Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies sitten saa kun tarjoilee naiselle kahvit treffeillä?

Vierailija
30.09.2026 |

Olin taas Tinder treffeillä kahvilassa ja tarjoilin kahvia ja sai ottaa lemppari leivoksen kera, hintaa taisi tulla 17€.

Oikein nätti ja eloisa yliopisto-opiskelija, pienten lasten äiti, jolla verkkoja vähän joka suuntaan vesillä. 

Naisen kommentit: komea ja tutustumisen arvoinen, erityisellä tavalla kunnioitusta herättävä mies. 

Riittääkö seuraavaksi kahvit vai ruokaa? 

Perjantaiksi on luvassa toisen naisen kanssa tinder treffit ja olen luvannut kahvilassa kahvia tarjota. Itsevarmana miehenä tiedän että hänkin tykkää. Mut miks miehen pitää tarjota? Mä oon nyt juhannuksen jälkeen tarjoillut naisille 7 kertaa jäätelöö, 4 kertaa kahvia, kerran menty suoraan sänkyyn. 

Mä olen saanut tykätä tinderistä useita sellaisia naisia joista olen sillä hetkellä tuntenut heti että tuon kanssa on pakko päästä treffeille ja olen päässyt. Heistä kaikki ovat tykänneet. 

Miksi miehen pitää maksaa näistä, jos kuitenkin molemmat tykkäävät siitä hetkestä, molempien mielestä on ollut kiva haastaa itseään käymällä keskusteluja oudon ihmisen kanssa, samalla se seura on ollut silmille ruokaa ja iloa elämään? M40

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono provo.

Miks ihmeessä mä kirjoittelisin tänne jotain satuja? Näin se menee. Itsestään huolta pitävän fiksusti käyttäytyvän miehen on todella helppo ottaa ohjat naisista. Heitä kyllä riittää ja paikka jatkoon on täysin miehen käsissä. Mutta miksi ihmeessä pitäisi olla tarjoamassa niitä jäätelöitä ja kahveja satojen eurojen edestä pelkästään vain siksi että naisen kanssa istuttaa juttelemaan? M40

Älä tarjoa. Sano jo treffejä sopiessasi, että kumpikin maksaa omansa. Ei ole vaikeaa.

Sitten te haukutte miehet pas.koiksi jotka eivät arvosta naista kun eivät maksa. Koittakaa nyt päättää mikä on hyvä? 

Oi ihana herrasmies kun tarjoat mulle jäätelöä. M40

Kukaan ei hauku ketään, kun maksamisesta sovitaan etukäteen ennen treffejä. Minulle on itsestään selvää, että maksan omani. Jos mies tarjoutuu maksamaan, kiitän nätisti, mutta kieltäydyn.

Vierailija
22/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono provo.

Miks ihmeessä mä kirjoittelisin tänne jotain satuja? Näin se menee. Itsestään huolta pitävän fiksusti käyttäytyvän miehen on todella helppo ottaa ohjat naisista. Heitä kyllä riittää ja paikka jatkoon on täysin miehen käsissä. Mutta miksi ihmeessä pitäisi olla tarjoamassa niitä jäätelöitä ja kahveja satojen eurojen edestä pelkästään vain siksi että naisen kanssa istuttaa juttelemaan? M40

Älä tarjoa. Sano jo treffejä sopiessasi, että kumpikin maksaa omansa. Ei ole vaikeaa.

Sitten te haukutte miehet pas.koiksi jotka eivät arvosta naista kun eivät maksa. Koittakaa nyt päättää mikä on hyvä? 

Oi ihana herrasmies kun tarjoat mulle jäätelöä. M40

Kukaan ei hauku ketään, kun maksamisesta sovitaan etukäteen ennen treffejä. Minulle on itsestään selvää, että maksan omani. Jos mies tarjoutuu maksamaan, kiitän nätisti, mutta kieltäydyn.

Toivottavasti sut joukkorais kataan. M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis varattu, ja sulla tulee suhteen ulkopuoliset treffit kukkarolle kalliiksi?

Vierailija
24/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mies saa sen mahdollisuuden tehdä naiseen sellaisen vaikutuksen, että siltä menee jalat alta ja se ihastuu. 

Vierailija
25/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraa sen kahvikupillisen ajaksi. Sitähän miehet olettaa (vaikka jotkut sanovat ettei he siitä tarjoamisesta mitään odota takaisin, mutta kyllä odottavat vähintään juttuseuraa sen juoman ajaksi), mutta mitään muuta ei kannata odottaa. Ja siksi mieluummin itse ostan omat juomani yms. niin voin hyvillä mielin lähteä menemään miehen seurasta vaikka kesken juoman (tietty voi lähteä milloin vaan vaikka toinen olisi juoman ostanutkin, ei se mikään sääntö ole, mutta oletus).

Turpa kiinni typerä huo ra, sulta kysytty mitään. Toivottavasti sut tapetaan. M40

Tällä komealla herrasmiehellä taitaa olla jakautunut persoona.

Vierailija
26/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytteen..MEETOOMEETOOMEETOO..yritti vongata kahvilla..

Vierailija
27/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsun jonkun kahville ja lupaudun tarjoamaan niin saan hänet seurakseni ja toivottavasti saan ilahduttaa häntäkin mukavalla ajanvietolla ja jutella eri asioista. Mitä muuta minun edes pitäisi siitä saada?

Vierailija
28/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraa sen kahvikupillisen ajaksi. Sitähän miehet olettaa (vaikka jotkut sanovat ettei he siitä tarjoamisesta mitään odota takaisin, mutta kyllä odottavat vähintään juttuseuraa sen juoman ajaksi), mutta mitään muuta ei kannata odottaa. Ja siksi mieluummin itse ostan omat juomani yms. niin voin hyvillä mielin lähteä menemään miehen seurasta vaikka kesken juoman (tietty voi lähteä milloin vaan vaikka toinen olisi juoman ostanutkin, ei se mikään sääntö ole, mutta oletus).

Turpa kiinni typerä huo ra, sulta kysytty mitään. Toivottavasti sut tapetaan. M40

Tällä komealla herrasmiehellä taitaa olla jakautunut persoona.

En kyllä ihmettele, miksi hänelle pysyvämmän seuran löytyminen on vaikeaa.

Vierailija
29/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähdin edellisiltä treffeiltä naisen luota kesken kahvittelujen kävelemään, oli sitä varten ostanut oikeaa kahvia että sai minulle keittää, toinen kuppi jäi juomatta kun ilmoitin että mun pitää hakea autoon unohtunut puhelin, kävelin autolle ja kaasu pohjaan, poistin sen mätsin. Olisi ollut luvassa vielä saunomista ja seksiä. 

Ei todellakaan ole koskaan minkäänlaista oletusta että istut nyt tunnin juttelemassa mun kanssa kun mä maksan. Tinderistä valitaan seuraa täysin omasta tahdostaan, ihan sen näköistä kuin halutaan. Jos seura ahdistaa "oli väärä arpa" niin siitä hsnkkiudutaan eroon, olen tehnyt niin monelle naiselle. Minua ei ole koskaan juostu karkuun. Tänäänkin olen saanut monelta edelliseltä treffikumppaneilta viestejä. Huomenta! Mites sulla menee? Senkö takia että kokevat velvoitteeksi kun tarjoilin pari viikkoa sitten kahveja? M40

Vierailija
30/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä ollenkaan kahvilaan tai ravintolaan ensitreffeille ellei ole yli 190cm pitkä laatikkoleuka. Muuten mies ei saa siitä rahoille vastinetta.

Vierailija
31/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kutsun jonkun kahville ja lupaudun tarjoamaan niin saan hänet seurakseni ja toivottavasti saan ilahduttaa häntäkin mukavalla ajanvietolla ja jutella eri asioista. Mitä muuta minun edes pitäisi siitä saada?

Mä revin sun pään irti ja sitten ra iskaan sun kaula-aukkoa ja vien spermasen pääs näytille sun lapsille. M40

Vierailija
32/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies on se, joka kysyy treffeille ja nimenomaan kahvilaan, niin silloin on ihan kohteliasta tarjota.

Olen kyllä ymmärtänyt, että Suomessa ja muissa pohjoisamaissa on varsin usein tapana maksaa molemmat omansa. Monessa muussa maassa on paljon suurempi oletus siitä, että mies maksaa. 

Sukupuolirooleistahan ja historiasta tämä tapa juontuu ja siitä biologisestakin seikasta, että miehet on usein kiinnostuneita paljon laajemmasta joukosta naisia ja naiset ovat yleisemmin ikäänkuin nirsompia ja valikoivampia. Siksi naisille on tärkeää, että mies panostaa jollain tavalla juuri häneen, kun osoittaa kiinnostustaan ja siksi tästä on tullut tapa, joka vieläkin on enempi vähempi voimissaan.

Vierailija
33/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono provo.

Ismon standuppia katellu

Vierailija
34/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lähdin edellisiltä treffeiltä naisen luota kesken kahvittelujen kävelemään, oli sitä varten ostanut oikeaa kahvia että sai minulle keittää, toinen kuppi jäi juomatta kun ilmoitin että mun pitää hakea autoon unohtunut puhelin, kävelin autolle ja kaasu pohjaan, poistin sen mätsin. Olisi ollut luvassa vielä saunomista ja seksiä. 

Ei todellakaan ole koskaan minkäänlaista oletusta että istut nyt tunnin juttelemassa mun kanssa kun mä maksan. Tinderistä valitaan seuraa täysin omasta tahdostaan, ihan sen näköistä kuin halutaan. Jos seura ahdistaa "oli väärä arpa" niin siitä hsnkkiudutaan eroon, olen tehnyt niin monelle naiselle. Minua ei ole koskaan juostu karkuun. Tänäänkin olen saanut monelta edelliseltä treffikumppaneilta viestejä. Huomenta! Mites sulla menee? Senkö takia että kokevat velvoitteeksi kun tarjoilin pari viikkoa sitten kahveja? M40

Sut pitäis ra iskata pitkällä puuseipäällä ja sen jälkeen laittaa se pers seeessäs torille näytille. Munas olis pystyssä koko toimituksen ajan.

N21

Vierailija
35/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati Häkkisen? 

Vierailija
36/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mies on se, joka kysyy treffeille ja nimenomaan kahvilaan, niin silloin on ihan kohteliasta tarjota.

Olen kyllä ymmärtänyt, että Suomessa ja muissa pohjoisamaissa on varsin usein tapana maksaa molemmat omansa. Monessa muussa maassa on paljon suurempi oletus siitä, että mies maksaa. 

Sukupuolirooleistahan ja historiasta tämä tapa juontuu ja siitä biologisestakin seikasta, että miehet on usein kiinnostuneita paljon laajemmasta joukosta naisia ja naiset ovat yleisemmin ikäänkuin nirsompia ja valikoivampia. Siksi naisille on tärkeää, että mies panostaa jollain tavalla juuri häneen, kun osoittaa kiinnostustaan ja siksi tästä on tullut tapa, joka vieläkin on enempi vähempi voimissaan.

siis: "No JOS mies on se, joka kysyy treffeille ja nimenomaan kahvilaan, niin silloin on ihan kohteliasta tarjota."

Vierailija
37/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sutkin pitäis vaan tappaa. Kukaan ei olis varmis sen kaltasta mätisäkkiä ees rai skaan. M40

Vierailija
38/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilee vai tarjoaa?

Vierailija
39/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono provo.

No jos harrastat deittailua ihan harrastamisen takia niin eikö ole ok siitä maksaakin? Itse en viitsisi aikaani tuhlata moiseen harrastelijaan jonkun kahvikupin hinnalla enkä muutenkaan, toivottavasti kerrot rehellisesti jo ennen treffejä tämän kaiken mitä täällä kerroit. Sitä, että joku nillittää jostain pikkusummasta en ymmärrä myöskään, kysehän on pelkästä kohteliaisuudesta. Se, että joku pitäisi tarjottuja kahveja niin arvokkaina, että sen takia kannattaa kotoa lähteä, on pelkästään huvittavaa, aika on kuitenkin arvokkaampaa normaalille työssäkäyvälle ihmiselle. Itse kutsun suht usein kotiini ihmisiä syömään ja tarjoan ruokien lisäksi myös juomat eikä minulla ole tapana odottaa näiltä vierailta mitään vastapalveluksia, tuovat tietysti jotain tuliaisia useimmiten. Saan itselleni hyvän mielen, kun tarjoilut maistuvat ja samalla saadaan viettää mukavaa aikaa yhdessä. Saman voisin mielelläni tehdä treffikumppaneille, jos treffailua harrastaisin, mutta olen ollut parisuhteessa jo pitkään.

Vierailija
40/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiväs kaikille persee seen. M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän