivottavasti jatkuu myös voimakas tuuli loppuun saakka!

Piipaa, olen pahoillani ja usko mua että tiedän miltä susta tuntuu. Vaikka vasta yk4 menossa, niin jotenkin oo luovuttanut jo kesken leikin. Tuntuu ettei pää kestä kohta enää näitä pettymyksiä, sä oot kyllä kadehdittavan positiivinen ja vahva tyyppi. Toivon että vielä jaksat ainakin seur. kierron yrittää, koska clomithan periaatteessa vaikuttaa sulla vielä ainakin seur. kierron. Voimahali!

P02p06, säkin oot saapunut kehiin, rauhaa piinailuun ja plussapuuhh..

Mulla ovis takana ja taas on vähän vaikeeta arvuutella mikä päivä se ovis oli..sunnuntaina kp17 sain aamulla ovisplussan, clearbluella, tänään nous lämmöt 37 asteeseen hienosti, mutta mutta..mulla oli järkyttävät oviskivut jotka alkoi JO perjantaina ja loppu vasta maanantaina. Mä kun oon clomien kanssa jo konkari, niin koskaan ei oo ollut vastaavaa, pupuilu ei tosiaan ollut herkkua, melkein voi sanoo että hampaat irvessä toteutettua ;) No, kun en sinne ultraan ennen ovista tässä kierrossa päässyt, niin toivon vaan ettei toi kipu merkkaa kystaa tms. tai sitten et useempi munis ois irronnu..Alavatsa oli tosiaan älyttömästi turvonnu, näytin jo reilusti raskautuneelta ;) ja heräsin yöllä kun käänsin kylkeä, samoin pitkä kävelylenkki oli tuskaa, mutta onneks hellitti lopulta vaikka kolme päivää tuntuu tuskassa aika pitkältä...

Nyt siis odotellaan juhannusta että ois syytä testata, menkat saa olla myöhässä sen kolmisen päivää ennenkuin testailen, se mulla on nyt tavoitteena, saa nähdä onnistunko ;)

Toivon kaikille rauhaa piinailuun ja positiivista päätöstä piinailulle +++

-poco kp20/32 dpo 1-2? yk4-