Ennustaja/Näkijä vastaa muutamaan kysymykseen....
näen jonkin verran tulevaa ja mahdollisesti jos haluat tietää joskus näen myös edellistä elämää. Kerro hieman itsestäsi: ikä, silmien väri ja hiusten väri. hiukan elämäntilanteesta ja kysymyksesi. yritän vastata lastenhoidon ohessa muutamalle. katsotaan mitä tuntemuksia tulee, kommantoidakin saa ihan vapaasti!
Kommentit (69)
Olen 31 v., siniharmaat silmät ja vaaleanruskeat hiukset.
Takana hankala talvi, työpaikan vaihdos ja tuntuu helpottavan, mutta ovatko vaistoni oikeassa? Miehen kanssa myös myrskyisää - menemmekö koskaan naimisiin, saammeko enää toista lasta?
Palloilen uran ja työn ja perheen välillä ja en oikein tiedä vielä paikkaani ja kuka olen. Helpottaako tämä joskus?
Hei!
Mitä näät äidistäni ja meidän väleistä? Entä parisuhde? Työt? Lapsilukumäärä? Isäni tulevaisuus?
Kiitos jos jaksat vastata ja oikein aurinkoista kesää!!!
Ilmoita asiaton viesti
Vierailija - 01.06. 21:15 vastaa tähän viestiin (42/53)
41 tarkentaa...
Silmät siniset, hiukset värjätty punaruskeaksi, ikä 28v., naimisissa, 3 lasta.
Vierailija:
Yksinhuoltaja 33 v (vaalea kauris) kaipaisi elämäänsä elämänsä miestä, yksin on nyt oltu riittävän kauan. Milloin voisi olla odotettavissa, että unelmien mies löytyy? Onko se ehkä tämä, kenen kanssa olen ollut yhteydessä muutaman viikon, mutta ei olla nähty?
näen tästä ehkä lyhyen suhteen mutta en avioliittoa tmv. kyllä sinä unelmiesi miehen löydät. näen sen löytyvän jostain melko tavallisesta paikasta (ravintola,kauppa tmv.) ehkäpä jo vuoden sisällä. uskalla avautua ihmiselle joka tuntuu olevan samalla aaltopituudella kanssasi. halauksin:ap
Olen lähes 40 v. vaalea kahden lapsen äiti.
Meillä on ihana koti, oma rivitalo-asunto.
Haaveena omakotitalo, toteutuuko tuo ja milloin ja missäpäin Suomea silloin asumme?
Miten minun työ hoitovapaan jälkeen ? Sama työ vai jokin muu ala kokonaan?
Miten parisuhde?
Tällä hetkellä avoliitossa, mutta naimisiin menosta on puhuttu.
Milloin tämä tapahtuu?
Mitä muuta näet?
Jos vielä jaksat lukea ketjua, niin katsoisitko mulle vähän parisuhdekuulumisia.
Olen 34v ruskeasilmäinen ja -hiuksinen jousimies. Meillä on 2 pientä lasta, ja parisuhde ihan kuralla. Rakastan (melkovarmasti) miestäni, mutta taidamme olla perinteinen mars/venus -pariskunta... Ei vaan onnistu...
Mulla on masennuslääkitys joka tuntuisi toimivan. Kuitenkin olen loukkaantunut siitä, että mies ei noteeraa masennusta miksikään ' oikeaksi' sairaudeksi, vaan tuntuisi olevan sitä mieltä, että ihan vaan sääliä kerjätäkseni masennuin... Lapsia rakastan yli kaiken ja mies on kyllä hyvä isä. Jotenkin vaan meillä ei henkinen yhteys toimi. Välillä uskon tämän johtuvan siitä, että miehellä on melko traumaattinen lapsuus ja sitämyöten vaikeuksia luottaa kehenkään, välillä vaan uskon, et se ei rakasta mua....
Jos jotakin näkisit, niin olisin kauhian kiitollinen...
-Ellimia
olen 24v vaalea hiuksinen nainen(vihreät silmät)...tuleeko tosirakkaus elämääni vai vieläkö vedän puoleeni huonoja vaihtoehtoja?
Kiitos jos vain ehdit vastata!!!
Vierailija:
Olen 21-vuotias. Siniset silmät, tummat hiukset(oma väri maantienruskea). Elän vaikeassa suhteessa. Vaikea lähteä suhteesta, vaikka voinkin pahoin ja minua kohdellaan huonosti. Rakastan häntä kuitenkin silti.Mitä näet? Onko minun parempi lähteä vai voiko tästä tulla mitään? Rakastaako mieheni minua? Välillä hänen tunteensa epäillyttää. Jos lähden, löydänkö koskaan ketään vai jäänkö yksin?
onko miehesi väkivaltainen jollain tavoin? näen että miehesi käytökseen ei ole luvassa muutosta. elämän suurimmat päätökset eivät ole koskaan helppoja, mutta sinä tiedät itse vastauksen kysymyksiisi. miehesi kyllä rakastaa sinua, mutta hänellä on ongelmia jotka heijastuvat suhteeseenne. löydät myöhemmin suhteen johon olet tarkoitettu. voimia ja halaus! T:ap
28, vaaleat/punertavat, siniharmaavihreät :) silmät. Saanko ikinä toista lasta? onko meillä mieheni kanssa yhteistä tulevaisuutta enää?
noin vuoden parin päästä näen lapsen sinulle. näen että sinun pitäisi puhua miehellesi jostakin asiasta mistä olet vaiennut. tarvitsette miehenne kanssa enemmän yhteisiä päämääriä ja avoimuutta toisianne kohtaan. en ainakaan lähivuosina sinulle tulisi uutta suhdetta. halauksin:ap
Vierailija:
Muutammeko joskus miesystäväni kanssa yhteen? koska :)?
näen muuton vuoden sisällä. t:ap
jatkan huomenna ketjua, muutamalle voin sitten vielä vastata. voimia ja halauksia kysymyksen lähettäneille!
Hiukset tumma luumu, silmät siniharmaat. Avoliitossa, 1 lapsi. Millaisena näet parisuhteeni? Mitä näet työasioihini?
Olen 32 v, ruskeat puolipitkät hiukset ja siniharmaat silmät. Mieheni ja minä olemme molemmat työnhaussa mutta ikävä kyllä parhaat mahdollisuutemme ovat aivan eri suunnilla. Mitä näet, kumman työn perässä menemme ja rauhoittuuko elämämme/ratkeavatko ristiriitamme piankin?
Kiitos!
Kiireistä työtä varmasti tarjolla tällä kotiäidin tittelillä, kun masussa kaksi pian syntyvää ja ennestään reilu 2 vuotias tyttö, jonka oma tahto alkanut nyt nostaa päätää päättäväisesti.
Kohta nähdään ainakin tuo sukupuolijakauman toteutuminen : )
Siis kiitos vastauksestasi!
Vierailija:
Olen 31 v., siniharmaat silmät ja vaaleanruskeat hiukset.Takana hankala talvi, työpaikan vaihdos ja tuntuu helpottavan, mutta ovatko vaistoni oikeassa? Miehen kanssa myös myrskyisää - menemmekö koskaan naimisiin, saammeko enää toista lasta?
Palloilen uran ja työn ja perheen välillä ja en oikein tiedä vielä paikkaani ja kuka olen. Helpottaako tämä joskus?
kuuntele sisintäsi, siellä on vastaus ensimmäiseen kysymykseesi. myrskyt suhteessanne ovat ohi meneviä, ajan myötä suhteenne tasapainottuu. näen sinulle lähivuosina lapsen/lapsia. ole niistä kiitollinen.
haluat toisaalta olla menestyvä alallasi, toisaalta perhe-elämä vaatii sinulta aika ajoin paljon. sinun olisi hyvä oppia laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen. paikkasi löytyy ja asiat selkiytyvät, kun kuuntelet enemmän itseäsi. onnea matkaa! halauksin ap
olen 42v, siniset silmät, perus harmaavaaleat hiukset, joissa vaaleita raitoja. avoliitossa, lapsia on. vieläkö perheenlisäystä on tulossa? entä työ ja opiskelu? olisi kiva kuulla minkälaisia tuntemuksia sinulle tuli.
aurinkoista ja mukavaa kesää sinulle ja perheellesi!
Olen 29v sinisilmäinen ja tumman ruskeat hiukset omaava 2 lapsen äiti. Masennus meinaa painaa ja minua kiinnostaisikin tietää tuleeko minusta enää koskaan onnellinen? Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä liki 15vuotta mutta mitään lähestä meidän väliltä ei enää löydy. Kyynelsilmin katson esim. hääohjelmia missä on rakastuneita pareja. Enkö minä koskaan voi kokea sellaista onnea....?! Tuntuu että kohtalo on ollut liian julma minua kohtaan jakaessaan kortteja..
Olisikohan ennustajamme linjoilla?
Siis jospa nyt onnistaisi...
Ristiverinen, siniharmaavihreäsilmäinen, syntynyt 30.5.
Mitä näet rakkausrintamalla ja työmarkkinoilla? Kuka voisi olla elämäni rakkaus vai enkö sellaista kohtaa ollenkaan?
Entäs miten exän käy kun nyt näyttää huonolta. Voiko kauan jatkua vielä?
Näkyykö ylipäätänsä mitään?
Kiitos kovasti jos jaksat vastata!
Vierailija:
näen, että tällä hetkellä ette saa omin avuin lasta. hoidon avulla kyllä. ihan ensimmäisestä hoitokierrosta en lasta näe. teillä on jokin este tällä hetkellä lapsen saamiselle luonnostaan, asia kyllä korjaantuu ajan myötä. onnea tulevaan! t:ap