Ennustaja/Näkijä vastaa muutamaan kysymykseen....
näen jonkin verran tulevaa ja mahdollisesti jos haluat tietää joskus näen myös edellistä elämää. Kerro hieman itsestäsi: ikä, silmien väri ja hiusten väri. hiukan elämäntilanteesta ja kysymyksesi. yritän vastata lastenhoidon ohessa muutamalle. katsotaan mitä tuntemuksia tulee, kommantoidakin saa ihan vapaasti!
Kommentit (69)
Olen ruskeatukkainen, siniharmaasilmäinen, yhden lapsen kotiäiti.
Tulevaisuus huolettaa, kun on niin monta isoa asiaa päätettävänä. Talous?Toinen lapsi?Allergiat?Talo?
Entä menneisyys, mistä niin kova hylkäämisen pelko, joka on seurannut elämässä mukana?
Tielleni on osunut paljon vahvoja ihmisiä ja ikävää kohtelua ilman syytä; mitä sen on tarkoitus minulle opettaa?
Kiitos jo etukäteen, jos joskus tänne asti pääset :-)!
Vierailija:
Miten raha-asioitten suhteen käy lähitulevassa? Mitä minusta miettii ristiverinen mies joka on ollut ystävänäni nyt parin vuoden ajan? Koska eteeni tulee se suuri rakkaus, vai onnistunko välttelemään sitä vielä pitkään?
en näkisi huolta raha-asioiden suhteen, jokin pieni ylimääräinen tulo on lähiaikoina tulossa kohdallesi. tällä hetkellä kysymäsi mies ajattelee sinua vain ystävänä, tosin hyvänä sellaisena. hän arvostaa rehellisyyttäsi ja iloisuuttasi. suuri rakkaus voi astua eteesi jo tämän kesän aikana, joten pidä silmäsi avoinna. tapailette muutaman kerran ennenkuin tunne roihahtaa rakkaudeksi. halauksin ap
Vierailija:
Haluaisin tietää saanko lapsen/lapsia? En seurustele tällä hetkellä ja viihdyn hyvin yksin. Olen aloittamassa kesällä uudessa työssä ja olen tosi innoissani. Millaisia enkeleitä on ympärilläni?
kyllä saat lapsia muutaman vuoden kuluttua. olet hyvin itsenäinen ja pärjäävä. onko sinulla takana suuri pettymys rakkaudessa? näen että työn kautta tapaat elämäsi rakkauden ja elämäsi muuttuu paljon. ainakin yhden enkelin näen viihtyvän sinun lähelläsi. hän on hoikka vanha nainen, jolla on pitkät valkoiset hiukset. oletko joskus tuntenut, kun jokin koskisi käteesi? hän on sinun suojelusenkelisi ja olet varmaan useinkin tuntenut kotonasi yksinollessa ihmeellistä turvallisuuden tunnetta, silloin hän on luonasi. halauksin ap
Toivon todella sydämestäni että saisin omia lapsia! Yhtälö vaan mietityttää kun en siis seurustele,enkä ole edes kiinnostunut seurustelemaan...Isoja pettymyksiä Rakkaudessa minulla on ollut useita, siksikö minusta sitten tuli eräällä tavalla erakko...vai siksi että olen hyvin(liian?) itsenäinen. En ole tuntenut lähelläni ketään,mutta tiedän että minulla on enkeleitä ympärilläni. Ehkä jonakin päivänä... Kiitos kiitos paljon,kun vastasit! Mukavaa päivänjatkoa! Halaus ja rutistus!
Toivon etenkin raha-asioiden kohdalla että olet oikeassa, nimittäin niistä on nyt tällähetkellä huolta. Voimia sinulle elämääsi :)
Vierailija:
Vierailija:
Miten raha-asioitten suhteen käy lähitulevassa? Mitä minusta miettii ristiverinen mies joka on ollut ystävänäni nyt parin vuoden ajan? Koska eteeni tulee se suuri rakkaus, vai onnistunko välttelemään sitä vielä pitkään?en näkisi huolta raha-asioiden suhteen, jokin pieni ylimääräinen tulo on lähiaikoina tulossa kohdallesi. tällä hetkellä kysymäsi mies ajattelee sinua vain ystävänä, tosin hyvänä sellaisena. hän arvostaa rehellisyyttäsi ja iloisuuttasi. suuri rakkaus voi astua eteesi jo tämän kesän aikana, joten pidä silmäsi avoinna. tapailette muutaman kerran ennenkuin tunne roihahtaa rakkaudeksi. halauksin ap
Mitäpä näet minulle? Olen 30v. yhden alle kouluikäisen lapsen yh-äiti. Näetkö minulle vielä rakkautta ja uuden kokonaisen perheen? Tulenko olemaan onnellinen lapseni kanssa? Säilyvätkö välit ex-mieheeni, lapsen isään hyvinä myös tulevaisuudessa?
Vierailija:
Mitäpä näet minulle? Olen 30v. yhden alle kouluikäisen lapsen yh-äiti. Näetkö minulle vielä rakkautta ja uuden kokonaisen perheen? Tulenko olemaan onnellinen lapseni kanssa? Säilyvätkö välit ex-mieheeni, lapsen isään hyvinä myös tulevaisuudessa?
Niin ja hiukseni tummanruskeat (tällä hetkellä punaisiksi jätyt) yli hartioiden ylettyvät, silmät sinivihreät.
Olen 32v. silmät on siniset ja hiukset hiiren väriset mutta nyt ruskeiksi värjätyt. Olen kahden lapsen äiti ja naimisissa. Parisuhde olematon ja se harmittaa. Yrittänyt olen mutta tulosta ei ole ollut, että päästäisi parempaan suuntaan. En tahdo enää jaksaa näin. Töissä olen mutta syksy taas avoin. Mitä minulle/meidän perheelle? Kiitän jo etukäteen!
Olen jonossa sinua ennen enkä minäkään ehtinyt ennustusta saamaan.