Jos mies pettää 8 vuotta miksi pitäisi toiselle naiselle olla
kiukkuinen kun se mieshän siinä on petellyt. Nainen on viaton ja sinkku
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei näin. Älä ota yhteyttä. Seis "
En minä ole ollut parisuhteessa varatun kanssa, vaan kaverini. Mutta jos itse olisin joskus, niin tekisin ihan saman, eli kertoisin vaimolle.
Aina, ehdottomasti pitää kertoa sille pettäjän kumppanille mitä on tapahtunut.
Ei koskaan kannata. Mies tuntee vaimonsa ja osaa käsitellä.
No hyvinhän se osaa sitten käsitellä, kun vaimolle on kerrottu asia todisteiden kanssa! Saa sitten se vaimokin päättää, miten asian suhteen edetään :)
Ei ei ei
Hiljaa hyvä tulee. Viikonloppuna mies taas tulee sun luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole ollut parisuhteessa varatun kanssa, vaan kaverini. Mutta jos itse olisin joskus, niin tekisin ihan saman, eli kertoisin vaimolle.
Tuntee, muttei välitä. Muuten ei olisi pettänyt. Nimenomaan kannattaa sen salarakkaan ottaa asia omiin käsiinsä, jos ei surkimus saa itse aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisemmin, kun se pettäminen tulee ilmi voi olla vaikeaa kohdistaa se syvä suru, raivo ja traumareaktio siihen vielä hetki sitten olleeseen tuttuun ja turvalliseen puolisoon, jota on rakastettu ja josta on huolehdittu ties kuinka pitkään. Se viha ja raivo on silloin helpompi keskittää ulkopuoliseen, jota ei tunne, ja joka on helppo maalata pahaksi.
Mutta totuushan on se, että sen tilanteen on aiheuttanut se pettäjä. Ei mitään pettämistä olisi tapahtunut, jos se pettäjä ei olisi mennyt ja pettänyt. Ei kukaan voi pakottaa ketään pettämään ilman, että siinä tehtäisiin samalla rikos. SAma asia, kuin ettei kukaan voi pakottaa ketään juomaan alkoholia tai käyttämään huumeita ilman, että siinä samalla tapahtuisi rikos.
Eihän kukaan ole väittänytkään ettei pettäjä ole syyllinen. Mutta ei se toinen nainenkaan täysin syytön ole. Moraalisesti toimiva ihminen ei ala minkäänlaiseen suhteeseen varatun ihmisen kanssa. Jos tietää että toinen on varattu ja silti jatkaa suhdetta niin tekee yksinkertaisesti väärin. Se ei kuitenkaan vähennä pettäjän syyllisyyttä.
Mun kaveri oli tilanteessa, että tutustui omalla paikkakunnallaan mieheen, joka kertoi olevan sinkku. He olivat kaukosuhteessa, koska tämä mies asui toisella paikkakunnalla eikä ollut missään sosiaalisessa mediassa. Kahden vuoden jälkeen tuo kaveri kuitenkin sai tietää, että mies on naimisissa, mutta mies sai uskoteltua, että on naimisissa vaan lasten takia, että ovat eronneet, ja että eropaperit on muka jo laitettu eteenpäin ja olivat yhdessä, että lapset olisi vähän vanhempia. Kuitenkaan sen vuoden jälkeenkään ei kuitenkaan ollut eronnut ja sitten kaveri ottikin siihen vaimoon yhteyttä.
Eli ei todellakaan aina ole kyse siitä, ettäkö se toinen osapuoli tietäisi pettäjän olevan pettäjä ja varattu.
Ei näin. Älä ota yhteyttä. Seis
Miksi ei ottaisi? Pitäisikö pettäjän kulissin antaa pysyä pystyssä?
Raihoitu. Nuku yön yli. Mies hoitaa. Asia sujuu kivemmin kaikille. Hän tuntee vaimonsa.
Niin kuin tuli ilmi, niin ei hoitanut. Ihan hyvä vain että se toinen nainen otti yhteyttä äijän vaimoon. Jos tuli ero siitä hyvästä, niin ukko sai mitä ansaitsi. Olisi itse pysynyt vaimolle uskollisena tai sitten hoitanut asian kuten lupasi.
Mies hoitaa. Otat nyt ihan rauhallisesti. Rakastat häntä eikös. No niin. Hymyilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvinhän se osaa sitten käsitellä, kun vaimolle on kerrottu asia todisteiden kanssa! Saa sitten se vaimokin päättää, miten asian suhteen edetään :)
Ei ei ei
Ei tule, vaan saa hoitaa asian vaimonsa kanssa siinä vaiheessa, kun on herran yöjuoksut tuotu tämän tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntee, muttei välitä. Muuten ei olisi pettänyt. Nimenomaan kannattaa sen salarakkaan ottaa asia omiin käsiinsä, jos ei surkimus saa itse aikaan.
Se olisi virhe. Nyt kannattaa vaan tehdä kuten mies sanoo, että on parasta. Nyt vaikea hetki suhteessa heillä varmaan. Hän tietää. Hän rakastaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisemmin, kun se pettäminen tulee ilmi voi olla vaikeaa kohdistaa se syvä suru, raivo ja traumareaktio siihen vielä hetki sitten olleeseen tuttuun ja turvalliseen puolisoon, jota on rakastettu ja josta on huolehdittu ties kuinka pitkään. Se viha ja raivo on silloin helpompi keskittää ulkopuoliseen, jota ei tunne, ja joka on helppo maalata pahaksi.
Mutta totuushan on se, että sen tilanteen on aiheuttanut se pettäjä. Ei mitään pettämistä olisi tapahtunut, jos se pettäjä ei olisi mennyt ja pettänyt. Ei kukaan voi pakottaa ketään pettämään ilman, että siinä tehtäisiin samalla rikos. SAma asia, kuin ettei kukaan voi pakottaa ketään juomaan alkoholia tai käyttämään huumeita ilman, että siinä samalla tapahtuisi rikos.
Eihän kukaan ole väittänytkään ettei pettäjä ole syyllinen. Mutta ei se toinen nainenkaan täysin syytön ole. Moraalisesti toimiva ihminen ei ala minkäänlaiseen suhteeseen varatun ihmisen kanssa. Jos tietää että toinen on varattu ja silti jatkaa suhdetta niin tekee yksinkertaisesti väärin. Se ei kuitenkaan vähennä pettäjän syyllisyyttä.
Mun kaveri oli tilanteessa, että tutustui omalla paikkakunnallaan mieheen, joka kertoi olevan sinkku. He olivat kaukosuhteessa, koska tämä mies asui toisella paikkakunnalla eikä ollut missään sosiaalisessa mediassa. Kahden vuoden jälkeen tuo kaveri kuitenkin sai tietää, että mies on naimisissa, mutta mies sai uskoteltua, että on naimisissa vaan lasten takia, että ovat eronneet, ja että eropaperit on muka jo laitettu eteenpäin ja olivat yhdessä, että lapset olisi vähän vanhempia. Kuitenkaan sen vuoden jälkeenkään ei kuitenkaan ollut eronnut ja sitten kaveri ottikin siihen vaimoon yhteyttä.
Eli ei todellakaan aina ole kyse siitä, ettäkö se toinen osapuoli tietäisi pettäjän olevan pettäjä ja varattu.
Ei näin. Älä ota yhteyttä. Seis
Miksi ei ottaisi? Pitäisikö pettäjän kulissin antaa pysyä pystyssä?
Raihoitu. Nuku yön yli. Mies hoitaa. Asia sujuu kivemmin kaikille. Hän tuntee vaimonsa.
Niin kuin tuli ilmi, niin ei hoitanut. Ihan hyvä vain että se toinen nainen otti yhteyttä äijän vaimoon. Jos tuli ero siitä hyvästä, niin ukko sai mitä ansaitsi. Olisi itse pysynyt vaimolle uskollisena tai sitten hoitanut asian kuten lupasi.
Mies hoitaa. Otat nyt ihan rauhallisesti. Rakastat häntä eikös. No niin. Hymyilyttää.
Ei hoida, ellei joku muu bustaa häntä ensin. Oma on vikansa, jos tulee tulevalta eksältä sanomista.
Keskustelu | Aihe vapaa | 10:33 | 29.9.2026 | 84
Otanko yhteyttä toiseen naiseen?
Miehelläni oli 8 vuotta kestänyt salasuhde, jonka hän itse paljasti minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei
Ei tule, vaan saa hoitaa asian vaimonsa kanssa siinä vaiheessa, kun on herran yöjuoksut tuotu tämän tietoon.
Voi kun mies niin susta tykkää ja odotat nyt hetken vielä. Pari kuukautta vaan.
Nainen joka alkaa pihtaamaan tai märehtii itsensä rumapainoiseksi vihaa parempaa naista jonka luona on pakottanut miehensä piipahtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi virhe. Nyt kannattaa vaan tehdä kuten mies sanoo, että on parasta. Nyt vaikea hetki suhteessa heillä varmaan. Hän tietää. Hän rakastaa sinua.
Virhe olisi luottaa että jo muutenkin epärehellinen vätys saisi mitään hoidettua suurista sanoistaan huolimatta. Kannattaa jättää sellaiset puheet omaan arvoonsa ja varmistaa "eksältään" mikä on eronsa tilanne oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei
Voi kun mies niin susta tykkää ja odotat nyt hetken vielä. Pari kuukautta vaan.
Juu, tykkää yhtä paljon kuin vaimostaan, jolle ei kuitenkaan jaksanut pysyä uskollisena eikä salakumppanillekaan vaivautunut kertomaan olevansa jo varattu.
Odottamiset on jo odotettu.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka alkaa pihtaamaan tai märehtii itsensä rumapainoiseksi vihaa parempaa naista jonka luona on pakottanut miehensä piipahtelemaan.
Mutta eihän se ole parempi, koska mies ei suostu eroamaan? Kuulostaa siltä, että se petetty on yhä se parempi nainen, jopa miehen itsensä mielestä!
Ja taas sama aloitus, spämmäys on kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi on vihata sitä miestä, jossa ei ole miestä eroamaan ja sinua ja muita apinoita, joiden mielestä miehen väärinteot ovat aina naisen syytä.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta miten nainen on sinkku jos hänellä on ollut suhde?
Mulla on ollut yli kolmen vuoden ajan seksisuhde varatun miehen kanssa ja kyllä mä olen sinkku koska en ole parisuhteessa. Mikään varavaihtoehto en ole enkä odota miehen jättävän avopuolisoaan koska en halua parisuhdetta yhtään kenenkään kanssa. Ei ole myöskään mitään mielenkiintoa yrittää etsiä osaavaa sinkkumiestä koska se olisi kuin neulan etsimistä heinäsuovasta. Tämän varatun kanssa sovimme oikein hyvin yhteen seksin saralla ja seksi on erittäin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Rumapainoinen tai ksunispainoinen eivät edelleenkään ole oikeita sanoja vaikka sä miten niitä jankuttaisit pakkomielteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa yhteyttä. Se pilaa kaiken. Mies hoitaa kyllä.
Olen saanut tuollaisen yhteydenoton, ja yhteydenottaja ei tykännyt, kun kysyin, olisiko jotain sellaista kerrottavaa, jota en jo tiedä. Tivasi myös, tietääkö mieheni, että tiedän, mutta se on minun ja mieheni välinen asia. Mainitsin toki tuon yhteydenoton jälkeen miehelleni, että voisi hoitaa asiansa jatkossa niin, ettei perästä kuulu. En malta odottaa, jos yhteydenottajalle joskus selviää, mitä kaikkea minä hommaan.
Jos "viaton sinkku" on tiennyt olevansa suhteessa varatun miehen kanssa, niin en tiedä onko hänkään täysin viaton. Jos itse saisin tietää oman mieheni pettäneen minua toisen naisen kanssa, niin tuskin pystyisin suurella lämmöllä ajattelemaan sitä naistakaan.
No se on juuri se mitä koitin sanoa. Oli parisuhteen muoto mikä hyvänsä, selän takana tapahtuva toiminta, jonka tietää loukkaavan sitä toista, on aina väärin. Polygamiassakin ollaan vain siihen kuuluvien kanssa, ei muiden.