Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennustaja/Näkijä vastaa muutamaan kysymykseen....

Vierailija
01.06.2007 |

näen jonkin verran tulevaa ja mahdollisesti jos haluat tietää joskus näen myös edellistä elämää. Kerro hieman itsestäsi: ikä, silmien väri ja hiusten väri. hiukan elämäntilanteesta ja kysymyksesi. yritän vastata lastenhoidon ohessa muutamalle. katsotaan mitä tuntemuksia tulee, kommantoidakin saa ihan vapaasti!

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta, olen 35v kahden kouluikäisen lapsen yh-äiti. Silmäni ovat vihreät, hiukset pitkät, ruskeat. Kysyisin, löydänkö enää koskaan miestä, jota rakastaa ja joka rakastaisi minua. ja koskakohan tämä tapahtuisi ja minkälainen olisi se mies? Kiitos, jos nyt saisin vastauksen.

kyllä sinä löydät miehen, etkä vain miestä vaan sinun toisen puolikkaan. ette ole vielä tavanneet, koska tällä vaalella pitkällä miuehellä on juuri nyt sellainen elämäntilanne, että tapaaminen ei ole mahdollista. tapaatte 5 vuoden sisällä.jokin toinen ihminen johdattaa teidät toistenne luokse. tiedät ja tunnet jo heti ensi tapaamisella, että hän on miehesi. näen teillä onnilisen liiton, sitten voit unohtaa lopullisesti sinuun arvet jättäneen suhteen. onnea tulevaan! t:ap

Vierailija
22/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 v., siniharmaat silmät ja vaaleanruskeat hiukset.

Takana hankala talvi, työpaikan vaihdos ja tuntuu helpottavan, mutta ovatko vaistoni oikeassa? Miehen kanssa myös myrskyisää - menemmekö koskaan naimisiin, saammeko enää toista lasta?

Palloilen uran ja työn ja perheen välillä ja en oikein tiedä vielä paikkaani ja kuka olen. Helpottaako tämä joskus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v, syksyllä 39, siniset silmät ja vaaleat hiukset.

2 lasta, rakentaminen alkamassa, töissä tulossa mielenkiintoisia projekteja.

Mielenkiintoista olisi tietää yleisesti miltä tulevaisuus näyttää, miten rakkaat lapseni pärjää elämässä. Ja jos näät edellisistä elämistä, niin erittäin mielenkiintoista.

Kiitos:)

Vierailija
24/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten käy uuden rakkauteni kanssa? Pääsemmekö vielä vuoden sisään yhteen asumaan?

Entä työtilanteeni?

näen, että rakkautesi on hieman epävarma suhteesta tällä hetkellä. näen että jokin asia tulee väliinne niin, ettei muuttoa yhteen tule. työtilanteessasi tulee kesän/alkusyksyn aikana tapahtumaan jokin muutos, johon et ole ehkä tyytyväinen. t:ap

Vierailija
25/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ikä 32v, silmät siniset, hiukset vaaleanruskeat. Haluaisin kysyä, saammeko vielä yhden lapsen ja mikäli saamme, onko lapsi biologinen vai ei? Tulemmeko vielä muuttamaan unelmiemme taloon?

en näe lähivuosina lapsia tulevan. unelmienne taloon kyllä muutatte ennemmin kuin arvaattekaan. onnea tulevaan! t:ap

Vierailija
26/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, olen aian tuntenut vetoa tummiin, pitkiin miehiin! :)) Ja tuo aika tuntuu kovin pitkältä..

Vierailija
27/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ikä 37v., silmien väri sininen ja hiusten väri pähkinänruskea, vyötärölle asti. hiukan elämäntilanteesta; kaksi kouluikäistä poikaa, yh-äiti, yrittäjä hoitoalalla ja samalla opiskelija

ja kysymys; näetkö parisuhdetta ja /tai lapsia?

kyllä näen sinulle parisuhteen. tällä hetkellä elämääsi ei vain mahdu suhdetta, mutta parin vuoden kuluttua viimeistään muu elämäntilanteesi on sellainen, että pitempi aikainen parisuhde on näkyvissä. lähivuosina en näe lapsia sinulle tulevan. näyttää vahvasti siltä, että lapsilukusi on täynnä. halauksin ap

Vierailija
28/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosin, olen aian tuntenut vetoa tummiin, pitkiin miehiin! :)) Ja tuo aika tuntuu kovin pitkältä..

aina ei asiat ole niin kuin olet itse ajatellut, siksi asetat itse itsellesi näkymättömiä esteitä, ole avoimempi tulevaisuudessa. kaikki aikanaan! t:ap

Vierailija
29/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kolme lasta. Mitä näet meidän kesään. Paraneeko flunssani ikinä ?

kesänne sujuu hyvin, en näe mitään yllättävää vastoinkäymisiä tmv. kohdallenne tulevan. ainakin yhden matkan näen kesän aikana tulevan. sinulle näen ,että sinulla on vitamiinien puutostila. kannattaisi lisätä raudan, sinkin, foolihapon ja c-vitamiinin määrää. kyllä flunssa helpottaa vielä! halauksin ap

Vierailija
30/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei !

olen 24v nuori vaaleahiuksinen nainen..

miltäköhän ihmissuhderintama näyttää tulevassa...huonoja kokemuksia on riittänyt ja ei pidempää seurustelua ollut...

tuleeko eteen uutta?

Vierailija
31/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö menenkö syksyllä/talven aikan töihin vai alanko odottaa lasta/lapsia? Onko lapsettomuushoidot ainut tapa meille saada ainokaisellemme sisarus? Rakastaako mieheni minua oikeasti, ehdoitta, onko meillä edessä niin ruusuinen tulevaisuus kuin miltä kaiken tämän kiireen keskellä joka tapauksessa tuntuu?

Vierailija
32/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 35v, hiukset tummanruskeat ja silmät harmaat. Naimisissa ja 2 lapsen kotiäiti.

Meillä on juuri suuria päätöksiä tehtävänä emmekä tunnu löytävän niihin molempia tyydyttäviä vastauksia ja ratkaisuja.

Omalla kohdallani myös tulevat työasiat ovat täysin avoinna ja minä niiden kanssa eksyksissä.

Kiitos jos millään ehtisit vielä vastata!

Vierailija
33/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v. hoitoalalla työskentelevä 3 lapsen äiti. Silmät harmaanvihreät, hiukset lyhyehköt ja vaaleanruskeat(?) Meidän lapsiluku lienee täynnä nyt? Miten tulevaisuus, paraneeko mies työkuntoon ja miten on oman terveyteni laita? Kiitos etukäteen, jos jaksat ja ehdit vastata!

Vierailija
34/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v. vaalea, siniset silmät

Koska vihdoin tulen raskaaksi ja saamme toisen lapsen?

viihdynkö kauankin nykyisessä työssä?

Milloin muutamme isompaan kotiin?

Haaveilen ulkomaanmuutosta - toteutuuko ikinä?

Kiittäen!!! :)

Vierailija
35/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näät äidistäni ja meidän väleistä? Entä parisuhde? Työt? Lapsilukumäärä? Isäni tulevaisuus?

Kiitos jos jaksat vastata ja oikein aurinkoista kesää!!!

Vierailija
36/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät siniset, hiukset värjätty punaruskeaksi, ikä 28v., naimisissa, 3 lasta.

Vierailija
37/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

olen 30v tänään valmistuin uuteen ammattiin. mitä näet työkuvioihini. Näetkö syksyllä jatkumista.

Entä mieheni, hän on kyllästynyt nykyiseen työhönsä, näkyykö hänelle jotain uusia tuulia?

Vierailija
38/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hetkeen ehdi. en ehdi vastata varmaankaan kuin pariin kysymykseen sitte.

Vierailija
39/69 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei ainakaan kovin hyvin näe.

Olen pahoillani, mutta luin koko ketjun läpi eikä oikein vakuuttanut...

Vierailija
40/69 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen 33v, vaaleahiuksinen ja vihertäväsilmäinen 3 lapsen äiti. Odotan neljättä lastani. Avioliittoni on periaatteessa hyvinkin onnellinen, elämä vaan tuntuu joskus hyvinkin tylsältä. Tulevan lapsen sukupuoli ja terveys mietityttävät aika paljon, joten siitä jos voisit minulle jotain vihjaista.

syntymättömän lapsen sukupuolta olen aika huono näkemään, mutta jos välttämättä haluat minun siihen jotakin sanovan tuli minulle tunne siitä, että se olisi poika. elät avioliitossasi tasaista aikaa, usein arkirutiinit vievät niin mukanaan että kahden keskiset ajat meinaavat unohtua. pieniä riitoja teillä on aika ajoin, joskus näet miehesi ehkä tylsänäkin joskin luotettavana ihmisenä. näen sinun elävän ihan normaalia lapsiperheen arkea lähivuodet. ei tule suurempia muutoksia, mutta sitten on aika toteuttaa omia haaveitasi. juuri näiden haaveiden vuoksi tunnet tällä ehkä tällä hetkellä elämäsi tylsänä. en näe lapsellasi mitään erityistä terveydessä. onnea odotukseesi! halauksin:ap