Mikähän siin on ettei naiset kiinnostu.
Mulla menee ihan hyvin elämässä töitä on ja kaikkee. Olen aloittanut myös käymää salilla ja on vähän vain ylipainoa ei sen pitäs olla este ja käyn paljo ihmisten ilmoilla. Tinderistä ei tule osumia ja on hyvä teksti ja uudet profiilikuvat. Mikä naiset vois olla syy? Olen siis 42 v mies.
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän ihan hyvältä myös itseensä tyytyväinen komea ja pitkä+ lievä ylipaino ei haittaa.
Tyydy sitten itseesi, kun omasta mielestäsi näytät hyvältä mutta muille et kelpaa.
En kelpaakkaa..mut olen ennen kelvannut ja seurustellut.
Ennen et ollut velkaa yli 50 donaa, et noin typerä etkä yhtä alkoholisoitunut. Sullahan menee koko lainanlyhennys kaljaan. Sä maksat pelkkää korkoa, mikä tarkoittaa, että maksat sitä kuolemaasi asti eikä tilanteesi koskaan parane. Päinvastoin huononee kun joudut eläkkeelle ja tulot tippuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yritän kehittää itseeni ja teen asioille jotain ja laihdutan muutos lähtee itsestä.
Pelkkä yritys ei riitä. Olet jauhanut tätä samaa paskaa jo vuosikausia.
Kyllä riittää sori vaan. Nytki olen salilla.
Ja välttelet treeniä. Kirjoittelet paskaa vauva.fihin. Sitäpaitsi mikään lihastreeni ei auta siihen, että sun aivot on kananmunaa pienemmät ja lilluu virtsassa.
Mene hoitoon sekopää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun hirveä luonne ja käytöstapojen puute.
Siinä ei ole mitään vikaa.
Ei vai? Olet uhannut hakata minutkin.
Ja minut.
N
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä näen Allun kuvan, kertokaa joku?
Threads, Allu Ekman, lippisäijä, mulkosilmät, näyttää ikäistään paljon vanhemmalta, turvonnut naama. Tunnistat jankutuksesta, se on tätä samaa siellä ja kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän ihan hyvältä myös itseensä tyytyväinen komea ja pitkä+ lievä ylipaino ei haittaa.
Tyydy sitten itseesi, kun omasta mielestäsi näytät hyvältä mutta muille et kelpaa.
En kelpaakkaa..mut olen ennen kelvannut ja seurustellut.
Ennen et ollut velkaa yli 50 donaa, et noin typerä etkä yhtä alkoholisoitunut. Sullahan menee koko lainanlyhennys kaljaan. Sä maksat pelkkää korkoa, mikä tarkoittaa, että maksat sitä kuolemaasi asti eikä tilanteesi koskaan parane. Päinvastoin huononee kun joudut eläkkeelle ja tulot tippuu.
Olet tosi naurettava. Menen velkajärjestelyyn 5 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun hirveä luonne ja käytöstapojen puute.
Siinä ei ole mitään vikaa.
Ei vai? Olet uhannut hakata minutkin.
Ja minut.
N
Ja minut, pienikokoisen naisen joka voisin olla hänen äitinsä. Luojan kiitos en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No komea mä olen vaikka ylipainonen olenkin.
Et ole. Näytät vaarilta, jolla ei ole kaikki (= ketään) kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi vertaisesi heikkolahjainen, epävakaa, mahakas nainen, jolla on jokin työ ja kamalasti velkaa. Vertaistukiryhmistä löytyy, täältä ei. Heippa hei.
Olet kyllä todella ilkeä ihminen.
Toisilla on yli 100 tuhatta velkaa. Ootko ny tosissas?
Kyllä. Jos on 100 000 velkaa, sen vastineena on yleensä omistusasunto. Sullahan on vain velkaa, jota otit pikavippeinä pelaamiseen ja juomiseen, ääliö. Sulla ei ole sen ikuisen velkasi vastineeksi yhtään mitään. Paitsi se maha ja pallinaama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Threads, Allu Ekman, lippisäijä, mulkosilmät, näyttää ikäistään paljon vanhemmalta, turvonnut naama. Tunnistat jankutuksesta, se on tätä samaa siellä ja kaikkialla.
Kävin aiemmin katsomassa. Kunpa en olisi käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Näytät ihan perumalta 🥔
Olet väärässä. Et ole ees nähny kuvaa. Olen lihonut. Onko se väärin ootko pinnallinen.?
Anton Ekman (@anton334006) Threads
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allulla menee hel*etin huonosti: jankkaa palstalla ylivelkaantuneena (50 000 e). Toistaa samaa x 100.
Velka on nykyään ainakin 70 tonnia. Ei pysty maksamaan kuin korot nippa nappa.
Pystyisi. Lyhennysvaraa sillä on noin 300-400/kk, mutta se juo sen. Sen ÄO on 71 eli se on kehitysvammaisuuden rajan yläpuolella YHDELLÄ PISTEELLÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki tietää, että olet ALLU, somessa uliseva ylipainoinen, rapakuntoinen, väkivaltainen vakiulisija, jolla on ainakin 70 tonnia pelivelkoja. Sulla ei ole ole annettavana YHTÄÄN MITÄÄN yhdellekkään naiselle.
Siksi.
Et ees tunne minua ja kehtaatki sanoa tollasta.
Sori mulla on normaali velka ja olet kyl todella sairas ihminen.
Jep, olen sairas, mutta ainakin omistan velattomat omakotitalon ja sijoituskämpän ja autokin uudehko velaton. Mites sulla?
Juu ja lehmät lentää. Olet hyvä valehtelija. Toiset kerää pulloja hyvästi
Hyvästi hyvästi ja Miinalle terveisiä. Mikset mene takaisin sinne mistä tulitkin, Pohjois-Suomeen? Siellä sulla olis tilaa möyhätä ja keräillä pulloja. Eläminen halvempaa kuin Vantaalla. Eikö sun perhe halua sua takaisin :D
Vierailija kirjoitti:
Olen kuitenkin saanut naisia ja seurustellut että olette väärässä.
Silloin nuorena melkein kerran sait, eli pääsit treffeille ja mimmi pakeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allulla menee hel*etin huonosti: jankkaa palstalla ylivelkaantuneena (50 000 e). Toistaa samaa x 100.
Velka on nykyään ainakin 70 tonnia. Ei pysty maksamaan kuin korot nippa nappa.
Pystyisi. Lyhennysvaraa sillä on noin 300-400/kk, mutta se juo sen. Sen ÄO on 71 eli se on kehitysvammaisuuden rajan yläpuolella YHDELLÄ PISTEELLÄ.
Sori 50 tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Allu is back 🙄
On sentään sali harrastus aloitettu nyt.
Heikolta näyttää. Sä istut pukkarissa ja paskot someen. Ei siinä läski pala eikä lihas kasva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs pillunperällä sinä asut? Voisiko siellä paikallisesti olla potentiaaliset kumppaniehdokkaat vähissä?
Asun Helsingissä
Allu asuu Vantaalla Martinlaaksossa lähellä paikkaa, jossa se nuori postinjakajatyttö murhattiin aamuyöstä Allun palaillessa baarista. Allusta on vinkattu poliisille potentiaalisena tekijänä tai silminnäkijänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Näytät ihan perumalta 🥔
Olet väärässä. Et ole ees nähny kuvaa. Olen lihonut. Onko se väärin ootko pinnallinen.?
Anton Ekman (@anton334006) Threads
Onneks ei ole mitään kuvaa
Aivan sekopäätä porukkaa täälä. Ihan sekopäitä. Haukutaan vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks mun ei tarvi välittää haukkujista. Mulla menee ihan hyvin ja rahaaki sopivasti
Rahaa sopivasti sen verran, että nippa nappa vältät ulosoton. Eikös sun autokin ole joku vanha paska, kun sitäkin itket täällä jatkuvasti?
Nythän hän jo kuvitteli sen Teslaksi. Kaikki tietävät, ettei Antonille myönnetä rahoitusta Teslaan kun entisetkin velat vie kaiken minkä se tienaa ja mikä juomiselta yli jää.
Mitä sitte jos tuota mieltä. Ei vois vähempää kiinnostaa