Ennustaja/Näkijä vastaa muutamaan kysymykseen....
näen jonkin verran tulevaa ja mahdollisesti jos haluat tietää joskus näen myös edellistä elämää. Kerro hieman itsestäsi: ikä, silmien väri ja hiusten väri. hiukan elämäntilanteesta ja kysymyksesi. yritän vastata lastenhoidon ohessa muutamalle. katsotaan mitä tuntemuksia tulee, kommantoidakin saa ihan vapaasti!
Kommentit (69)
Elämässä paljon vastoinkäymisiä, helpottaako koskaan? Millaisena näet meidän talouden? Mitä näet lapsista? saanko vielä lapsen?
pitkä kolmekymppinen nainen.
- Miehen työ?
- Asuinpaikkakuntamme, tuleeko muuttumaan?
- 2 tyttöä ja yksi poika vai 3 tyttöä?
Mutta, olen 35v kahden kouluikäisen lapsen yh-äiti. Silmäni ovat vihreät, hiukset pitkät, ruskeat. Kysyisin, löydänkö enää koskaan miestä, jota rakastaa ja joka rakastaisi minua. ja koskakohan tämä tapahtuisi ja minkälainen olisi se mies? Kiitos, jos nyt saisin vastauksen.
Miten käy uuden rakkauteni kanssa? Pääsemmekö vielä vuoden sisään yhteen asumaan?
Entä työtilanteeni?
Ikä 32v, silmät siniset, hiukset vaaleanruskeat. Haluaisin kysyä, saammeko vielä yhden lapsen ja mikäli saamme, onko lapsi biologinen vai ei? Tulemmeko vielä muuttamaan unelmiemme taloon?
ikä 37v., silmien väri sininen ja hiusten väri pähkinänruskea, vyötärölle asti. hiukan elämäntilanteesta; kaksi kouluikäistä poikaa, yh-äiti, yrittäjä hoitoalalla ja samalla opiskelija
ja kysymys; näetkö parisuhdetta ja /tai lapsia?
Kolme lasta. Mitä näet meidän kesään. Paraneeko flunssani ikinä ?
Olen 33v, vaaleahiuksinen ja vihertäväsilmäinen 3 lapsen äiti. Odotan neljättä lastani. Avioliittoni on periaatteessa hyvinkin onnellinen, elämä vaan tuntuu joskus hyvinkin tylsältä. Tulevan lapsen sukupuoli ja terveys mietityttävät aika paljon, joten siitä jos voisit minulle jotain vihjaista.
Vierailija:
ikää on 23v silmät vihreät ja hiukset tummat, elämän tilanne tuntuu tällä hetkellä helvetiltä tuntuu että ero on tulossa mieheni kanssa joka todella paljon huolettaa.. lapsia on meillä yksi poika, tuleva kiinnostaisi todella paljon ja tämän hetkinen tilanne että miten käy??kiitti.
teillä on ollut jo jonkin aikaa vaikeuksia miehenne kanssa. tuntuu, että taustalla on riidat kenties ajan jakamisesta/lapsen hoidosta. on vaikea luopua entisestä elämän muutoksissa, tulevaisuuden suunnitelmat ovat auki joka myös mietityttää. näen että jatkatte miehenne kanssa ja lähiaikoina tilanteenne/suhteenne helpottaa ja muuttuu parempaan. keskustelkaa enemmän toistenne kanssa siitä, mitä haluatte ja miten voisitte paremmin jaksaa yhdessä eteen päin. sinun tulevaisuutesi lähivuodet näyttävät ihan positiiviselta. haet vielä omaa paikkaasi työrintamalla. ystävyys suhteet auttaa sinua jaksamaan. näen lähivuosina lisää lapsia. vaikeuksia on, mutta selviät niistä kylllä. voimia sinulle tilanteeseesi! halauksin:ap
Olen 24- vuotias, maantienväriset hiukset ja siniharmaat silmät omaava nainen.
Olen onnellisesti naimisissa, pätkätöissä.
Kärsimme lapsettomuudesta. Minua kiinnostaisi tietää, onnistummeko koskaan saamaan vauvaa ilman hoitoja?
Tai että saammeko kaivatun plussan seuraavasta hoidosta?
Kiitos jos ehdit vastata.
Yksinhuoltaja 33 v (vaalea kauris) kaipaisi elämäänsä elämänsä miestä, yksin on nyt oltu riittävän kauan. Milloin voisi olla odotettavissa, että unelmien mies löytyy? Onko se ehkä tämä, kenen kanssa olen ollut yhteydessä muutaman viikon, mutta ei olla nähty?
Olen 21-vuotias. Siniset silmät, tummat hiukset(oma väri maantienruskea). Elän vaikeassa suhteessa. Vaikea lähteä suhteesta, vaikka voinkin pahoin ja minua kohdellaan huonosti. Rakastan häntä kuitenkin silti.
Mitä näet? Onko minun parempi lähteä vai voiko tästä tulla mitään? Rakastaako mieheni minua? Välillä hänen tunteensa epäillyttää. Jos lähden, löydänkö koskaan ketään vai jäänkö yksin?
Vierailija:
Elämässä paljon vastoinkäymisiä, helpottaako koskaan? Millaisena näet meidän talouden? Mitä näet lapsista? saanko vielä lapsen?
näen sinut kaikkien vastoinkäymisten takana vahvana ihmisenä. vastoinkäymiset tulevat sinun edellisestä elämästä. sinulla jäi siellä elämäntehtäväsi kesken, joten tässä elämässä sinun on käytävä läpi sinulle suunniteltu tie, että kasvaisit siksi ihmiseksi johon sinut on tarkoitettu. en näe lähitulevaisuudessa suurempia vastoinkäymisiä kohdallasi. onko sinulla kenties ollut keskenmeno/keskenmenoja? näen, että saat lapsen, joka on sinulle yllätys. nauti siitä ja kaikkea hyvää tulevaisuuteesi. olet vahva ihminen ja kaikella on tarkoituksensa. teidän talous on nähdäkseni vakaalla pohjalla. tulette hyvin toimeen, mutta silti ajoittain toivoisit siihen parannusta. t:ap
Vierailija:
Vierailija:
ikää on 23v silmät vihreät ja hiukset tummat, elämän tilanne tuntuu tällä hetkellä helvetiltä tuntuu että ero on tulossa mieheni kanssa joka todella paljon huolettaa.. lapsia on meillä yksi poika, tuleva kiinnostaisi todella paljon ja tämän hetkinen tilanne että miten käy??kiitti.
teillä on ollut jo jonkin aikaa vaikeuksia miehenne kanssa. tuntuu, että taustalla on riidat kenties ajan jakamisesta/lapsen hoidosta. on vaikea luopua entisestä elämän muutoksissa, tulevaisuuden suunnitelmat ovat auki joka myös mietityttää. näen että jatkatte miehenne kanssa ja lähiaikoina tilanteenne/suhteenne helpottaa ja muuttuu parempaan. keskustelkaa enemmän toistenne kanssa siitä, mitä haluatte ja miten voisitte paremmin jaksaa yhdessä eteen päin. sinun tulevaisuutesi lähivuodet näyttävät ihan positiiviselta. haet vielä omaa paikkaasi työrintamalla. ystävyys suhteet auttaa sinua jaksamaan. näen lähivuosina lisää lapsia. vaikeuksia on, mutta selviät niistä kylllä. voimia sinulle tilanteeseesi! halauksin:ap
Jotenkin helpotti lukea viestisi.. vaikeaa on ollut kyllä jo pitkään ja siksi nyt tuntuukin että kaikki päättyisi, toivottavasti jatkamme vielä mieheni kanssa yhdessä niin kuin näit :)) Parempia aikoja odotellessa ja puhuttavaa meillä on kyllä mieheni kanssa ja paljon.. ja halauksia myös sinulle :)
Vierailija:
pitkä kolmekymppinen nainen.- Miehen työ?
- Asuinpaikkakuntamme, tuleeko muuttumaan?
- 2 tyttöä ja yksi poika vai 3 tyttöä?
näen miehehelläsi vakaan työtilanteen, joka ei tule lähivuosina ratkaisevasti muuttumaan?olette ajoittain miettineet muuttoa toiselle paikkakunnalle, mutta mitään varmaa sen suhteen en näe.2 tyttöä ja yksi poika on vastaus kysymykseesi. onkohan sinulla työ, jossa olet kiireinen?näen että olet aika ajoin hyvinkin stressaantunut?t:ap
Muutammeko joskus miesystäväni kanssa yhteen? koska :)?
Miten raha-asioitten suhteen käy lähitulevassa? Mitä minusta miettii ristiverinen mies joka on ollut ystävänäni nyt parin vuoden ajan? Koska eteeni tulee se suuri rakkaus, vai onnistunko välttelemään sitä vielä pitkään?
Haluaisin tietää saanko lapsen/lapsia? En seurustele tällä hetkellä ja viihdyn hyvin yksin. Olen aloittamassa kesällä uudessa työssä ja olen tosi innoissani. Millaisia enkeleitä on ympärilläni?
ikää on 23v silmät vihreät ja hiukset tummat, elämän tilanne tuntuu tällä hetkellä helvetiltä tuntuu että ero on tulossa mieheni kanssa joka todella paljon huolettaa.. lapsia on meillä yksi poika, tuleva kiinnostaisi todella paljon ja tämän hetkinen tilanne että miten käy??
kiitti.