Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi WhatsAppissa joillekin viestit ei mene heti perille?

Vierailija
28.12.2023 |

Minulla on pari kaveria, että kun heille lähettää viestin, niin käytännössä aina viestin perään tulee vain yksi harmaa väkänen, eli toisin sanoen viesti ei ole mennyt perille vastaanottajan luuriin. Viestiin saattaa esim tunnin päästä ilmestyä toinen väkänen, eli silloin se on viimein saapunut perille. Mistä tämä viive johtuu, kun muille viestiä laittaessa niihin tulee heti kaksi väkästä, eli menevät perille samantien. Ei näillä tyypeillä pitäisi ollaan kyllä mielestäni mitään yhteysongelmiakaan. Kaupunkialueella asuvat ja on hyvät puhelimet.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitlerikään kaikki viestit eivät menneet perille

Vierailija
2/12 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virransäästötila? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiilidata pois

Vierailija
4/12 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kuuluvuus, esim. saaristossa käy noin. 

Vierailija
5/12 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär käyttää virransäästötilaa ja silloin wa-viestit menee perille viiveellä, ts. vasta silloin kun hän käyttää puhelinta seuraavan kerran. 

Vierailija
6/12 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virransäästötila? 

Miten se vaikuttaa viestien perille menemiseen? Eihän se varsinaisesti puhelimen yhteyksiä ja virtoja kokonaan katkaise.

Vierailija
7/12 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tytär käyttää virransäästötilaa ja silloin wa-viestit menee perille viiveellä, ts. vasta silloin kun hän käyttää puhelinta seuraavan kerran. 

Jaa, no tuo lienee todennäköisin vastaus.

Ap

Vierailija
8/12 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Honorissa tuollainen tyhmä vika ettei WA-viestit välttämättä tule perille kuin viiveellä. Joskus taas heti. En tiedä mistä johtuu, mutta ärsyttää. Tyttärellä oli myös Honorissa sama vika, mutta edellinen Honor taas toimi moitteetta. Eikä ole virransäästö käytössä kummallakaan. 

Vierailija
9/12 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
10/12 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, joskus vaan on noin. Itsellekin on joskus tullut viestit perille vasta kun avaan wa:n. 

Vierailija
11/12 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virransäästötila? 

Miten se vaikuttaa viestien perille menemiseen? Eihän se varsinaisesti puhelimen yhteyksiä ja virtoja kokonaan katkaise.

Kyllä se vaikuttaa sovelluksiinkin, riippuu mm. puhelimen mallista mihin kaikkeen vaikuttaa. 

Vierailija
12/12 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että pitäisi päivittää joko wa tai puhelin. Ovatko he tietoisia että viestit menee viiveellä? Sitä ei itse välttämättä tajua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä