Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies sitten saa kun tarjoilee naiselle kahvit treffeillä?

Vierailija
30.09.2026 |

Olin taas Tinder treffeillä kahvilassa ja tarjoilin kahvia ja sai ottaa lemppari leivoksen kera, hintaa taisi tulla 17€.

Oikein nätti ja eloisa yliopisto-opiskelija, pienten lasten äiti, jolla verkkoja vähän joka suuntaan vesillä. 

Naisen kommentit: komea ja tutustumisen arvoinen, erityisellä tavalla kunnioitusta herättävä mies. 

Riittääkö seuraavaksi kahvit vai ruokaa? 

Perjantaiksi on luvassa toisen naisen kanssa tinder treffit ja olen luvannut kahvilassa kahvia tarjota. Itsevarmana miehenä tiedän että hänkin tykkää. Mut miks miehen pitää tarjota? Mä oon nyt juhannuksen jälkeen tarjoillut naisille 7 kertaa jäätelöö, 4 kertaa kahvia, kerran menty suoraan sänkyyn. 

Mä olen saanut tykätä tinderistä useita sellaisia naisia joista olen sillä hetkellä tuntenut heti että tuon kanssa on pakko päästä treffeille ja olen päässyt. Heistä kaikki ovat tykänneet. 

Miksi miehen pitää maksaa näistä, jos kuitenkin molemmat tykkäävät siitä hetkestä, molempien mielestä on ollut kiva haastaa itseään käymällä keskusteluja oudon ihmisen kanssa, samalla se seura on ollut silmille ruokaa ja iloa elämään? M40

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaan menevän Kati Häkkisen

Vierailija
2/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono provo.

Ei ole, kokemuksesta tiedän, että vauvapalstan naiset lähteävät näihin aina normaalisti hiekkaiset pimpit litimärkinä.

Ap

Vierailija
4/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono provo.

Miks ihmeessä mä kirjoittelisin tänne jotain satuja? Näin se menee. Itsestään huolta pitävän fiksusti käyttäytyvän miehen on todella helppo ottaa ohjat naisista. Heitä kyllä riittää ja paikka jatkoon on täysin miehen käsissä. Mutta miksi ihmeessä pitäisi olla tarjoamassa niitä jäätelöitä ja kahveja satojen eurojen edestä pelkästään vain siksi että naisen kanssa istuttaa juttelemaan? M40

Vierailija
5/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono provo.

Miks ihmeessä mä kirjoittelisin tänne jotain satuja? Näin se menee. Itsestään huolta pitävän fiksusti käyttäytyvän miehen on todella helppo ottaa ohjat naisista. Heitä kyllä riittää ja paikka jatkoon on täysin miehen käsissä. Mutta miksi ihmeessä pitäisi olla tarjoamassa niitä jäätelöitä ja kahveja satojen eurojen edestä pelkästään vain siksi että naisen kanssa istuttaa juttelemaan? M40

Älä tarjoa. Sano jo treffejä sopiessasi, että kumpikin maksaa omansa. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
6/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herrajumala! Kyllähän 17€ kaffittelulla pitäs jo pimpsaa irrota. Älä syötä sitä yhtään enempää vasta kun olet saanut.

Vierailija
7/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mahdollisuuden tutustua mukavaan ihmiseen, mitään muuta on turha odottaa. Vain miessika kuvittelee saavansa jotain muuta. Sinulla on nyrkki jossa on sinulle sopiva kyllikki, nauti siitä jos ei kiinnostele investoida mahdollisesti elämäsi tärkeimpään ja kalleimpaan hankintaan.

Vierailija
8/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli.

-kääpiöinceli

Vierailija
9/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono provo.

Nyt on harhat tulilla. Fiksuista naisista et ota mitään ohjia :D

10/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia 😃

Vierailija
11/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäänkuin toi mitään kenellekään tarjoaisi.

Vierailija
12/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono provo.

Ei täällä ole fiksuja naisia :D

Vain helppoihin provoihin meneviä tyhjäpäitä.

Ap

Vierailija
13/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa sen kahvikupillisen ajaksi. Sitähän miehet olettaa (vaikka jotkut sanovat ettei he siitä tarjoamisesta mitään odota takaisin, mutta kyllä odottavat vähintään juttuseuraa sen juoman ajaksi), mutta mitään muuta ei kannata odottaa. Ja siksi mieluummin itse ostan omat juomani yms. niin voin hyvillä mielin lähteä menemään miehen seurasta vaikka kesken juoman (tietty voi lähteä milloin vaan vaikka toinen olisi juoman ostanutkin, ei se mikään sääntö ole, mutta oletus).

Vierailija
14/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varattu?

Vierailija
15/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nössö mitä piipitystä taas.. aamupäivän haaveilut eläkeläisellä meneillään.

Vierailija
16/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono provo.

Älä tarjoa. Sano jo treffejä sopiessasi, että kumpikin maksaa omansa. Ei ole vaikeaa.

Sitten te haukutte miehet pas.koiksi jotka eivät arvosta naista kun eivät maksa. Koittakaa nyt päättää mikä on hyvä? 

Oi ihana herrasmies kun tarjoat mulle jäätelöä. M40

Vierailija
17/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono provo.

Ap

Haluaisit tehdä aloituksen, johon ei tule yhtään kommenttia. Miksi ihmeessä?

Vierailija
18/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan nössö mitä piipitystä taas.. aamupäivän haaveilut eläkeläisellä meneillään.

😂

Vierailija
19/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa sen kahvikupillisen ajaksi. Sitähän miehet olettaa (vaikka jotkut sanovat ettei he siitä tarjoamisesta mitään odota takaisin, mutta kyllä odottavat vähintään juttuseuraa sen juoman ajaksi), mutta mitään muuta ei kannata odottaa. Ja siksi mieluummin itse ostan omat juomani yms. niin voin hyvillä mielin lähteä menemään miehen seurasta vaikka kesken juoman (tietty voi lähteä milloin vaan vaikka toinen olisi juoman ostanutkin, ei se mikään sääntö ole, mutta oletus).

Turpa kiinni typerä huo ra, sulta kysytty mitään. Toivottavasti sut tapetaan. M40

Vierailija
20/70 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono provo.

Ap

Haluaisit tehdä aloituksen, johon ei tule yhtään kommenttia. Miksi ihmeessä?

Koko ajan tulee, itsekkään en malttanut vastustaa himoasi, mutta ymmärtäähän sen kun elät kroonisessa miehen puutteessa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan