Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies pettää 8 vuotta miksi pitäisi toiselle naiselle olla

Vierailija
29.09.2026 |

kiukkuinen kun se mieshän siinä on petellyt. Nainen on viaton ja sinkku

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on mahdollistaja

Eikä ole. Hän on sivullinen ja mies yksin syyllinen paskavenkula. Moni mies on pitänyt salaa useaa perhettä. Mies on syyllinen, ellei mies ole vajaamielinen ja -kykyinen elukka. Sitäkö sä haluat väittää, että miehet eivät ole ihmisiä?

Mitä sä vatkaat tätä aihetta koko päivän, tollo?

Koska on aika epätodennäköistä että vuosikausia on suhde ja ei muka siinä ajassa mistään vuoda tieto että sillä miehellä on jo puoliso. Jos salarakas tietää olevansa salarakas, hän on yhtä syyllinen kuin pettäjä, koska on tietoisesti osallisena pettämisessä.

Hu*ra-naikkonen on syyllinen 

Vierailija
22/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se toinen nainen ole teille mitään velkaa, eikä teille mitään luvannut. Eivät ole kanssanne parisuhteessa, eivätkä velvollisia millään tavalla välittämään teidän suhteestanne tai ajattelemaan teidän tunteitanne. Itse pistin äijän pihalle kun jäi kiinni, ei minulla sitä naista vastaan ole vielä tänä päivänäkään mitään kaunoja, en minä hänen kanssaan ollut, eikä hän ole vastuussa ex mieheni tekemisistä tippaakaan. Mies petti, ei hän, hänhän oli sinkku eikä kumppanini, vain kumppanini voi pettää ja loukata. 

Se nainen on kuitenkin erittäin suurella todennäköisyydellä tiennyt petikaverinsa olevan varattu. Kyllä se on moraalisesti hänenkin vastuullaan, että on tieten tahtoen ollut osallisena rikkomassa suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et jätä sitä miestä? Sinähän se syyllinen olet kun tuollaisen miehen kanssa olet. 

Hän on niin ihana

Vierailija
24/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä raiskauksen avustaja on rikollinen myös

Niin avustaja on myös syyllinen

No tämähän suorastaan tarkoittaa, että meidän naisten pitää jatkossa sallia viiltää mieheltä nivusvaltimo auki siinä tilanteessa. Siihen kuolee aika äkkiä. Pieni ja terävä metsästysveitsi mukaan ja jemmaan esim. olkavarren sisäpuolelle koteloon. Kyllä mulle passaa, kunhan taataan että pääsen hätävarjelulla. Raiskausuhrin pitäisi sallia tehdä melkoisen pahoja juttuja, samoin ahdistelu-uhrin.

Vierailija
25/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ulkopuolelta katsottuna ei vaikuta ihanalta, vaan  lurjukselta.

Vierailija
26/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kostaisin sellaiselle naiselle oikein kunnolla

Ja pitkään 

vuosia vuosia

Kannattaisiko kumminkin alkaa siitä puolisosta, joka omasta tahdostaan petti? Tuskin se toinen nainen on häntä tahdonvastaisesti mihinkään pakottanut.

Vierailija
27/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sille vaimolle nauran

😂

Vierailija
28/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin kaikkia osapuolia jatkamaan elämäänsä. Syyllisen etsiminen ei auta ketään. Ja jatkossa ei pettämistä.

Vierailija
29/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on mahdollistaja

Ainoa mahdollistaja on se pettäjä. 

Vierailija
30/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on mahdollistaja

Eikä ole. Hän on sivullinen ja mies yksin syyllinen paskavenkula. Moni mies on pitänyt salaa useaa perhettä. Mies on syyllinen, ellei mies ole vajaamielinen ja -kykyinen elukka. Sitäkö sä haluat väittää, että miehet eivät ole ihmisiä?

Mitä sä vatkaat tätä aihetta koko päivän, tollo?

Koska on aika epätodennäköistä että vuosikausia on suhde ja ei muka siinä ajassa mistään vuoda tieto että sillä miehellä on jo puoliso. Jos salarakas tietää olevansa salarakas, hän on yhtä syyllinen kuin pettäjä, koska on tietoisesti osallisena pettämisessä.

Hu*ra-naikkonen on syyllinen 

Osasyyllinen. Vai onko se mies muka jotenkin ihan viaton, kun muuten vain dippaa heppiään muissa naisissa kuin omassa puolisossaan? Nainenko saa kantaa yksin vastuun asiassa, jossa myös mies on vähintään yhtä syyllinen?

Vierailija
31/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pitkään 

vuosia vuosia

Kannattaisiko kumminkin alkaa siitä puolisosta, joka omasta tahdostaan petti? Tuskin se toinen nainen on häntä tahdonvastaisesti mihinkään pakottanut.

Älä kuule yritä.

Sinä

Sinä saat kär-siä 

Vierailija
32/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et jätä sitä miestä? Sinähän se syyllinen olet kun tuollaisen miehen kanssa olet. 

Hän on niin ihana

Ja sinä idiootti, joka oikein kerjää huijatuksi tulemista, jos uskoton mies on sinusta ihana.

Vierailija
33/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se toinen nainen ole teille mitään velkaa, eikä teille mitään luvannut. Eivät ole kanssanne parisuhteessa, eivätkä velvollisia millään tavalla välittämään teidän suhteestanne tai ajattelemaan teidän tunteitanne. Itse pistin äijän pihalle kun jäi kiinni, ei minulla sitä naista vastaan ole vielä tänä päivänäkään mitään kaunoja, en minä hänen kanssaan ollut, eikä hän ole vastuussa ex mieheni tekemisistä tippaakaan. Mies petti, ei hän, hänhän oli sinkku eikä kumppanini, vain kumppanini voi pettää ja loukata. 

Se nainen on kuitenkin erittäin suurella todennäköisyydellä tiennyt petikaverinsa olevan varattu. Kyllä se on moraalisesti hänenkin vastuullaan, että on tieten tahtoen ollut osallisena rikkomassa suhdetta.

Mitä todennakoisemmin se pettäjä on valehdellut omasta suhteestaansa ja sanonut olevansa eroamassa. Pettäjät vslehtelee aina sille toiselle naiselle myös 

Vierailija
34/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin kaikkia osapuolia jatkamaan elämäänsä. Syyllisen etsiminen ei auta ketään. Ja jatkossa ei pettämistä.

Taitaa pelottaa Hu*raa

Vierailija
35/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta miten nainen on sinkku jos hänellä on ollut suhde?

No minä puhuin nyt ainakin ihan vain omasta tapauksestani jossa nainen oli sinkku ja mieheni kanssa hänellä oli jokunen pano. On minullakin seksiä vaikka olen sinkku, viimeksi eilen. Mitä ihmeellistä siinä on? Meinaatko että seksiä on vain heillä jotka on keskenään parisuhteessa vai mitä ihmettä sä horiset?

Vierailija
36/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä sitä, että petetty kumppani eroaa siitä pettäjästä. Jos vuosikausia jatkaa vailla huolta huomisesta, niin ei sellaiseen voi luottaa jatkossakaan. Olkoon sitten sen salakumppanin kanssa, vaimo voi etsiä sitten sellaisen miehen, joka tietää mitä parisuhteessa oleminen tarkoittaa.

Todellakaan ei tällaisen tapauksen jälkeen ole tervettä vain jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
37/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä todennakoisemmin se pettäjä on valehdellut omasta suhteestaansa ja sanonut olevansa eroamassa. Pettäjät vslehtelee aina sille toiselle naiselle myös 

Jos sanoo, että on eroamassa niin silloin ei ole vielä eronnut ja silloin ei aloiteta suhdetta. Koskaan ei näissä asioissa ole niin kiire.

Vierailija
38/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pitkään 

vuosia vuosia

Älä kuule yritä.

Sinä

Sinä saat kär-siä 

Ja sinä nukkua pääsi selväksi.

Vierailija
39/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mies valinnutkaan vai miksi kiukuttelet kevyestä hauskapidosta?

Vierailija
40/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähes vuosikymmenen ajan pystyy noin täydellisesti huijaamaan, niin sen salakumppanin täytyy olla todella uuno tapaus tai sitten juonessa mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän