Huomaatteko miten vasemmisto alkaa aina pilkkaamaan heitä jotka mainitsevat ongelmista yhteiskunnassa?
Se on vasemmiston tapa ohittaa ongelmat. On tehnyt näin aina.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolla ei ole mitään järkeviä perusteluja omalle ideologialleen, joten eivät he voi tehdä muuta kuin käyttäytyä lapsellisesti.
Ovat aiheuttaneet pääosan ongelmista.
Kyllä. Asiapohjalla ei pärjätä joten hyökätään puhujaa vastaan asioilla jotka ei liity aiheeseen millään tavalla.
Tää monta päivää jatkunut öyhöttäminen Puhoksesta on hyvä esimerkki.
Mitä enemmän teet näitä vasemmistoa pilkkaavia aloituksia, sitä varmemmin sitä äänestän.
Minä kyllä pilkkaan kaikkia jotka tekevät typeriä juttuja ja ansaitsevat sen. Nyt sen pilkan ansaitsevat maaseutujen persut.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pilkkaan kaikkia jotka tekevät typeriä juttuja ja ansaitsevat sen. Nyt sen pilkan ansaitsevat maaseutujen persut.
Niin, persut noudattivat saamiansa turvallisuusohjeita. Ilmeisesti heidän ei olisi pitänyt tehdä niin, jolloin tältä kohulta olisi vältytty.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän teet näitä vasemmistoa pilkkaavia aloituksia, sitä varmemmin sitä äänestän.
Äänestät jokatapauksessa, mutta onneksi normaalit ihmiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Näin te varmasti koette kun tunnette olevanne muita parempia.
Jankkaus on hyvä merkki, että osui ja upposi.
Vihervasemmistolla ei ole mitään järkeviä perusteluja omalle ideologialleen, joten eivät he voi tehdä muuta kuin käyttäytyä lapsellisesti.