***HELMENKALASTAJAT VK 23***
uusi viikko, uusi pino :)
tänään testasin ovistikuilla, tikkuun ilmestyi haalea mutta selvä viiva. jospa tässä nyt kuitenkin olisi ovis ollut tai sitten tulossa. ollaan pupuiltu kyllä tosi harvakseltaan, tänään pitää vissii selättää mies alkaneen kesäloman kunniaksi ;)
plussantäyteistä viikkoa kaikille :D
marie kp15/27-29 yk 5
Kommentit (89)
Pahoittelut maaliskuihin siirtyneille.
p02p06 Jee jee jee haamuja tulee, ja helmiä :)
Omasta; testasin mammaksin herkällä liuskalla (10) ja haamu tuli viiden minuutin sisällä ja näkyy edelleen. Kun tikkuu kääntelee, niin näkyy punertavaa viivaa eri valoissa. Ovistesti oli päivällä nega. La ajattelin testaa uudelleen. On vaan niin hämmentävä tilanne.
Khaos, mulla valkkarit loppu alussa melkeen kokonaan ekassa raskaudessa eli hyvältä kuulostaa.
Liisuliini, plussatuulia teidän lakanoihin :)
Pocolle kans plussatuulia paljon ja rauhallista piinailua. Hyvältä kuulostaa. Itse alunperin ajattelin testata vasta 17.6, mutta mammaksin paketti tuli tänää ja heti sorruin... kp siis vasta 19.
Hillalle hyviä piinailu hetkiä.
Ida, mä rakastan myös hellettä yli kaiken, oon aina auringossa kun vaan mahdollista. Onneks on ollut niin mahtava viikko säätä ajatellen.
an-nuliini, tsemppiä parisuhteeseesi ja halaus, kaikki asiat selkiintyy varmasti.
Nyt suihkuun, hyviä öitä kaikille
Mariia83 kp19
AnniHelenille ja Piipaalle pahoittelut tädin vierailusta.
Tervetuloa mukaan Hilla!
An-nuliinille tsemppiä ja toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen.
Koralli, pidän peukkuja sulle, että viimeistään ensi kierrossa tärppää! bd bd
Gallie, tervetuloa uudestaan tänne kun siltä tuntuu!
PauliNeallle onnea oviksen bongailuun.
P02p06, eiköhän sieltä kunnon plussa tule kun seuraavan kerran testaat. Peukkuja myös sinne! bd bd
Khaos, kiva että kokeet meni hyvin. Toiseksi, testaat vaan uudestaan myöhemmin. Voi olla ettei näy mitään vielä.
Mariia83, testaa muutaman päivän päästä uudestaan. Hyvältä kyllä kuulostaa.
(.) Eilen sain sitten viimein positiivisen tuloksen Clearbluen digitaaliseen ovistestiin. Tämä kierto onkin vähän siitä erikoinen, ettei kunnon ovisoireita, limaa lukuun ottamatta ole ollut. Normaalisti mulla on kunnolla jomottanut jompaakumpaa munasarjaa, mutta nyt ei juurikaan. Olisi varmaan mennyt ohi koko ovis jos en olisi tikuttanut. Onneksi tikutin. Pupuiltu ollaan joka päivä lauantaista lähtien. (Pakko yrittää jotain kun tuo joka-toinen-päivä tekniikka ei meillä ole aiemmin tulosta tuottanut). Toivottavasti nyt saisin sen mieluisimman tuloksen. Juhannuksena pitäisi seuraavan kerran tädin tulla kylään, joten pääsen silloin testaamaan.
Plussatuulia meille kaikille puhaltelen +++++
Pikkupapu kp 15/28¿29 yk 4
Nyt tulin ihan varta vasten kommentoimaan, kun en eilen ehtinyt. :) Ensimmäiseksi tervetuloa joukkoon Hilla.
an-nuliini - Toivottavasti saatte hoidettua parisuhteenne kuntoon ja onnistutte sitten ensi kierrossa, jos tämä kierto meni ohi. Kaikissa parisuhteissa on varmasti vaikeita aikoja. Toivottavasti selviätte tästä kivikosta.
AnniHelen@ - Pahoittelut tädin tulosta. Kiva kuulla, että jaksat jo paremmin. Hurjasti plussapuhureita mukaan maaliskuisiin!! Puuh +++++++ Ota kiinni ja laita taskuun säästöön.. ;)
Orchidea - mites siellä? Sulla on varmaan parhaat piinailut meneillään vai joko olet plussannut tai täti saapunut?
Daniel05, minime, piipaa - pahoittelut tädistä myös teille ja onnea matkaan maaliskuisiin! Ja piipaalle vielä erikseen, että kiva kun päätitte vielä ainakin yhden kierron ajan katsoa.. Oikein hyviä plussatuulia sinne!
Liisuliinilla oli ovispäivät käsillä tai varmaan jo mennyt, toivottavasti tärppäsi. Nyt sitten kohta piinailemaan.. :)
poco - No toivottavasti onnistut pitämään päätöksesi, kun olet sellaisen tehnyt ja maltat olla testailematta. Rauhallista ja mukavaa piinailuaikaa ja positiivista päätöstä sille! :)
Idallekin malttia piinailuun. Toivottavasti saat sen pitkän kesäloman. :)
Koralli - toivottavasti nega muuttuu vielä plussaksi.
Gallie - On ihan järkevää pitää taukoa palstailusta, jos siltä tuntuu. Kunhan muistat, että oot aina tervetullut takaisin. :)
p02p06 - ainakin on hyvät lämmöt. :) Toivottavasti saatte sen helmen eikä täti ole järjestämässä mitään ikävää yllätystä. Plussapuhureita.+++++++++
Mariia - Tuota, eikös ne erimunaiset kaksoset saa alkunsa juuri siten, että ovuloi useamman kerran kierrossa tai useampi munasolu irtoaa yhtä aikaa? Eli kai se on mahdollista ovuloida useamman kerran samassa kierrossa.. Ovikseltahan nuo sun oireet ainakin äkkiseltään kuulostais, mutta tuo hailakka viiva raskaustestissä sitten.. Ehkä oot kuitenkin jo raskaana. En kyllä osaa sanoa muuta kuin, että on sulla siellä jännät paikat! Toivotaan parasta. :) Ja kiitos sinulle (kuin myös AnniHelen@lle) kun vastasit tuohon valkkarikysymykseen. Ilmeisesti se sitten voi käyttäytyä miten vain olipa sitten raskaana tai ei. Toivottavasti sen puuttuminen ois nyt mulle hyvä merkki, kun ei tää ainakaan tavallista mulle ole.:)
Pikkupapu - Kiva, että bongasit oviksen. Toivottavasti nyt on tärpännyt ja saat juhannuksena plussan. :)
Omassa navassa ei eilisen jälkeen mitään uutta. Ei ole tätiä ainakaan vielä tänne kuulunut, eikä ole vielä menkkamaista juilintaakaan tuntunut. Mutta ehkä se täti on järkkäämässä vain ikävää yllätysvierailua tännekkin. :p Huh, kyllä tässä piinailussa hermoja koetellaan. :)
Plussapuhureita kaikille! Piinailijoille pitkää pinnaa ja tärppionnea niille, joilla on ovis menossa tai kohta tuloillaan.
piinaileva Khaos kp 27/25-29 dpo11
lämmötkin laski eilisestä, toki takana niin huonosti nukuttu yö kun yösyötöt jätin pois ja maidon tilalle tarjoilin vaan vettä ja siitähän itkua piisasi. Mutta eiköhän se parin yön kuluttua ala helpottamaan=)
Testasin aamulla ja noi tikut on kyllä omituisia, oli ne kyllä halpojakin. Kontrolliviiva hätinä näkyi ja sitten ajan kuluessa se vähän selveni mutta tosi haaleaksi jäi=0 Enkä mä muuta siinä sitten näekkään. Kokeilin aconin kasettia ja siihen tuli haalea viiva mutta en kyllä eroittanut onko väriä yhtään eli taitaa mun oireettomuus johtua siitä ettei kyytiläistä ole=( No aamulla on pakko kokeilla vielä niin tietää illalla sit toimis sen mukaan. Menkkaoireitakaan ei kyllä ole. Saattaahan se toki olla että liian aikaisin tässä vielä testaillaan mutta malttamaton kun on niin...
Mariialle haamun vahvistumista toivon kovasti!!!
Pikkupapulle tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!!!
Ja Khaokselle piinailuun!!!
p02p06 kp 27/30 dpo 10 yk 6
http://www.fertilityfriend.com/home/187736
Nyt en olekaan suutani avannut teissä helmenkalastajissa, ihan siitä syystä että olin jo todella luovuttaa. Ehkäpä joku mut aiemmilta kuukausilta muistaakin.. Vuosi tähän kaikkineen meni ja se vuosi oli pitkä!!! Nyt oli pakko juosta suoraan koneelle tätä kiljumaan, mieskään ei vielä tiedä..
Kävin äkkiä laskurilla laskemassa " kiertoni keskiarvolla" ja la olisi 14.2.
Voi kumpa tässä nyt kävisi hyvin ja pikkuinen pysyisi tällä kertaa matkassa. Ihan on nyt itku silmässä.
-Onnellinen Nojanda
Siis ihan mielettömän hieno uutinen! Oli jo aikakin teidän se plussa saada, jos vuoden jo olette yrittäneet. Niin pitkä odotus, mutta varmasti on kannattanut odottaa.:) Toivottavasti maha-asukki pysyy nyt matkassa loppuun saakka. Valtavan paljon onnea ja paljon liimaa ja tarrasukkia pikkuselle matkaan!! LA sitten ystävänpäivänä. :)
Upeaa!!!
Ja itsellenikin annoit taas toivoa, kun minullakin tulee elokuussa vuosi yritystä täyteen. Oliko sulla jotain apukeinoja, clomeja tai muuta vastaavaa, vai oletko ihan luomuna onnistunut raskautumaan?
Onko sulla vuoden aikana tullut jotain haamuja tmv? Kun mulle ei ole tullut niitäkään. Ja tässä pohdin sitä gyneajan varaamista..
Omaa napaa: tosiaan tänä aamuna viimeksi testattu ja negaa yhä, eli ei tule tästäkään kierrosta tulosta. Ei voi mittään.
Koralli73 kp 23/n.25 dpo 11 yk11
Minä ainakin muistan sinut edellisistä pinoista. Onnea valtavasti. Niin siinä taas kerran kävi, että kun melkein luovutti, niin plussa yllätti. Kuten Koralli sanoi, antaa toivoa meille kaikille, kun pitkän yrityksen jälkeen saa sen kauan kaivatun plussan. Täällä on kaikki varpaat ja sormet pystyssä, että pikkuinen pysyy koko matkan kyydissä. Ihana uutinen, kertakaikkiaan. Onnea vielä kerran!
p02p06 - Onpa teillä ollut kurja yö. :/ Tsemppiä. Äläkä lämmöistä liikaa välitä. Kattele rauhassa vielä muutama päivä. Hyvähän se on sanoa... tiedän... :)
Khaokselle plussatuulta.. Koetahan jaksaa piinailla.. :)
Pikkupavulla on hyvät treenit menossa. ;) Toivottavasti tuottaa tulosta.
Mariia - Haamunvahvistustoivotuksia täältäkin!
Koralli - Ihana uusi auto! :) Niin ne miehetkin tilaa tulokkaille rakentavat. :) Kyllä te vielä saatte turvakaukaloon matkaajan.
ON: Kävin tänään siellä ultrassa tsekkaamassa miltä näyttää. Ei kuulemma ole mitään ihmeellistä. Ilmeisesti oli ollut normaalia voimakkaampi ovis, jonka jäljiltä jäänyt keltarauhasrakkula, joku cysta tms sinne roikkumaan. Ilmeisesti pitäisi hälvetä sieltä joskus. Käski vielä ottaa aamupissasta raskaustestin, että voidaan varmasti sulkea pois kohdunulkopuolisen raskaus ja keskeytynyt km, vaikka ei itse uskonut kumpaankaan noista. Että näillä mennään. Kyllähän se hassulle tuntuu, että on kipua eikä siihen ole mitään varsinaista syytä. :/ Ärtyi vielä kunnolla kipuilemaan kun sitä sorkittiin ultralla ja painelemalla. :( Mut pakkohan se on luottaa, että kaikki on kunnossa.
Sitä vain mietin, että jos oikein ymmärsin siitä lääkärin antamasta lapusta, niin mun limakalvo on vain 6mm paksu tällä hetkellä, nyt siis kp 22. Eikös se ole aika vähän vai onko? Milloin on ehdottomasti liian ohut?
- Paaru
meillä nyt ovis onnellisesti ohi, ja nyt sitten vaan odotellaan että miten käy..ainakaan siemenestä ei pitäis olla munasolulla pulaa, senverran tiuhaan sitä istutettiin :D
mutta onpa sitä ennenkin pupuiltu melkein läpi kierron joten saa nyt nähdä..ainahan sitä saa ja PITÄÄ toivoa eikö? ;)
me lähdetäänkin tänään mökille, joten koneelle pääsen vasta sunnuntai-iltana, toivon mukaan silloin olisi paljon plussa uutisia! +++!
mutta nyt viikonlopun viettoon, aurinkoisia päiviä!
marie kp 19/27-29 yk 5
Ja ONNEA NOJANDA, minäkin muistat sut aiemmilta listoilta, hieno juttu!
p02p06: Noo, eihän toi mikään suuri lämmönlasku oo, yösi takia ei kannata missään nimessä heittää pyyhettä kehään. Nyt vaan rauhaa sulle ja kunnon plussapuhuri, niin saadaan haamu vahvistettua!
piipaa: Onnea uudesta työtarjouksesta, se on hyvä että on tulevaisuuden suunnitelmia kuumeilun ohessa, kummasti piristävät, vai mitä? Ja ihanaa etä vielä jatkatte yritystä, sydämestäni teille sen plussan soisin.
paaru: Vai samoissa mennään ja ilmeisesti kysta myös mulla :)) Soitin meinaa polille niistä kivuistani jotka poistuneet, mutta ihme vihlasuja edell. niin sanoivat että kysta luultavimmin aiheuttaa kipuja, jos pahenee niin päivystykseen vaan ultraan :/ joten sehän myös sulla on voinut noita tuntemuksia aiheuttaa, sanoiko gyne sulle että kysta poistuis itsestään? Mulle sanottiin ettei niin välttämättä tapahdu vaan siihen kasvaa ns. kova kuori, joten se on puhkaistava, jaiks! Toivon että ois poistunut niiden kovimpien kipujen myötä...
Ja siis on: Mulla mennyt taas siis toivo tän kierron suhteen, noi älyttömät kivut on mun mielestä merkki epänormaalista oviksesta, nyt oon miettinyt että onkohan munis jääny sit kuitenkin irtoomatta..? Visaammat auttakaa, onko lh-huippu tae siitä että munasolu irtoaa? Äh, jotain positiivista tässä on se, että keltarauhashormonia tuntus olevan ihan omastakin takaa, eikös toi reilu lämmönnousu johdu just siitä? 36,3c->n. 37c Rinnat ja nännit oli kipeenä oviksen aikoihin, mutta se tuntuu menneen jo ohi, onkohan se hyvä vai huono merkki? Sit vielä tosta vv:sta, miten niitten kuivien päivien kans on, pitäiskö niitä olla vaan muutama vai vasta kiinnittymisen jälkeen? Kiitos jos jaksatte valaista onnetonta :)
Aurinkoista viikonloppua kaikille, plussatuulia ja haamuilijoille rauhaa ja vahvoja viivoja ;)
poco kp22/32 dpo 3? yk4
Sit vielä tosta vv:sta, miten niitten kuivien päivien kans on, pitäiskö niitä olla vaan muutama vai vasta kiinnittymisen jälkeen?
-poco-
tosta limiksen paksuudesta, mulla oli ekassa ja ainoassa follikkeliuä:ssä helmikuussa limis kp12 5,5mm, gynelle sitä ihmettelin liian ohuena, niin tokas että jopa alle 5mm limiksellä on raskauduttu... Esikoisen yritetyksessä tärppikierrossa limis oli kp13 6,4mm, kun jälkikäteen noita epikriisejä tutkailin, käsittääkseni sekään ei oo kyllä mitenkään hirveen paksu..silloin oli muuten molemmilla puolilla hyvänkokoiset follit, mutta siis yksi vain silloin päätti tulla ;)
Nyt terrori poistuu viikonlopun viettoon..
-poco-
Kyllä se täti todenteolla tekee nyt tuloaan tänne. Ei kai oo enää kuin tuntien kysymys milloin hanat aukeaa.. :( Vatsa ja selkä on ollut nyt niin menkkamaisesti kipeenä, että ei enää toivoakaan mistään. Ei kai tässä sitten muuta kuin poistun takavasemmalle nuolemaan haavojani. Aina tämä sattuu yhtä kipeää, vaikka tietäiskin jo odottaa tädin tuloa. Jospa sitä maaliskuisissa sitten..
Poco - eikös tuo lh-huippu tarkota vaan sitä, että tuota hormonia muodostuu riittävästi, jotta munasolu vois irrota, mutta ei se silti välttämättä irtoa.. Ainakin muistelisin niin jostain lukeneeni. Muihin kysymyksiin en osaa vastata, joten jätän sen tehtävän viisaammille. :)
Khaos
Vautsi, taas plussauutisia! Nyt paljon lisää, kuka mahtaa olla seuraava? Onnea paljon nojanda ja hyvää raskausaikaa!
AN--NULIINILLE tsemppiä suhdekiemuroihin. Maltti on valttia ja aurinkokin varmasti vielä paistaa. Ottakaa siis rauhassa, niin kyllä tilanne vielä paremmaksi muuttuu. Kaikkia suhteita koetellaan aina välillä. Täytyy vaan yrittää muistella sitä ihanaa rakkauden tunnetta, mitä toinen on saanut itsessään aikaan. Toivottavasti elämä lähtee taas pian raiteilleen.
Hienoa PIIPAA, että yritätte vielä, eihän sitä koskaan tiedä..ja onnea työtarjouksesta!
GALLIE: on hyvä muistaa elämän muitakin puolia ja tauko tekee välillä hyvää, kuten itse pidin talvella kolmisen kuukautta. Ei muuta kuin hyvää kesää sinulle.
P02P06: voi pupuvauvoja, varmaan suloisia! Toi testailu on ihan hyvä harrastus, tsempit siihen, perässä tullaan :) Ja toiv. mahdollisesti näkemäsi haalea viiva vahvistuu! ja saat selkeämpiä testituloksia..
KHAOS: hienoa, että kokeet menivät hyvin. Toivottavasti saat paikan. Toivottavasti se tätsky ei löydä sinne.
PAARU: kuin myös olen palellut tropiikissa :) Ja minä kyllä en hellettä valita, ei sitä kuitenkaan suomessa liikaa ole. Mut on taidettu luoda elämään ikuisessa kesässä, mikä tietty suomessa on hieman hankalaa..Hyvä, että kaikki oli ok ultrassa. Kyllähän on paljon harmittomia kipuja, mutta tosiaan on kyllä hyvä aina tarkastaa tilanne.
PIKKUPAPU: onnea oviksen bongauksesta. Toivotaan että ahkeruus pupuilussa palkitaan.
KORALLIlle pahoittelut negasta, mutta toivoa vielä on. Ja tosiaan hyvä, että on vähän puutarhahommia ja muuta, niin aivot saa vähän muutakin ajateltavaa kuin plussa, ei plussa, plussa, ei plussa..
Onpas MARIIAlla mielenkiintoinen kierto meneillään. Jäämme jännityksellä odottamaan lopputulosta.
POCOlle plussatoiveita ilmaan. Viisammat saavat sinua valaista noista asioista, koska minä en kyllä kauheasti niistä mitään tiedä, täällä kyllä oppii koko ajan lisää :)
Omaa ).(: siis mäkin olen ihan sekaisin tän kiertoni kanssa. viikko sitten oli kivut, limat ym. eli luultavimmin ovis. Sen jälkeen aikas paljon valkkaria, mikä viime päivinä kellertävämmän väristä (siis suuret pahoittelut ällötekstistä, koittakaa kestää..) ja nyt taas UUDESTAAN limat ja kivut, oikein hölähti housuun ja luulin jo tädin saapuneen pahasti etuajassa. Ei auta kuin varmuuden vuoksi kaapata mies peittoja pöllyttelemään, kun saapuu kotiin, kun oireet on ihan ovismaiset. Saas nähdä, mitä tästäkin kierrosta tulee..
Ida kp23/32
Kiitokset kaikille onnitteluista. Ja toden totta, ihan luomusti tämä vaan nyt lähti käyntiin. Tähän vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 10/06, josta sitten menkatkin lähti heittämään häränpyllyä, kierto pisimmillään 52 päivää.. Että silleen. Vuoteen kuului myös iso taloudellinen panostus raskaustesteihin ;) eikä silti edes yhtään haamua.
Nyt lopetin tosiaan edellisen tätivisiitin jälkeen vapun tienoilla koko kyttäämisen, heiitin hanskat tiskiin enkä käynyt täälläkään roikkumassa, muuta kuin kalastajaksi ilmoittautumassa.
Oireina ainoastaan rintojen vähäinen arkuus ja pieni väsymys, jonka laitoin yövuoroista toipumisen piikkiin. En tiedä miksi tnään sitten laskin kiertopäivät (38) ja marssin apteekkiin. Ajattelin tehdä testin kun kukaan ei ole kotona, jotta voisin taas itkeä itkuni rauhassa ja alkaa odottelemaan tätiä saapuvaksi, vaan kuinkas sitten kävikään..
Välinpitämättömästi menin katsomaan enkä ollut uskoa silmiäni, kun molemmissa ikkunoissa oli viiva.. Mahtoiko olla enne, mutta testasin sellaisella testillä kuin ONNI jolla en ole edes testannut..
Näin ikään. Toivottavasti tulette mahdollisimman moni perässä ja mahdollisimman pian!!!!!!!!!!! Plussatuulia!!!!
-Edelleen ilmassa leijuva Nojanda, joka silti odottaa tämän olevan liian hyvää ollakseen totta..
ja muut plussanneet!
Pakko käydä täällä katsomassa mitä teille kuuluu. Olin niin harvakseltaan täällä käymässä, että tuskinpa moni mua muistaakaan. Olen edelleen niin katkera vauvaprojektin lopettamisesta. Viisi vuotta olimme avomiehen kanssa yhdessä ja alusta asti halusin lasta. Välillä painostin ja sitten " unohdin" koko homman kunnes mies itse otti asian esille huhtikuussa. Sitten yritettiin ja olin onneni kukkuloilla. Oikeasti en ole koskaan ollut niin onnellinen. Halusin hehkuttaa kaikille. Ihan yhtäkkiä mies ihastuu toiseen naiseen ja kaikki loppuu. Tuntuu kuin hän haluaisi aina satuttaa minua, käyttää hyväksi, mutta tällä kertaa hän todella löysi pahimman tavan lyödä minut lyttyyn. Ensin annetaan toivoa ja ykskaks heitetään menemään. Miten tämän jälkeen voi keneenkään enää luottaa? Silti osa minusta haluaisi antaa anteeksi.. Kaikki on tapahtunut niin lyhyessä ajassa. Miten tämä voi olla totta!
Annuliini, jutelkaa asioista ennenkuin on liian myöhäistä!! Jokaisessa suhteessa on alamäkiä, tiedetään, mutta itsestä tuntuu kertakaikkiaan sietämättömälle.
täysin murtunut fanny
Minä ainakin muistan sinut. Voi olen niin pahoillani sinun puolestasi. Kummaa, että ihan vieraan ihmisen murheet saa silmät kyyneliin. Todella julman tempun miehesi teki. En voi ymmärtää. Mutta hänenpähän on menetyksensä ja sinä kuitenkaan et ole tehnyt mitään väärää. Pienin askelin vain eteenpäin. Puhu asiasta jollekin jos siltä tuntuu, ettei asia jää pahasti kalvamaan. Koita jaksaa eteenpäin ja joku päivä vielä mietit asiaa ja toteat, että näin sen kuuluikin mennä ja löydät sen oikean onnen jostain muualta. Halaus sinulle.
Ida
Onnentoivotuksia Najandalle plussasta ja tarrasukkia pikkuiselle!!!! Kyllä mäkin muistan sut=)
Ja oma napa, aamulla aconin 10 näytti vaaleanpunaisen, joskin kontrolliviivaa haaleamman mutta selvästi nähtävän plussan=D=D=D Ja tein varmistukseksi vielä halpistikun ja viiva tuli siihenkin vaaleanpunaisena=)
Palaan vielä paremmalla ajalla...
Arvasinhan et vahvistuu! Valitit oireettomuutta, itse oon kans muistellut edellisiltä kerroilta ettei mulla mitään oireita ennen ykäilyn alkamista ollut, joten oireettomutta siis sopii toivoa vai mitä ;)
Mulla on nyt kaikki nippailutkin onneksi ohi, toivon että jos siellä kysta oli, niin oli ja meni, tosin en sit tiedä miten se ois mahd. vaikuttanut ovikseen, mut sopii toivoa parasta..Muuten kyssäri jälleen noista lämmöistä..onko teillä muilla aamu- ja iltalämmöissä suuriakin eroja? Mulla voi olla jopa 0,5 astetta! ja kun aamulämmöt on jo 37 luokkaa niin iltaisin on välillä aika ilkee ja sairas olo, välillä hiki, välillä vilu :/
Onkohan mulla sittenkin jo mummotauti ;) clomithan tietty aiheuttaa joskus noita kuumia aaltoja, mutta ne on erilaisia ja esiintyvät silloin kun clomeja pitää napsia.
Eipa muuta kuin plussatuulia täältä, leppoisaa lauantaita!
poco
Khaokselle negapahoittelut, mutta hyvinkin on mahdollista että testailit vaan liian aikaisin. Toivotaan että plussaksi vielä muuttuu!!! Hyvä että olet positiivisellä mielellä valintakokeiden jälkeen, pidän peukkuja sinule silläkin saralla db db =)
Kiitos Paarullekkin tsempeistä! Toivotaan että saat ultrasta pelkkiä hyviä uutisia ja vielä plussan kierron päätteeksi!!! =)
Harmi että Korallin testit näyttää negaa, olisi ollut niin ihanaa kuulla sinun vihdoin plussanneen. Mutta ehkä sitten seuraavassa kierrossa mikäli tämän kierron päätteeksi täti sinnekkin löytää=)
Mariiia, millä testillä testailit ja tuliko haamu näkyviin jo sallitussa ajassa? Onko siinä väriä? Toivotaan että olisit raskaana vaikka yhtäkkiä voisi tuntua myös ovikseltakin noi sun jutut, etenkin jos sinulle on tulossa vähän pidempi kierto=) Ilmoittelehan jos teet uusen raskaustestin! Plussatuulia+++++
Kiitos AnniHelen@llekkin, mielelläni minä sen plussankin ottaisin mutta mukavaahan se olisi sun ja muiden tuttujen kanssa täällä turinoitakin jatkaa=) Toivottavasti saatte seuraavan oviksen hyödynnettyä, harrastakaa vaikka pikaromantikkaa muiden nukkuessa mikäli se juhannukselle osuu;)
Oma napa on lyhyt, ei mitään. Yleensä on menkkajuilintaa ollut dpo 8 lähtien mutta nyt ei. No täti varmaan järjestää mulle yllätystä, se ei taida vaan tietää etten mä pidä niistä=D
Hyviä öitä toivottelee p02p06