Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies pettää 8 vuotta miksi pitäisi toiselle naiselle olla

Vierailija
29.09.2026 |

kiukkuinen kun se mieshän siinä on petellyt. Nainen on viaton ja sinkku

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mahdollistaja

Vierailija
2/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä raiskauksen avustaja on rikollinen myös

Niin avustaja on myös syyllinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on mahdollistaja

Jos hän ei olisi, se olisi joku muu, niin kauan kuin on naisia joihin pettäjän vetovoima riittää. 

Vierailija
4/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen osallistuu ja auttaa aviorikoksessa

Vierailija
5/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo toinen nainen on tiennyt miehen olevan varattu (ja väkisinkin on tiennyt jos suhde kestänyt noin pitkään) niin kyllä hänkin on tehnyt väärin.

Vierailija
6/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on mahdollistaja

Jos hän ei olisi, se olisi joku muu, niin kauan kuin on naisia joihin pettäjän vetovoima riittää. 

Joo, mutta hän on. Ei joku muu vaan hän

Vierailija
7/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo toinen nainen on tiennyt miehen olevan varattu (ja väkisinkin on tiennyt jos suhde kestänyt noin pitkään) niin kyllä hänkin on tehnyt väärin.

Mahdollistaja 

Vierailija
8/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on mahdollistaja

Eikä ole. Hän on sivullinen ja mies yksin syyllinen paskavenkula. Moni mies on pitänyt salaa useaa perhettä. Mies on syyllinen, ellei mies ole vajaamielinen ja -kykyinen elukka. Sitäkö sä haluat väittää, että miehet eivät ole ihmisiä?

Mitä sä vatkaat tätä aihetta koko päivän, tollo?

Vierailija
9/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on mahdollistaja

Eikä ole. Hän on sivullinen ja mies yksin syyllinen paskavenkula. Moni mies on pitänyt salaa useaa perhettä. Mies on syyllinen, ellei mies ole vajaamielinen ja -kykyinen elukka. Sitäkö sä haluat väittää, että miehet eivät ole ihmisiä?

Toinen nainen on yhtäsyyllinen

Kuulu Hel-vet-tiin

Vierailija
10/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen on moraalinen rikollinen ja hänet kuuluu tuomita

Syvimpään manalaan

Vierailija
11/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin näistä naisista yhtä tyhmiä. Toinen ei jätä pettävää miestään ja toinen suostuu olemaan varavaihtoehto.

Vierailija
12/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen on huorintekijät 

HUORINTEKIJÄ

Vierailija
13/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toinen nainen ole teille mitään velkaa, eikä teille mitään luvannut. Eivät ole kanssanne parisuhteessa, eivätkä velvollisia millään tavalla välittämään teidän suhteestanne tai ajattelemaan teidän tunteitanne. Itse pistin äijän pihalle kun jäi kiinni, ei minulla sitä naista vastaan ole vielä tänä päivänäkään mitään kaunoja, en minä hänen kanssaan ollut, eikä hän ole vastuussa ex mieheni tekemisistä tippaakaan. Mies petti, ei hän, hänhän oli sinkku eikä kumppanini, vain kumppanini voi pettää ja loukata. 

Vierailija
14/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta miten nainen on sinkku jos hänellä on ollut suhde?

Vierailija
15/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on mahdollistaja

Hän haluaa itsepintaisesti kieltää tosiasian, että on yhdessä k-pään kanssa. Minua on petetty, mies on yksin syyllinen. 

Vierailija
16/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se toinen nainen ole teille mitään velkaa, eikä teille mitään luvannut. Eivät ole kanssanne parisuhteessa, eivätkä velvollisia millään tavalla välittämään teidän suhteestanne tai ajattelemaan teidän tunteitanne. Itse pistin äijän pihalle kun jäi kiinni, ei minulla sitä naista vastaan ole vielä tänä päivänäkään mitään kaunoja, en minä hänen kanssaan ollut, eikä hän ole vastuussa ex mieheni tekemisistä tippaakaan. Mies petti, ei hän, hänhän oli sinkku eikä kumppanini, vain kumppanini voi pettää ja loukata. 

Hänet kuuluu ristiinnaulata ruosteisilla nauloilla 

Vierailija
17/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on mahdollistaja

Koska on aika epätodennäköistä että vuosikausia on suhde ja ei muka siinä ajassa mistään vuoda tieto että sillä miehellä on jo puoliso. Jos salarakas tietää olevansa salarakas, hän on yhtä syyllinen kuin pettäjä, koska on tietoisesti osallisena pettämisessä.

Vierailija
18/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kostaisin sellaiselle naiselle oikein kunnolla

Ja pitkään 

vuosia vuosia

Vierailija
19/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen on huorintekijät 

HUORINTEKIJÄ

Pääsyyllinen on silti se mies, joka panee toisen naisen kanssa vaikka on varattu.

Vierailija
20/139 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et jätä sitä miestä? Sinähän se syyllinen olet kun tuollaisen miehen kanssa olet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan