***HELMENKALASTAJAT VK 23***
uusi viikko, uusi pino :)
tänään testasin ovistikuilla, tikkuun ilmestyi haalea mutta selvä viiva. jospa tässä nyt kuitenkin olisi ovis ollut tai sitten tulossa. ollaan pupuiltu kyllä tosi harvakseltaan, tänään pitää vissii selättää mies alkaneen kesäloman kunniaksi ;)
plussantäyteistä viikkoa kaikille :D
marie kp15/27-29 yk 5
Kommentit (89)
Hirmuisen paljon onnea teille molemmille! Olisin mielelläni jatkanut juttuja teidän kanssa, mutta hyvän syyn saitte jättää maaliskuiset ilman seuraanne ;). Voi miten hienoa olisi olla pöksyissänne ja saada joskus ilmoittaa plussauutisia...
Hyvää ja onnellista kesää Teille molemmille!
Ja muille hurjasti plussatuulta, puuhhh!!
ON: Saati että kierto oli lyhyt, niin oli tädin vierailukin. 2 ja 1/2 päivää vaan kyläili. Ihan kunnolla kuitenkin poikkesi, Buranaakin meni pari. Ihmetyttää vaan, että kun vihdoin pitkän odotuksen jälkeen aloimme yrittää, niin nyt tuntuu kierrot ja vuodot ihan kummallisilta. Nyt on ollut jo kaksi 22 päivän kiertoa, eikä koskaan aiemmin ole niin käynyt. Saati sitten, että pääsen näinkin vähällä tädin vierailusta.
Ihmeen hyvällä mielellä olen ollut. Tänäänkin olin ihan onnellinen koko päivän. Tämä sääkin varmaan saa hyvälle tuulelle.
Fannya mietin. Varmasti löydät vielä sen ihanan miehen, jonka kanssa saat kuumeilla hyvillä mielin. Usko pois!
Helleterveisin, AnniHelen@ kp 4
Olen ollut niin raato tosta työviikosta etten ole jaksanut tänne kirjoitella.
Aivan ensiksi toivottaisin Fannylle voimia ja jaksamista. Ystäväpiiriimme on myös kuulunut tollaisia miehiä jotka luulee että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Uskon että nyt Fanny löydät sen tosi rakkauden ja eipä sitä tiedä vaikka jo syksyllä odottaisit vauvaa elämäsi rakkauden kanssa.
Lisäksi pahoittelut kaikille tädin yllättäneille.
Mulla on aivan kauhean vahvat tuntemukset että tämä meidän seuraava vauva on tyttö. Miten teillä muilla? onko teillä ollut mitään tuntemuksia alkuraskaudessa sukupuolesta ja onko se sitten osoittautunut oikeaksi/vääräksi.
Aivan ihanaa päivää kaikille!
Annlinn
ISOT onnittelut Nojandalle (mäkin muistan sut hyvin) ja p02p06:lle ja monta pulloa vauvaliimaa mukaan. Viettäkää myös oikein onnellista odotusaikaa!!
Pitäkäähän meille jonon hännillä tulevillekin paikkaa... ;)
T: Pikkupapu kp 17/28-29
kolmatta lasta tässä yritämme saada. pojat 2 ja 3 vuotta kuuluvat jo perheeseen ja nyt olisi seuraavan aika. viikon päästä testaamaan saisi alkaa, pelottaa hiukan kun vanhenee niin tärppi huononee! aina yhtä jännittävää. onnea vaan jo kaikille plussanneille helmenkalastajille!!!
Mut tulinpahan vaan onnittelemaan P02p06:ta! Onnea kovasti, nimimerkkis on jäänyt jostain aiemmasta pinosta mieleen..
Onnea tietysti muillekin plussan napanneille, ja pahoittelut tädin yllättämille!
Mulla tuli täti eilen. Että siinä kaikki omalta osaltani. Lähden matkoille muutamaksi viikoksi ja siirryn sen jälkeen maalis- tai huhtikuisiin.
Hyvää kesää,
Prunelle kp2 yk3
Nythän alkoi taas uusi plussa-aalto! Paljon onnea p02p06.
Korallille tsemppiä uuteen kiertoon. Ja täytyyhän elämässä olla muutakin kuin pelkästään yksi asia, oli asia mikä tahansa, ettei itse eläminen ja jo olemassa olevista asioista nauttiminen mene kokonaan ohi. Ja kyllä se vauvakin vielä varmasti tulee, toivotaan ainakin näin.
Hienoa Annihelen@, että olet pirteällä tuulella. On sun kierrot kyllä vähän kummia, mutta kaipa tuo siitä tasoittuu.
klematis, tervetuloa joukkoon!
Prunellelle myös parempaa onnea uuteen kiertoon.
Omassa navassa tädin odottelua. Oireet ovat täysin tätimäiset eli olen kuin persuksiin ammuttu karhu ja finnejä pukkaa. No odotellaan sitten sitä tätiä, ei kai tässä muukaan auta.
Ida kp25/32
Perjantaina olisi pitänyt menkkojen alkaa, muttei vieläkään ole näkynyt. Raskaustestejä on kulunut muutama kappale viikonlopun aikana ja viimeksi testasin tänä aamuna. Kaikki näyttävät negaa, joten raskaana en ole. Outoa, että jäävät kokonaan väliin. Pillerit lopetin huhtikuussa ja toukokuun menkat tulivat ihan ajallaan.. miten se nyt sitten alkaa heittelehtimään?! Suurenmoiset onnittelut plussanneille.. Kyllä me muut perässä tullaan sitten joskus!
t. Kapa
onnea plussasta!!! Upeeta!!!! :)))) Mikäs on la että saan sut päivitettyä plussanneisiin?
Nojandankin la kyselin tuolla listalla mutta sehän löytyki näistä viesteistä, ystävänpäivä, hieno homma :)))
Omaa napaa: tuttu menkkoja edeltävä tiputtelu alkoi eilen ja hanskat lyötiin sen mukana tiskiin tämän kierron osalta. En tiedä pitäskö pitää taukoa palstailussa ja nauttia nyt kesästä muuten ja yrittää päästä siitä pakko-saada-vauva -tunteesta jotenkin eroon. Puutarhatöihin pitäs uppoutua jne. Tässähän menee muuten kaikki ohi, kun tämä nyt näyttää kestävän ja kestävän. Gynelle voisin varata aikaa ja sitä myöten lakata murehtimasta ja yrittää nauttia kesästä. Ehkä se ihme sitten joskus sieltä putkahtaisi kun sitä vähemmän odottaisi, kuka tietää.
Mutta mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille ja plussasäteitä kovasti
Koralli73 yk11