Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun elämässäsi on ollut todella synkkiä ajanjaksoja - oletko koskaan kokenut, että sinua olisi autettu yliluonnollisella tavalla?

Vierailija
30.09.2026 |

Minulla jostain syystä joka kerta kun olen ollut hyvin pimeässä kohdassa elämässäni, niin, että olen ollut todella luovuttaa henkeni, niin ihme on tapahtunut. On tullut paikalle ihminen, joka on avannut minulle täysin uuden elämänsuunnan esimerkisi työn saralla tai ihminen, jonka avulla olenkin pystynyt ponnistamaan sen synkkyyden yli parempaan aikaan. Näissä on aina samantyylinen kuvio:

Pitkään jatkunut kärsimys > synkkä olo ja kuoleman toiveet > hyväksyminen, ettei elämä muutu ja kuoleman suunnitteleminen, irti päästäminen ja kuoleman toiveiden vahvistuminen > auttava taho, joku speciaali ihminen > koko elämä mullistuu uudelleen. 

Elämässäni on ollut todella paljon erilaisia vaiheita ja synkkiä ajanjaksoja. Olen yrittänyt päästä pois mutta aina se ratkeaa tavalla, jota en ole osannut odottaa.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Olispa. Itse oon joutunut rämpimään kohti valoa.

Vierailija
2/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas ollut hyvin vaikeaa ja tuntuu, että koko kropasta on voimat poissa. Toivon koko ajan, että pääsisin täältä pois. Olisin täysin valmis siihen. Tuntuu kuitenkin, että vaikka yrittäisin, niin taas sieltä tulee joku, että suprisee, elämäsi onkin vasta alkamassa ja kaikki kääntyy taas ihan ällistyttävään suuntaan. Välillä mietin, että ohjaanko tätä elämää itse edes ollenkaan vai miten helvetissä tämä on ollut niin haastavaa tarpomista ja erikoisia vaiheita aina kerta toisensa jälkeen. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin maailmanlaajuisen tietoverkon kautta uutta tietoa punakärpässienistä loppukesänä ja juuri sinä syksynä Amanita Muscariaa oli aivan kaikkialla…

Vierailija
4/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin huumeita oot oikein vetänyt Kannattas mennä nukkumaan ja selvittää pää !

Vierailija
5/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut. Pyrin muutenkin pysymään realiteeteissa. M52

Vierailija
6/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin maailmanlaajuisen tietoverkon kautta uutta tietoa punakärpässienistä loppukesänä ja juuri sinä syksynä Amanita Muscariaa oli aivan kaikkialla…

Sitä on kyllä ihan joka syksy aivan kaikkialla, koska yleensä jätetään keräämättä.

Vierailija
7/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut tuollaista.

Vierailija
8/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Echart Tolle sai ensimmäisen valaistumisensa syvimmällä masennuksen hetkellään…. Hän oli siis aluksi kroonisesti masentunut, nyt hän on nykyhetken ihanuutta markkinoiva guru.

Vierailija
9/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Olispa. Itse oon joutunut rämpimään kohti valoa.

Aijaa. Outoa. Tai siis en minäkään nyt niin elä, että kaikki tuodaan tarjottimella mutta siis kun olen aivan loppu ja uupunut, valmis lähtemään niin sitten tuleekin jokin niin ihmeellinen muutos, että se herättää minut jatkamaan ja antaa voimaa. Olen kokenut kuitenkin niin sairaita juttuja tässä elämässä heti alusta alkaen, että olen ilmoittanut kyllä, että lähden kyllä mielelläni asap täältä mutta ei se oikein sitten toimikaan niin kuten itse "haluaa" vaan jokin johdatus tuntuu vähän kaikessa aina olevan. -ap

Vierailija
10/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on kyllä ihan joka syksy aivan kaikkialla, koska yleensä jätetään keräämättä.

Nyt on ollut huono keräilysyksy kun rytmikkäät sateet kellastavat ja limoittavat ja madotkin ehtivät nopeammin….teen kotikonstein siis muskimolia enkä välitä iboteenihapoista.

Vierailija
11/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut samalla tavalla. Olen ollut tilanteessa, josta ei todella tuntunut olevan ulospääsyä ja kaikki mahdolliset vaihtoehdot oli toinen toistaan huonompia. Ja syvimmän epätoivon hetkellä tapahtui todella odottamaton käänne, joka muutti tilanteen kokonaan

Vierailija
12/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Jo lapsena kun jouduin vakavan koulukiusaamisen uhriksi, en saanut mitään apua esimerkiksi Jumalalta, joka unohti minut heitteille niiden petojen armoille. Erosin kirkosta kun tulin aikuiseksi. Kaikki sen jälkeen tapahtunut on vahvistanut että tein oikein. 

Vierailija
13/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisella tavoilla. Mitään yliluonnollista ei niissä ole. 

Vierailija
14/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, vakavan sairauden kanssa. Selvisin, ja elämä on ollut henkisesti ihan erilaista ja eritasoista sen jälkeen. Kiitän tästä (jo silloin) edesmennyttä läheistäni, joka minua kävi auttamassa. Ja saa aivan vapaasti pitää hulluna, jos joku ehdottomasti niin haluaa tehdä. Muistakaa sitten pysyä kaukana myös esimerkiksi kvanttifysiikasta, koska sielläkin on asioita ja ilmiöitä, mitä ei voi ymmärtää. 

Vierailija
15/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin

Ehkä silloin olisi jotain elämänhalua vielä jäljellä

Vierailija
16/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa olisikin... Nyt taas sellainen tunne että tästä umpikujasta ei ole ulospääsyä mutta itse se on taas keksittävä. Enemmän minusta on niin päin että jos kovalla työllä saa rämmittyä kuivalle maalle, heti jos erehtyy huokaisemaan helpotuksesta heitetään välittömästi takaisin sinne koskeen.

Vierailija
17/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka menneisyydessäni on tapahtuma, jossa todella mustalla hetkellä pelastuin täpärästi enkä vielä tänä päivänäkään tiedä kuinka se on mahdollista. Jonkun on pitänyt hälyttää minulle apua, mutta en ymmärrä kuka ja miten.

En kuitenkaan ole koskaan osannut ajatella sitä jonain yliluonnollisena tapahtumana. Vain asiana, jota en varmaan koskaan saa selville.

Vierailija
18/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut samalla tavalla. Olen ollut tilanteessa, josta ei todella tuntunut olevan ulospääsyä ja kaikki mahdolliset vaihtoehdot oli toinen toistaan huonompia. Ja syvimmän epätoivon hetkellä tapahtui todella odottamaton käänne, joka muutti tilanteen kokonaan

Olen niin kade ihmisille joille käy näin.

Vierailija
19/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se käänne tapahtuu siinä kohtaa, kun ihminen jotenkin "tyhjenee" täysin sen ongelman edessä, ja ikään kuin vahingossa ehkä ensimmäistä kertaa elämässään sysää egon pois tieltä häiritsemästä. Eikä se välttämättä ikinä onnistu samalla tavalla ilman tuollaista äärimmäistä tilannetta.

Vierailija
20/72 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi