Lue keskustelun säännöt.
Oletko saanut mieheltäsi/exältäsi jotain tautia?
Kommentit (2)
Nykyiseltä ainakin oksennustaudin ja pari flunssaa. En usko että on pettänyt... Töistä tuonut, kun joutuu suljetussa tilassa kuljettamaan pöpöisiä ihmisiä.
Sukupuolitautia ei ole kummallakaan ollut koskaan. (Tiedän, testeissä käyty molemmat, kuten pitääkin aina ennen uutta s-suhdetta)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
.. ARGH!!!!!!