Miksi terveydenhuollossa työskentelee niin ilkeitä ihmisiä?
Aina uudestaan ja uudestaan saa yllättyä, miten ilkeitä ihmisiä terveydenhuoltoalalla löytyy. Ei tarvitse kuin soittaa ajanvaraukseen tai asioida paikallisessa terveyskeskuksessa.
Minun piti yksi aika varata tänään ja puheluun vastannut hoitaja oli niin hemmetin törkeä, että en voi käsittää. En ole ko. tutkimuksessa aiemmin ollut ja kysyin, mitä siinä tapahtuu, niin hän todella ilkeästi tiuskaisi ”en minä voi kuule kaikkea ulkoa muistaa”.
Minusta siinä ei ole mitään pahaa, jos ei tiedä ja toki olisin asian voinut jostain muualtakin selvittää…ei hänen olisi tarvinnut minulle tiuskia. Olisi vaan sanonut, että valitettavasti mä en muista, kun näitä tutkimuksia on niin hirveästi erilaisia.
Eikö näitä tiuskijoita ja äyskijöitä ollenkaan hävetä oma törkeä käytöksensä?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimääräisen ilkeyden saa äkkiä pois ilmoittamalla että tallentaa puhelun itse.
Aivan vapaasti.
Oletko hoitaja?🤭
Yksityisellä puhelinjärjestelmä tallentaa sekä tulevat, että lähtevät puhelut, ei tarvitse asiakkaan nauhoitella itse. Näihin voidaan sitten tarvittaessa palata. Joskus linjalla kuunnellaan myös livenä (esihenkilö, perehdyttäjä). Terveyskeskuksissakin on takaisinsoittojärjestelmä, luulisi näin olevan sielläkin.
Ja peukutat omaa vastausta.