Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette, jos peritte turkiksen?

Vierailija
04.10.2026 |

Esimerkiksi aidon turkistakin?

En varmaan kehtaisi käyttää sitä ja tuntuisi ikävältä kantaa kuolleita eläimiä. Mitä yleensä teette, jos peritte sellaisen aidon turkiksen?

Kommentit (271)

Vierailija
41/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan pidä hautausmenoja ja itkuvirsiä ihmisten julmuudesta? Vaiko tapajtuuko se vain sitten oikeasti vaikkei kehtaa myöntää? Kyl mä tiedän että ootte friikkejä

Vierailija
42/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi hyvän mallinen ja kunnossa ottaisin käyttöön. En välittäisi tipan vertaa mitä joku nobody minusta ajattelee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten, kun on vilu ja sähköt poikki, pistän ylleni tai jalkojeni lämmitteeksi. Aika tavaran kaupitsee. Sähkökatkosta odotellessa säilytän suljetussa muovissa.

Vierailija
44/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos turkki mahtuu päälle ja on hyväkuntoinen, niin käytän sitä itse. Huvittavaa nähdä soijapoikien kauhistuneet ilmeet. "Oikea turkis, apua!"

Mitä huvittavaa siinä on että paheksuu tuota julmuutta?

Jos et ymmärrä mitä huvittavaa siinä on, niin sitten olet hidasjärkinen ja sinulla on matala tunneäly. Kannattaa opetella hyväksymään se tosiasia, että kaikki eivät ole hysteerisiä soijapoikia tai kettutyttöjä. 

Itse käytän ihan kylmästi turkiksia, jotka sain perinnöksi isovanhemmilta. Miksi heittäisin pois käyttökelpoisen vaatteet? Joku eläin kuoli näiden turkkien takia, joten minä KUNNIOITAN eläintä sen verran, että käytän turkkia. 

Persu kirjoittaa tunneälystä samassa viestissä jossa nimittelee ihmisiä "soijapojiksi" ja "kettutytöiksi". Sitten ihmettelee kun hänen juttujaan ei oteta vakavasti.

Vierailija
45/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta. mulla on parempaa ja kevyempää vaatetta.

Vierailija
46/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapetaan se.

Vierailija
47/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätesäkkiin. En halua näyttää Kalevi Keihäseltä. 

Minä puolestani ostaisin turkin kanssa yhteensopivat uimahousut ja kasvattaisin pitkän tukan. Haluan näyttää Kalevi Keihäseltä.

Vierailija
48/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta tuollaista pienen kopperon häkkilankakomerokidutusta.

Vierailija
49/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos turkki mahtuu päälle ja on hyväkuntoinen, niin käytän sitä itse. Huvittavaa nähdä soijapoikien kauhistuneet ilmeet. "Oikea turkis, apua!"

Jos et ymmärrä mitä huvittavaa siinä on, niin sitten olet hidasjärkinen ja sinulla on matala tunneäly. Kannattaa opetella hyväksymään se tosiasia, että kaikki eivät ole hysteerisiä soijapoikia tai kettutyttöjä. 

Itse käytän ihan kylmästi turkiksia, jotka sain perinnöksi isovanhemmilta. Miksi heittäisin pois käyttökelpoisen vaatteet? Joku eläin kuoli näiden turkkien takia, joten minä KUNNIOITAN eläintä sen verran, että käytän turkkia. 

Persu kirjoittaa tunneälystä samassa viestissä jossa nimittelee ihmisiä "soijapojiksi" ja "kettutytöiksi". Sitten ihmettelee kun hänen juttujaan ei oteta vakavasti.

Kristallipallostako katsot aina kaikkien kirjoittajien puoluetaustat?

Vierailija
50/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kukaan tiedä onko kyseessä aito turkis vai tekoturkis.

Vierailija
51/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En perinyt mutta sain muuten. Kaapissa ollut varmaan 15 vuotta 😬

Vierailija
52/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sulla on sitten turkiskuoriaisten juhlapäivä tarjolla.

Vierailija
53/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes ottaisin vastaan jotain mitä en halua? Vaikka perisin haravan, ei sitä ole pakko ottaa 

Perinnön voi ottaa vastaan kokonaan tai siitä voi kieltäytyä kokonaan. 

Jos sen ottaa vastaan, se turkiskin on sijoitettava jonnekin. Useinhan irtaimistoa toki on jakamassa useampi henkilö. Vielä ei ole pakkoturkistilannetta tullut itselleni vastaan. 

Vierailija
54/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään, 20 vuotta on roikkunut kaapissa.

Vierailija
55/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kukaan tiedä onko kyseessä aito turkis vai tekoturkis.

Näkee sen. Täälläkin on vakuuteltu moneen kertaan eri ketjuissa.

Vierailija
56/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin Turkin päälle ja menisin Petan toimistolle juttelemaan eläinten oikeuksista, kävisin löytöeläntarhalla ja menisin kissa- ja koiramessuille.

Vierailija
57/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten kuin tähänkin asti. Käyttöön ja kerron kysyjille, että on laadukas keinoturkis.

Täydestä menee suurimmalle osalle kun nykyään on niin paljon keinoturkiksia.

En muuten ole ikinä ymmärtänyt miksi suurin osa on halukas käyttämään keinoturkiksia, siinähän feikataan aidon turkiksen käyttöä, mikä on monelle vastoin omaa moraalia.

Vähän sama kuin soijanakit.

Vierailija
58/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapetaan se.

Se on jo kuollutta nahkaa, säilöntäaineilla voideltua.

Vierailija
59/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ihmettele, että jotkut hörhöt ovat putkiaivoja. You can't fix stupid. Idiootti ei kuuntele järkipuheitta. Se on heidän ongelmansa. Ja sinä olet osa ongelmaa. Näet persuja kaikkialla. Tiedoksi vaan sinulle: meillä äänestään demareita.   

Vierailija
60/271 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sitä. Äitini turkki on isäni metsästämistä näädistä tehty. Lämmin ja eettisempi kuin aasialaisen pikkupojan hikipajassa ompelema temutakki.