Mitä teette, jos peritte turkiksen?
Esimerkiksi aidon turkistakin?
En varmaan kehtaisi käyttää sitä ja tuntuisi ikävältä kantaa kuolleita eläimiä. Mitä yleensä teette, jos peritte sellaisen aidon turkiksen?
Kommentit (271)
Jos se olisi hyvän mallinen ja kunnossa ottaisin käyttöön. En välittäisi tipan vertaa mitä joku nobody minusta ajattelee.
Ehkä sitten, kun on vilu ja sähköt poikki, pistän ylleni tai jalkojeni lämmitteeksi. Aika tavaran kaupitsee. Sähkökatkosta odotellessa säilytän suljetussa muovissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos turkki mahtuu päälle ja on hyväkuntoinen, niin käytän sitä itse. Huvittavaa nähdä soijapoikien kauhistuneet ilmeet. "Oikea turkis, apua!"
Mitä huvittavaa siinä on että paheksuu tuota julmuutta?
Jos et ymmärrä mitä huvittavaa siinä on, niin sitten olet hidasjärkinen ja sinulla on matala tunneäly. Kannattaa opetella hyväksymään se tosiasia, että kaikki eivät ole hysteerisiä soijapoikia tai kettutyttöjä.
Itse käytän ihan kylmästi turkiksia, jotka sain perinnöksi isovanhemmilta. Miksi heittäisin pois käyttökelpoisen vaatteet? Joku eläin kuoli näiden turkkien takia, joten minä KUNNIOITAN eläintä sen verran, että käytän turkkia.
Persu kirjoittaa tunneälystä samassa viestissä jossa nimittelee ihmisiä "soijapojiksi" ja "kettutytöiksi". Sitten ihmettelee kun hänen juttujaan ei oteta vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Jätesäkkiin. En halua näyttää Kalevi Keihäseltä.
Minä puolestani ostaisin turkin kanssa yhteensopivat uimahousut ja kasvattaisin pitkän tukan. Haluan näyttää Kalevi Keihäseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos turkki mahtuu päälle ja on hyväkuntoinen, niin käytän sitä itse. Huvittavaa nähdä soijapoikien kauhistuneet ilmeet. "Oikea turkis, apua!"
Jos et ymmärrä mitä huvittavaa siinä on, niin sitten olet hidasjärkinen ja sinulla on matala tunneäly. Kannattaa opetella hyväksymään se tosiasia, että kaikki eivät ole hysteerisiä soijapoikia tai kettutyttöjä.
Itse käytän ihan kylmästi turkiksia, jotka sain perinnöksi isovanhemmilta. Miksi heittäisin pois käyttökelpoisen vaatteet? Joku eläin kuoli näiden turkkien takia, joten minä KUNNIOITAN eläintä sen verran, että käytän turkkia.Persu kirjoittaa tunneälystä samassa viestissä jossa nimittelee ihmisiä "soijapojiksi" ja "kettutytöiksi". Sitten ihmettelee kun hänen juttujaan ei oteta vakavasti.
Kristallipallostako katsot aina kaikkien kirjoittajien puoluetaustat?
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes ottaisin vastaan jotain mitä en halua? Vaikka perisin haravan, ei sitä ole pakko ottaa
Perinnön voi ottaa vastaan kokonaan tai siitä voi kieltäytyä kokonaan.
Jos sen ottaa vastaan, se turkiskin on sijoitettava jonnekin. Useinhan irtaimistoa toki on jakamassa useampi henkilö. Vielä ei ole pakkoturkistilannetta tullut itselleni vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kukaan tiedä onko kyseessä aito turkis vai tekoturkis.
Näkee sen. Täälläkin on vakuuteltu moneen kertaan eri ketjuissa.
Heittäisin Turkin päälle ja menisin Petan toimistolle juttelemaan eläinten oikeuksista, kävisin löytöeläntarhalla ja menisin kissa- ja koiramessuille.
Siten kuin tähänkin asti. Käyttöön ja kerron kysyjille, että on laadukas keinoturkis.
Täydestä menee suurimmalle osalle kun nykyään on niin paljon keinoturkiksia.
En muuten ole ikinä ymmärtänyt miksi suurin osa on halukas käyttämään keinoturkiksia, siinähän feikataan aidon turkiksen käyttöä, mikä on monelle vastoin omaa moraalia.
Vähän sama kuin soijanakit.
Vierailija kirjoitti:
Tapetaan se.
Se on jo kuollutta nahkaa, säilöntäaineilla voideltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän ihan kylmästi turkiksia, jotka sain perinnöksi isovanhemmilta. Miksi heittäisin pois käyttökelpoisen vaatteet? Joku eläin kuoli näiden turkkien takia, joten minä KUNNIOITAN eläintä sen verran, että käytän turkkia.Persu kirjoittaa tunneälystä samassa viestissä jossa nimittelee ihmisiä "soijapojiksi" ja "kettutytöiksi". Sitten ihmettelee kun hänen juttujaan ei oteta vakavasti.
En todellakaan ihmettele, että jotkut hörhöt ovat putkiaivoja. You can't fix stupid. Idiootti ei kuuntele järkipuheitta. Se on heidän ongelmansa. Ja sinä olet osa ongelmaa. Näet persuja kaikkialla. Tiedoksi vaan sinulle: meillä äänestään demareita.
Käytän sitä. Äitini turkki on isäni metsästämistä näädistä tehty. Lämmin ja eettisempi kuin aasialaisen pikkupojan hikipajassa ompelema temutakki.
Eikö kukaan pidä hautausmenoja ja itkuvirsiä ihmisten julmuudesta? Vaiko tapajtuuko se vain sitten oikeasti vaikkei kehtaa myöntää? Kyl mä tiedän että ootte friikkejä