Mikähän siin on ettei naiset kiinnostu.
Mulla menee ihan hyvin elämässä töitä on ja kaikkee. Olen aloittanut myös käymää salilla ja on vähän vain ylipainoa ei sen pitäs olla este ja käyn paljo ihmisten ilmoilla. Tinderistä ei tule osumia ja on hyvä teksti ja uudet profiilikuvat. Mikä naiset vois olla syy? Olen siis 42 v mies.
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Oot väkivaltainen ,alkkis, kaappihomo ja vihaat naisia. 400000 euron pelivelat ulosotossa. naiselta haluat reikää ja orjuutta.
Oot oikea unelma vävy.
Älä sotke isääs ja ex ukkoas tähän! Ollaan tässä ja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Näytän ihan hyvältä myös itseensä tyytyväinen komea ja pitkä+ lievä ylipaino ei haittaa.
Sullon liian isot hinkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yritän kehittää itseeni ja teen asioille jotain ja laihdutan muutos lähtee itsestä.
Pelkkä yritys ei riitä. Olet jauhanut tätä samaa paskaa jo vuosikausia.
Kyllä riittää sori vaan. Nytki olen salilla.
Siellä pitäs tehä jotain ihan muutakuin uliskella vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot väkivaltainen ,alkkis, kaappihomo ja vihaat naisia. 400000 euron pelivelat ulosotossa. naiselta haluat reikää ja orjuutta.
Oot oikea unelma vävy.
Älä sotke isääs ja ex ukkoas tähän! Ollaan tässä ja nyt.
No siellä nousi taas teltta pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan lähteä baariin
Maanantaina?
nii mitä sitte miksei sais?
Onnea yritykselle. Kerro sitten saitko viimeinkin kunnolla kullia pyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan kouria pyllyä mitä sitte
Minä haluan kairata sun pyllyä! Sitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksen muka kelpaa olen pitkä ja ihan komea, naiset nirsoja
Kokeile miehiä! Niille kelpaa reikä kuin reikä.
Vierailija kirjoitti:
On niitå naisiaki missä on vikoja. Miksi pitää haukkua miehiä.?
No voi hyvää päivää et sinä.naisista edes tykkää. Miestä sinä reppana olet vailla.
Karvaiset kädet kourivat homobaarissa Allun pyllyä aaahh
Vierailija kirjoitti:
Etsi vertaisesi heikkolahjainen, epävakaa, mahakas nainen, jolla on jokin työ ja kamalasti velkaa. Vertaistukiryhmistä löytyy, täältä ei. Heippa hei.
Ei allu naisia halua vaan miehen. Se on kaappihomo.
Vierailija kirjoitti:
Vain väkivaltainen jännä mies kiinnostaa naisia. Näin se vain on ikävä kyllä. 😔
No sittenhän sulla pitäisi olla ihan hlvetisti vientiä.
Menee ihan hyvin elämässä töitä on ja kaikkee.
Mitä kaikkea?
Olen aloittanut myös käymää salilla ja on vähän vain ylipainoa ei sen pitäs olla este ja käyn paljo ihmisten ilmoilla.
Määrittele aloittanut, vähän ylipainoa ja paljon ihmisten ilmoilla. Ps. Ylipaino on osalle este.
Tinderistä ei tule osumia ja on hyvä teksti ja uudet profiilikuvat.
Olisit nyt edes laittanut sen tekstin. Uudet kuvat eivät tarkoita realistisia, hyviä saati kiinnostusya herättäviä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu taas. Pelivelkaiset ei kiinnosta.
No toi on valhetta ku en ees pelaa enää :D
Niin ku sulla ei ole rahaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baariin maanantai-iltana? Sieltä et ainakaan löydä onnea elämääsi. Maha kasvaa, naama turpoaa, viimeisetkin aivosolut liukenevat alkoholiin, mulkku ei pelitä ja rahat loppuu. Onnea matkaan.
Kukahan tonkin on kirjottanut, en todellakaa mene baariin, oon menossa töihin :D
Niin sinne baarin vessaan tarjoilemaan peppureikää pelimerkkejä vastaan. Hyvää työ yötä.
Vierailija kirjoitti:
Oot oikea unelma vävy.
Tuon lisäksi Allu on poikkeuksellisen tyhmä ja narsisti samaan aikaan. Hänen kommunikaatio on sellaista idioottimaista jankkausta itsestään 24/7. Ei Allu saisi tuolla käytöksellä naista, vaikka hänellä ei olisi noita muita vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot oikea unelma vävy.
Tuon lisäksi Allu on poikkeuksellisen tyhmä ja narsisti samaan aikaan. Hänen kommunikaatio on sellaista idioottimaista jankkausta itsestään 24/7. Ei Allu saisi tuolla käytöksellä naista, vaikka hänellä ei olisi noita muita vikoja.
Joo joo et ees tunne minua ja oo koskaa nähnyt, kuinka kehtaat?
Joo en jaksa enää tällästä, keskityn töihin, mukaviin ihmisiin, rupeen käymää enempi salilla, laihdutan ja hoidan velkaani ja kaikkee, kiitos ja hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot oikea unelma vävy.
En ole tyhmä käyny testeissä äo on yli 70
Vierailija kirjoitti:
Menee ihan hyvin elämässä töitä on ja kaikkee.
Mitä kaikkea?
Olen aloittanut myös käymää salilla ja on vähän vain ylipainoa ei sen pitäs olla este ja käyn paljo ihmisten ilmoilla.
Määrittele aloittanut, vähän ylipainoa ja paljon ihmisten ilmoilla. Ps. Ylipaino on osalle este.
Tinderistä ei tule osumia ja on hyvä teksti ja uudet profiilikuvat.
Olisit nyt edes laittanut sen tekstin. Uudet kuvat eivät tarkoita realistisia, hyviä saati kiinnostusya herättäviä kuvia.
Oon saanut toisen työn lisää rahaa. Vähentänyt alkoholia ees vähän, aloittanut kuntoilun eli salin, monia hyviä asioita.
Sun äo on yhtäiso kuin sun kengän numero.