Jos mies pettää 8 vuotta miksi pitäisi toiselle naiselle olla
kiukkuinen kun se mieshän siinä on petellyt. Nainen on viaton ja sinkku
Kommentit (139)
Mutta kun vaimo petti vaan viisivuotta niin ei haittaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisin kaikkia osapuolia jatkamaan elämäänsä. Syyllisen etsiminen ei auta ketään. Ja jatkossa ei pettämistä.
Ja minä sitä, että petetty kumppani eroaa siitä pettäjästä. Jos vuosikausia jatkaa vailla huolta huomisesta, niin ei sellaiseen voi luottaa jatkossakaan. Olkoon sitten sen salakumppanin kanssa, vaimo voi etsiä sitten sellaisen miehen, joka tietää mitä parisuhteessa oleminen tarkoittaa.
Todellakaan ei tällaisen tapauksen jälkeen ole tervettä vain jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Ok, ilmeisesti sanani luettiin juuri toisinpäin kuin tarkoitin. Sitä juuri yritin sanoa, että jokainen jatkaa elämäänsä tahollaan. Miksi kumpikaan nainen haluaisi olla tuon miehen kanssa? Mutta ei kaunan kantaminen auta, siksi elämässä on mentävä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se mies valinnutkaan vai miksi kiukuttelet kevyestä hauskapidosta?
Epäröi että jos ei voikkaan erota
Ei tässä maailmassa kukaan ketään toista omista. Ei edes avioliitossa. Se on vain harhainen illuusio. Ja tietysti sattuu kun kupla puhkeaakin.
Mitä miehen tarpeita olet jättänyt huomioimatta, kun hänen oli pakko hakea niitä avioliiton ulkopuolelta. Oletko jo pyytänyt mieheltä anteeksi sitä että et ollut riittävän hyvä? Aikamoinen kärsimys miehelle tuollainen tilanne, ei helppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se toinen nainen ole teille mitään velkaa, eikä teille mitään luvannut. Eivät ole kanssanne parisuhteessa, eivätkä velvollisia millään tavalla välittämään teidän suhteestanne tai ajattelemaan teidän tunteitanne. Itse pistin äijän pihalle kun jäi kiinni, ei minulla sitä naista vastaan ole vielä tänä päivänäkään mitään kaunoja, en minä hänen kanssaan ollut, eikä hän ole vastuussa ex mieheni tekemisistä tippaakaan. Mies petti, ei hän, hänhän oli sinkku eikä kumppanini, vain kumppanini voi pettää ja loukata.
Se nainen on kuitenkin erittäin suurella todennäköisyydellä tiennyt petikaverinsa olevan varattu. Kyllä se on moraalisesti hänenkin vastuullaan, että on tieten tahtoen ollut osallisena rikkomassa suhdetta.
Mitä todennakoisemmin se pettäjä on valehdellut omasta suhteestaansa ja sanonut olevansa eroamassa. Pettäjät vslehtelee aina sille toiselle naiselle myös
Jos sanoo, että on eroamassa niin silloin ei ole vielä eronnut ja silloin ei aloiteta suhdetta. Koskaan ei näissä asioissa ole niin kiire.
Mutta se syyllinen on yhä vain siinä pettäjässä. Ei uskollinen lojaali puoliso petä vaikka kuinka ulkopuoliset yrittäisi
Usein ne kolmannet osapuolet on yhtä paljon uhreja kuin petetty osapuoli.ja sanon tämän itse henkilönä jota on petetty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se toinen nainen ole teille mitään velkaa, eikä teille mitään luvannut. Eivät ole kanssanne parisuhteessa, eivätkä velvollisia millään tavalla välittämään teidän suhteestanne tai ajattelemaan teidän tunteitanne. Itse pistin äijän pihalle kun jäi kiinni, ei minulla sitä naista vastaan ole vielä tänä päivänäkään mitään kaunoja, en minä hänen kanssaan ollut, eikä hän ole vastuussa ex mieheni tekemisistä tippaakaan. Mies petti, ei hän, hänhän oli sinkku eikä kumppanini, vain kumppanini voi pettää ja loukata.
Se nainen on kuitenkin erittäin suurella todennäköisyydellä tiennyt petikaverinsa olevan varattu. Kyllä se on moraalisesti hänenkin vastuullaan, että on tieten tahtoen ollut osallisena rikkomassa suhdetta.
Mitä todennakoisemmin se pettäjä on valehdellut omasta suhteestaansa ja sanonut olevansa eroamassa. Pettäjät vslehtelee aina sille toiselle naiselle myös
Jos sanoo, että on eroamassa niin silloin ei ole vielä eronnut ja silloin ei aloiteta suhdetta. Koskaan ei näissä asioissa ole niin kiire.
Hän on eroamassa ja niin luttunen. Joku muu vie jos odotan. Tää on mun ainoa mahdollisuus. En voi rakastaa muita.
Ja sen jälkeen vain odotat että hän pettää tai jättää taas, koska miksi hän olisi uskollinen jatkossakaan, jos ei tähänkään asti? Itsepähän toisaalta kärsit, jos silti päätät sellaisessa pellessä roikkua.
Ei noin monen vuoden uskottomuus saman ihmisen kanssa oikein ole e ää luokiteltavissa pettämiseksi. Mies on ollut ilmoittamatta ja lupaa kysymättä parisuhteessa myös sen toisen naisen kanssa.
Pettämisessä ei ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisin kaikkia osapuolia jatkamaan elämäänsä. Syyllisen etsiminen ei auta ketään. Ja jatkossa ei pettämistä.
Ja minä sitä, että petetty kumppani eroaa siitä pettäjästä. Jos vuosikausia jatkaa vailla huolta huomisesta, niin ei sellaiseen voi luottaa jatkossakaan. Olkoon sitten sen salakumppanin kanssa, vaimo voi etsiä sitten sellaisen miehen, joka tietää mitä parisuhteessa oleminen tarkoittaa.
Todellakaan ei tällaisen tapauksen jälkeen ole tervettä vain jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Ok, ilmeisesti sanani luettiin juuri toisinpäin kuin tarkoitin. Sitä juuri yritin sanoa, että jokainen jatkaa elämäänsä tahollaan. Miksi kumpikaan nainen haluaisi olla tuon miehen kanssa? Mutta ei kaunan kantaminen auta, siksi elämässä on mentävä eteenpäin.
Missä vit-un elämässä? Sä pilasit sen. Tajuatko. Mulla nyt aikaa sulle ja paljon!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehen tarpeita olet jättänyt huomioimatta, kun hänen oli pakko hakea niitä avioliiton ulkopuolelta. Oletko jo pyytänyt mieheltä anteeksi sitä että et ollut riittävän hyvä? Aikamoinen kärsimys miehelle tuollainen tilanne, ei helppo.
Juuri näin. Siihen on aina hyvä syy että mies tekee noin. Nainen voi ihan vain pinnallisuuttaan pettää, mutta jos mies tekee niin silloin on naisessa jotain vikaa…
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä maailmassa kukaan ketään toista omista. Ei edes avioliitossa. Se on vain harhainen illuusio. Ja tietysti sattuu kun kupla puhkeaakin.
Miksi pettäjä ei anna puolison myös käydä vieraissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika tökeröä vain sanoa etä älä kanna kaunaa, jos on ensin loukattu syvästi. Ilmeisesti sinä olet joku pyhimys, joka ei koskaan suutu vaikka kuinka satutettaisiin
Useimmat meistä nyt eivät kuitenkaan ole mitään tunteettomia robotteja, jotka eivät ainakin jonkin aikaa kanna henkistä haavaa sen jälkeen kun on kokenut vääryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jep
Miehen omaisuudesta puolet kuuluu sille 8 vuoden suhdenaiselle, koska he käytännössä ovat olleet pariskunta ja pitkään rakkausliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on eroamassa ja niin luttunen. Joku muu vie jos odotan. Tää on mun ainoa mahdollisuus. En voi rakastaa muita.
Ja sen jälkeen vain odotat että hän pettää tai jättää taas, koska miksi hän olisi uskollinen jatkossakaan, jos ei tähänkään asti? Itsepähän toisaalta kärsit, jos silti päätät sellaisessa pellessä roikkua.
Ei ikinä pettäisi
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto on yhteinen sopimus, jossa sovitaan olla vain keskenään suhteessa. Eikä tarvitse olla edes avioliitto, tuo pätee ihan seurustelusuhteeseenkin. Jos se on liian vaikeaa ymmärtää, niin ei pidä olla parisuhteessa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se mies valinnutkaan vai miksi kiukuttelet kevyestä hauskapidosta?
Epäröi että jos ei voikkaan erota
Sitä täytyy pohtia rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pettäjä ei anna puolison myös käydä vieraissa?
Ap:n tarpeet on otettu huomioon. Toisin kuin miehen.