Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tuntuu, että meidän perhe " häiriköi" muita taloyhtiössä...

Vierailija
03.06.2007 |

Aina noi muksut painelee takapihaltamme naapureiden pihoihin, isompi puhua papattaa jatkuvasti kaikille ulkona näkyville ihmisille. Olen yrittänyt opettaa, että annetaan naapureiden olla rauhassa eikä muiden pihoille saa mennä jne...mutta annas olla kiellot unohtuvat samantien..:( Meillä kivoja naapureita ja olen sanonutkin, että meiltä valitettavasti välillä kuuluu enempi ja vähempi meteliä. Lapsiperheitä tässä taloyhtiössä tosi vähän, joten meidän muksut ne ovat aina pihalla....

Lapsilla uhmaikä molemmilla joten ulkona välillä " kiukutaan ja meteliä" riittää...Mä en voi sille mitään, mutta mua välillä ärsyttää omien lasteni takia se, että aiheutamme häiriötä....Miten tässä voisi asiaan puuttua niin, etten kokisi perheemme olevan niin kovaäänistä ja aiheuttavan häiriötä? Tiedän, että rivariasuminen on valinta, mutta tämä on nyt meidän tilanne...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että koko rivitalon pitää nyt aktivoitua " palauttelemaan" ja koulimaan niitä sun mukuloitasi???

Mikset vaan pidä sen verran tiukempaa jöötä, etteivät karkaile sinne, minne ei pidä mennä.

Vierailija
22/27 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilaa. Valitettavasti näidenkin juttujen perusteella kaikille ei ole suotu yhtä järkeviä ja mukavia naapureita. No, moukkia on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heti kun näkee naapurin (rivarissa mekin asutaan) huutaa " hei, minne sä meet/mitä sä teet/mitä sulla on kädessä" tms. Tai sitten alkaa kertoa, että hän on lähdössä kohta serkkujen luo ja sitä ja tätä ja tuota... Kulkee taloyhtiön pihalla naapureiden perässä kuin pieni koira ja pälättää. Ja mua hävettää.

Kyllä minäkin olen sanonut tuhannen kertaa, että annetaan naapureiden olla rauhassa. Että tervehtiä saa ja pitää, mutta että aina ei tarvitse alkaa kertomaan kaikkia päivän kuulumisia, jos ei erikseen kysytä. Ja että ei saa seurata. Mutta ei auta... Poika niin tykkää ihmisistä. Ja asiaa hankaloittaa se, että talossa asuu yksi ystäväperhe, joiden kanssa siis ollaan tosi paljon tekemisissä, eikä poika ymmärrä, että kaikki naapurit ei ole meille yhtä läheisiä.

Luojan kiitos ei mene toisten pihoihin! Siitä olen pitänyt niin kovan koulun, ettei uskalla... Jos toisen pihalle menee ilman kutsua, niin joutuu heti jäähylle sisälle miettimään tekoaan ja menettää jonkun kivan ulkolelun määräajaksi. Tämä siis on toiminut meillä. Minusta kaikilla on oikeus omaan rauhaan omalla takapihalla, ilman meidän kullanmurua =)

Vierailija
24/27 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että lasten kouluttamiseen voi mennä parikin vuotta, ennenkuin oppivat pihallaolosäännöt ja voivat olla siellä keskenään. Sitkeyttä se vaatii ja tuhansia kieltämisiä. Et uskokaan, mitä kaikkea pihalla voi tehdäkään :). Meilläkään ei ole lapsiperhenaapureita ja vanhemmat naapurit hoitavat istutuksiaan niin huolellisesti, että saan pelätä joka hetki, että meidän lapset käyvät repimässä kukat irti. toinen, mitä pelkään, ovat autot parkkiksella.

Vierailija
25/27 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksymisestä joskus. Ei ainakaan ap:n kirjoituksen perusteella.

Veljeni asui sellaisessa uudessa rivitaloyhtiössä, jossa oli ap:n tapainen äiti. Hänen lapsensa - ja sen jälkeen hän itse - poukkoili veljeni perheen pihalla noin vartin välein.

Se on oikeasti ärsyttävää, tietyn rajan jälkeen. Ihan sivistyneestäkin ihmisestä.

Vierailija
26/27 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita rangaistuksia on mm. pyörän laittaminen käyttökieltoon.

Vierailija
27/27 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka ei pysy omalla pihalla, lähtee sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme