Onko nykyään noloa käyttää remmisandaaleita kesällä?
Lääkityksen vuoksi olen turvonnut kuin ilmapallo ja edelliskesän kengät ei mahdu kunnolla jalkaan. Kaapista löytyi kuitenkin viitisen vuotta vanhat sandaalit, ihan siistit on ja mahtuu paremmin kuin viime vuoden tennarit. kyseisen lääkityksen ja pitkän sairausloman vuoksi ei ole varaa ostaa uusia kenkiäkään.
Kommentit (15)
Ei, kunhan hoidat varpaankynnet tai käytät "minisukkia"
Tennissukkien kanssa on todella miehekästä ja vielä kun on vyölaukku, niin saanti on taattu.
Käytät mitä haluat. Muiden mielipiteillä on merkitystä 0.
Sinulla on täysi vapaus laittaa jalkoihisi juuri ne kengät mitkä omistat.
Miksi naisia kiinnostaa niin halvatusti muiden mielipide siitä miten he pukeutuvat ja mikä on milloinkin noloa tai ei?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisia kiinnostaa niin halvatusti muiden mielipide siitä miten he pukeutuvat ja mikä on milloinkin noloa tai ei?
Missä luki, että ap on nainen?
Kehitysvammainen mikko känsälä käytti remmisandaaleita ja mä astuin ihan tahallaan sen kantapäille.
No laita. Muutkin käyttävät paheksuttavia asusteita ja vaatteita, eikä välitä mitä muut ajattelevat. Ja sitten jos on muuta myöhemmin, niin sitten se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei itsestäänselvyyksiä tarvitse kirjoittaa. Sinä kyllä tiedät ap:n olevan nainen aivan kuten itsekin olet.
Noloa on kysellä, onko noloa käyttää jotain vaatetta tai jotain kenkiä.
Ei ole olemassa ketään, jolla on valta päättää mikä on noloa. Jokaisella on oma tyylinsä.
Mulle on yks hailee, mitä muut ajattelee. Jos jaloilla mukavat oltavat, niin siitä vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei itsestäänselvyyksiä tarvitse kirjoittaa. Sinä kyllä tiedät ap:n olevan nainen aivan kuten itsekin olet.
Itselleni tuli mieleen että pikemminkin mies miettisi voiko käyttää sandaaleja. Eikö naiselle ole ilmiselvää että sandaalit ovat sopivat kesäjalkineet?
Muista laittaa pitkät valkoiset sukat.