Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies pettää 8 vuotta miksi pitäisi toiselle naiselle olla

Vierailija
29.09.2026 |

kiukkuinen kun se mieshän siinä on petellyt. Nainen on viaton ja sinkku

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noin monen vuoden uskottomuus saman ihmisen kanssa oikein ole e ää luokiteltavissa pettämiseksi. Mies on ollut ilmoittamatta ja lupaa kysymättä parisuhteessa myös sen toisen naisen kanssa.

Hän on ollut muodikkaasti poly.

Vierailija
62/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen osallistuu ja auttaa aviorikoksessa

Pettäminen ei ole rikos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehen tarpeita olet jättänyt huomioimatta, kun hänen oli pakko hakea niitä avioliiton ulkopuolelta. Oletko jo pyytänyt mieheltä anteeksi sitä että et ollut riittävän hyvä? Aikamoinen kärsimys miehelle tuollainen tilanne, ei helppo.

Haista paska. Mistä tiedät ettei vaimo tehnyt jo kaikkea mitä pitää ja se ei vain äijälle riittänyt? Selkärankaisempi mies olisi ennemmin eronnut epätyydyttävästä suhteestä kuin pettänyt.

Vierailija
64/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen omaisuudesta puolet kuuluu sille 8 vuoden suhdenaiselle, koska he käytännössä ovat olleet pariskunta ja pitkään rakkausliitossa.

No niin, tuleehan se todellinen syy täältä

Vierailija
65/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisemmin, kun se pettäminen tulee ilmi voi olla vaikeaa kohdistaa se syvä suru, raivo ja traumareaktio siihen vielä hetki sitten olleeseen tuttuun ja turvalliseen puolisoon, jota on rakastettu ja josta on huolehdittu ties kuinka pitkään. Se viha ja raivo on silloin helpompi keskittää ulkopuoliseen, jota ei tunne, ja joka on helppo maalata pahaksi.

Mutta totuushan on se, että sen tilanteen on aiheuttanut se pettäjä. Ei mitään pettämistä olisi tapahtunut, jos se pettäjä ei olisi mennyt ja pettänyt. Ei kukaan voi pakottaa ketään pettämään ilman, että siinä tehtäisiin samalla rikos. SAma asia, kuin ettei kukaan voi pakottaa ketään juomaan alkoholia tai käyttämään huumeita ilman, että siinä samalla tapahtuisi rikos.

Vierailija
66/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä maailmassa kukaan ketään toista omista. Ei edes avioliitossa. Se on vain harhainen illuusio. Ja tietysti sattuu kun kupla puhkeaakin.

Avioliitto on yhteinen sopimus, jossa sovitaan olla vain keskenään suhteessa. Eikä tarvitse olla edes avioliitto, tuo pätee ihan seurustelusuhteeseenkin. Jos se on liian vaikeaa ymmärtää, niin ei pidä olla parisuhteessa lainkaan.

Miksi et pysty pitämään sun miestä? Ihan omasta halustaan se mua nai. En tyrkyttänyt. Mieti sitä. Ei pahalla.

Vierailija
67/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämisessä ei ole mitään väärää.

Siinä ei muuta olekaan kuin väärää. Jos monogamia ei innosta niin ei pidä olla suhteessa lainkaan.

Vierailija
68/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies lähti mun seuraan? Mieti sitä.

Vierailija
69/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitäisi kaikki kuohita sen jälkeen kun otetaan niiltä nuorena siittiöitä talteen. Vain terveiltä, ei miltään diabeetikko-juoppo-skitsofreenikoilta.

Naiset pitäisi kaikki lobotomoida heti syntymän jälkeen.

Vastaavasti myös miehet samaten.

Vierailija
70/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä maailmassa kukaan ketään toista omista. Ei edes avioliitossa. Se on vain harhainen illuusio. Ja tietysti sattuu kun kupla puhkeaakin.

Avioliitto on yhteinen sopimus, jossa sovitaan olla vain keskenään suhteessa. Eikä tarvitse olla edes avioliitto, tuo pätee ihan seurustelusuhteeseenkin. Jos se on liian vaikeaa ymmärtää, niin ei pidä olla parisuhteessa lainkaan.

Miksi et pysty pitämään sun miestä? Ihan omasta halustaan se mua nai. En tyrkyttänyt. Mieti sitä. Ei pahalla.

No tuskin olet kuitenkaan ainoa?

Vierailija
71/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pettäjä ei anna puolison myös käydä vieraissa? 

Joko pettäjä on tekopyhä ja haluaa puolison pysyvän varasijalla tai sitten se puoliso on heistä kahdesta ainut joka on tajunnut parisuhteessa olemisen pointin.

Vierailija
72/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjäukon sivusuhde saattaa usein olla toinen pettäjä omassa suhteessaan. On sitten niin keskenään jännää järjestellä salatapaamisia. Tai toinen nainen, joka ei varsinaiseen parisuhteeseen edes halua vaan kahdenkeskinen tapailusuhde riittää. 

En arvosta tämän tason naisia kovin korkealle, tosin eivät mun arvostusta kaipaakaan. 

Vierailija
73/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan pettävälle aviomiehelle tulee seurauksia. Sen toisen naisen kanssa ei ole vannottu aviovalaa, ei ole luottamussitoumusta, eikä tehty sopimusta rakastaa ja elää yhdessä. Pettävä mies on yksin syyllinen, hän teki itsenäisen valinnan. Toine nainen ei pääse luotettavan ja vahvan parisuhteen väliin, ellei mies annan sille tilaa.

Vierailija
74/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta oon ainakin itse kiitollinen sille naiselle, joka petti mun miehen kanssa. Löysin paljon paremman miehen, jonka kanssa ollaan oltu nyt pitkään yhdessä ja en voisi olla onnellisempi. Periaatteessa se toinen nainen pelasti mut huonosta suhteesta.

Se mun eksä on yhä yli 9-vuoden jälkeen sinkku eikä löydä parisuhdetta. On itkenyt myös mun perään myös.

Vierailija
75/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tollaisen kanssa lähtee parisuhteeseen kuka vokottelee varattuja miehiä? 

Vierailija
76/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä kuulla miehenkin versio niin tietäisimme miksi hänellä ei ollut muuta vaihtoehtoa. Mitä ap on tehnyt.

Vierailija
77/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämisessä ei ole mitään väärää.

Siinä ei muuta olekaan kuin väärää. Jos monogamia ei innosta niin ei pidä olla suhteessa lainkaan.

Kyllä suhteita voi olla muitakin kuin monogamisia, kunhan kaikki osapuolet ovat siitä tietoisia ja hyväksyvät tilanteen. Itse en hyväksy enkä sellaiseen suhteeseen ikinä alkaisin, mutta jollekin se on ok.

Vierailija
78/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin olet kuitenkaan ainoa?

Kyllä olen. Sanoi sulle vaan muuta. Haukkunut sua ja en ihmettele.

Vierailija
79/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se toinen nainen ole teille mitään velkaa, eikä teille mitään luvannut. Eivät ole kanssanne parisuhteessa, eivätkä velvollisia millään tavalla välittämään teidän suhteestanne tai ajattelemaan teidän tunteitanne. Itse pistin äijän pihalle kun jäi kiinni, ei minulla sitä naista vastaan ole vielä tänä päivänäkään mitään kaunoja, en minä hänen kanssaan ollut, eikä hän ole vastuussa ex mieheni tekemisistä tippaakaan. Mies petti, ei hän, hänhän oli sinkku eikä kumppanini, vain kumppanini voi pettää ja loukata. 

Se nainen on kuitenkin erittäin suurella todennäköisyydellä tiennyt petikaverinsa olevan varattu. Kyllä se on moraalisesti hänenkin vastuullaan, että on tieten tahtoen ollut osallisena rikkomassa suhdetta.

Mitä todennakoisemmin se pettäjä on valehdellut omasta suhteestaansa ja sanonut olevansa eroamassa. Pettäjät vslehtelee aina sille toiselle naiselle myös 

Jos sanoo, että on eroamassa niin silloin ei ole vielä eronnut ja silloin ei aloiteta suhdetta. Koskaan ei näissä asioissa ole niin kiire.

Hän on eroamassa ja niin luttunen. Joku muu vie jos odotan. Tää on mun ainoa mahdollisuus. En voi rakastaa muita.

Ja sen jälkeen vain odotat että hän pettää tai jättää taas, koska miksi hän olisi uskollinen jatkossakaan, jos ei tähänkään asti? Itsepähän toisaalta kärsit, jos silti päätät sellaisessa pellessä roikkua.

Ei ikinä pettäisi

Miten voit olla varma sellaisesta, joka on pettänyt ennenkin ja pitkään?

Vierailija
80/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen osallistuu ja auttaa aviorikoksessa

Höpsis. Sille toiselle naiselle pettäjämies on selittänyt että vain paperilla on enää naimisissa ja vaimonsa kanssa jo sopineet erosta heti kun kuopus on koulussa / keskimmäinen päässyt ripille / vanhin kirjoittanut ylioppilaaksi jne jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme