Helsingin pervoparaati maalitti yksittäisiä lääkäreitä nimeltä
Helsinki Priden kulkueessa nähtiin yksittäisiä lääkäreitä alatyylisesti kritisoivia kylttejä. Lääkäriliitto ja kylteissä mainittu lääkäri pitävät kylttejä maalittavina. Nimettyjä lääkäreitä toivotettiin esimerkiksi helvettiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/36c3e1e5-a493-4590-aa86-df5d5819d2d7
Kommentit (86)
Kuuluu intersektionaaliseen marxilaiseen ideologiaan.
Kaikki tapahtumassa olleet friikit pitäisi ampua.
Onpa asiatonta! Samalla tapaa voi muut toivottaa sukupuolenvaihtajat hlvettiin. Kiittämättömät sekopäät, haukkuvat jo omat auttajansakin. Ketkä tutkivat ja hoitavat näitä kummajaisia parhaansa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaihtoehto tämäkin.
Ei mulla muuta.
Kannattaisi jo ihan oman etunsa takia pysyä asiallisena. Saatika koko liikkeen ja vähemmistöjen maineen tahrautuminen..
Erikoista että järjestäjä vähättelee epäasiallisia ja yksilöön kohdistuvia kylttejä. Pride ei siis olekaan niin suvaitsevaisen ja turvallisen tilan puolella, tai se tila sallitaan vain muutamille outouksille. Kenellä ei ilmeisesti ole vastuuta omasta toiminnastaan?
On nuo sekaisin, vaikken mitään vähemmistöjä tai enemmistöjä väheksy tai suosikaan. Kyllä täytyy olla köyhä sisäinen maailma heillä.
Jotenkin tuntuu, että nyt ovat kaikki yhteiskunnan suurimmat kusipäät pahoittaneet mielensä pridestä.
Hesassa on aggressiiivinen kulttuuri. Onneksi en asu siellä.
Olen pettynyt tuohon hulluun tapahtumajohtajaan. Miksi hän hyväksyy tuollaisen käytöksen kulkueessa, jonka koko idea on erilaisuuden suvaitseminen. Asiallinen lääketieteen tutkimus on ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä sitten puolestaan oli mielestäsi oikeinkin fiksu ja asiallinen kommentti?
Tasa-arvon juhla on muuttunut vihan ja vastakkainasettelun lietsomisparaatiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan priden voisi kieltää?
Eiköhän ole ainakin selvää jokaiselle että ei enää näitä perseilyjä verovaroilla tuettuna.
Toivon, että nuo lääkärit ja Räsänen tekevät rikosilmoitukset. Jokin raja se on mielipideilmaisullakin. Nuo ovat kummaa väkeä, nuo itse hyväksyntää ja tasa-arvoa vaativat ihmiset. Mun puolestani koko Pride voitaisiin täysin politisoituneena ja lasten mielenterveydestä viis veisattavana lopettaa. Millä tavalla seksuaaliväestön ja muun vähemmistön arki helpottuu mm. sillä, että 13v tytöt askartelevat kikkelipusseja itselleen tai aikuiset äijät demonstroivat seksiä jossain panokeinussa keskellä päivää julkisessa puistossa?
Vierailija kirjoitti:
On nuo sekaisin, vaikken mitään vähemmistöjä tai enemmistöjä väheksy tai suosikaan. Kyllä täytyy olla köyhä sisäinen maailma heillä.
Olen yrittänyt suhtautua neutraalisti, vaikka/koska en oikein ymmärrä heitä. Tämä vuosi meni nyt jotenkin yli ja fiilikset putosi selkeästi negatiivisen puolelle.
Lääkäriliitto on ollut Insta-julkaisunsa mukaan yhteydessä pride-organisaatioon.