Mikähän siin on ettei naiset kiinnostu.
Mulla menee ihan hyvin elämässä töitä on ja kaikkee. Olen aloittanut myös käymää salilla ja on vähän vain ylipainoa ei sen pitäs olla este ja käyn paljo ihmisten ilmoilla. Tinderistä ei tule osumia ja on hyvä teksti ja uudet profiilikuvat. Mikä naiset vois olla syy? Olen siis 42 v mies.
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Hanki jostain feromonihajuvesiä. Toimii.
Ei Allun naamalla, eikä varsinkaan jutuilla. Ei ne feromonitkaan ihmeisiin pysty 🤷
En ole kiinnostunut.
Olen nainen.
Ihmee hienoja ja uusia autoja ihmisillä. Millä rahalla. No mikäs siinä jos rahaa. Mulla vanha romu 1000 € hävettää.
Jos raha on este kaikilla ei varaa 30 tuhatta autoon. Nii saa naiset olla!
Vierailija kirjoitti:
Ihmee hienoja ja uusia autoja ihmisillä. Millä rahalla. No mikäs siinä jos rahaa. Mulla vanha romu 1000 € hävettää.
Ostin 50.000e maksavan uuden auton ihan omalla rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos raha on este kaikilla ei varaa 30 tuhatta autoon. Nii saa naiset olla!
Et saa autolla kuin tietynlaisia naisia.
Mulla menee jo lainoihin kk 670 k ja vuokra 750 e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta vaikka ois 2000000
Nämä Allun postaukset noudattavat aina samaa koreografiaa. Nyt ollaan päästy autostavalittamisvaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset nykyää sit nirsompia kun ennen?
Ei.
Miehet on vielä paskempia kuin ennen. Älyllisesti jälkeenjääneitä, laiskoja, sisuttomia, pakkomielteisiä. Jotain vikaa niiden aivoissa. Liikaa mikromuovia, joka on ahmittu liharuuan mukana?
Minä ostin 1950 e vanha auton. Olis pitäny kalliimman. Nyt myöhästä ku kauheis velois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Miehet on vielä paskempia kuin ennen. Älyllisesti jälkeenjääneitä, laiskoja, sisuttomia, pakkomielteisiä. Jotain vikaa niiden aivoissa. Liikaa mikromuovia, joka on ahmittu liharuuan mukana?
Millasia naiset sit on? Nirsoja. Pitää olla kallis bmw ja yli 3000 e palkka
Vierailija kirjoitti:
Näytän ihan hyvältä myös itseensä tyytyväinen komea ja pitkä+ lievä ylipaino ei haittaa.
Kuule et näytä.
Näytät tasan syrjäytyneeltä mulkosilmähullulta, joka pukeutuu vaarilta perimiinsä vaatteisiin.
Sun kuva on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee jo lainoihin kk 670 k ja vuokra 750 e
Ei kai se minun syytäni ole. Maksan saman verran vuokraa kuin sinä, mutta minun ei tarvitse maksaa lainojen lyhennyksiä eikä korkoja, koska minulla ei ole velkaa.
Ap on Anton Ekman, Vantaa, töissä Postissa, löytyy esim kaikista mahdollisista someista jankuttamassa tätä samaa. Samannimisiä on parikin, mutta tämä on se taikinanaamainen pappalippisäijä, joka näyttää yli 70-vuotiaalta vaikka on vähän päälle 50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta vaikka ois 2000000
Minähän vain vastasin kommenttiisi.
Anton Ekman se täällä ulisee kolmatta päivää ymmärtämättä edelleenkään missä se vika oikeasti on. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia, niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yritän kehittää itseeni ja teen asioille jotain ja laihdutan muutos lähtee itsestä.
Pelkkä yritys ei riitä. Olet jauhanut tätä samaa paskaa jo vuosikausia.
Kyllä riittää sori vaan. Nytki olen salilla.
Ja välttelet treeniä. Kirjoittelet paskaa vauva.fihin. Sitäpaitsi mikään lihastreeni ei auta siihen, että sun aivot on kananmunaa pienemmät ja lilluu virtsassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Millasia naiset sit on? Nirsoja. Pitää olla kallis bmw ja yli 3000 e palkka
Kummalla se kallis bmw ja yli 3000 e palkka pitää olla, miehellä vai naisella? Jos naisella itsellään on ne molemmat, miksi hän vaatisi niitä sinulta?
Hanki jostain feromonihajuvesiä. Toimii.