Mikähän siin on ettei naiset kiinnostu.
Mulla menee ihan hyvin elämässä töitä on ja kaikkee. Olen aloittanut myös käymää salilla ja on vähän vain ylipainoa ei sen pitäs olla este ja käyn paljo ihmisten ilmoilla. Tinderistä ei tule osumia ja on hyvä teksti ja uudet profiilikuvat. Mikä naiset vois olla syy? Olen siis 42 v mies.
Kommentit (311)
Allu taas. Pelivelkaiset ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Taidan lähteä baariin
Maanantaina?
Koska elämä tapahtuu livenä, ei siellä tinderissä. Jatka salilla käymistä tai vaikka tansseissa. Eläviä ihmisiä tavataan tilaisuuksissa, missä on muita eläviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan lähteä baariin
Maanantaina?
nii mitä sitte miksei sais?
Kaljamahainen nainen tiukois farkuissa meikattu aah
Minä haluan kouria pyllyä mitä sitte
Miksen muka kelpaa olen pitkä ja ihan komea, naiset nirsoja
Mikähän siin on ettei tätä ketjuu oo suljettu ja mulle annettu ip-banneja vauvapalstalle ku oon liian tyhmä kiertää ne bannit.
Huonoa tuuria kyllä naistenkaa ku ihan ok täs menee ei hyvin mut ihan ok, mut ei vaa kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Miksen muka kelpaa olen pitkä ja ihan komea, naiset nirsoja
Ei se vain siitä ole kiinni
Vierailija kirjoitti:
Koska elämä tapahtuu livenä, ei siellä tinderissä. Jatka salilla käymistä tai vaikka tansseissa. Eläviä ihmisiä tavataan tilaisuuksissa, missä on muita eläviä ihmisiä.
Juu ei tuu osumia tinderissä niin ei noille tinderin naisille kelpaa, no en ihmettele kun ovat hoikkia ja koulutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Allu taas. Pelivelkaiset ei kiinnosta.
No toi on valhetta ku en ees pelaa enää :D
Joskus ennen eli kun oli nuorempi niin tuli paremmin osumia tinderissäki, tällästä nykyää on, naisetki baareis vaa omis porukoissa.
Baariin maanantai-iltana? Sieltä et ainakaan löydä onnea elämääsi. Maha kasvaa, naama turpoaa, viimeisetkin aivosolut liukenevat alkoholiin, mulkku ei pelitä ja rahat loppuu. Onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Baariin maanantai-iltana? Sieltä et ainakaan löydä onnea elämääsi. Maha kasvaa, naama turpoaa, viimeisetkin aivosolut liukenevat alkoholiin, mulkku ei pelitä ja rahat loppuu. Onnea matkaan.
Kukahan tonkin on kirjottanut, en todellakaa mene baariin, oon menossa töihin :D
Sulla on sama ongelma kuin mulla oli aiemmin. Ollaan yksinkertaisesti liian hyviä! Naiset tuntevat itsensä riittämättömiksi seurassamme. Menestystä ja ulkonäköä riittää, jutut on hauskoja ja ollaan vieläpä kilttejäkin. Sun pitää vaan jatkaa etsintää ja se toinen hyvä voi tulla vastaan kuten mullakin tuli vihdoin ja viimeinkin.
Tavallinen suomalainen mies jolla ei oo rahaa ja hienoa autoa ei niin kelpaa naisille. harmi
Vierailija kirjoitti:
Sulla on sama ongelma kuin mulla oli aiemmin. Ollaan yksinkertaisesti liian hyviä! Naiset tuntevat itsensä riittämättömiksi seurassamme. Menestystä ja ulkonäköä riittää, jutut on hauskoja ja ollaan vieläpä kilttejäkin. Sun pitää vaan jatkaa etsintää ja se toinen hyvä voi tulla vastaan kuten mullakin tuli vihdoin ja viimeinkin.
Oli kyllä hyvä nainen ja varakas, mut ei käyttäny tiukkoja farkkuja ja meikannu
Oot väkivaltainen ,alkkis, kaappihomo ja vihaat naisia. 400000 euron pelivelat ulosotossa. naiselta haluat reikää ja orjuutta.
Oot oikea unelma vävy.
Joo en jaksa tänne enää kirjottaa mitää. Tietää millasta porukkaa täälä on just.