Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joitakin naisia ärsyttää, jos mies sanoo etsivänsä feminiinistä naista?

Vierailija
26.09.2026 |

En ymmärrä. 

Kommentit (156)

Vierailija
101/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminiininen nainen on ahdasmielisten vanhojen miesten luoma illuusio. He ovat määritelleet millainen naisen tulee olla, ei millainen hän on. Ja se ärsyttää että nykypäivänä mies on vielä esi-isiensä tapojen ja uskomustensa vanki.

Päinvastoin. Feminiininen nainen on just täysin oma itsensä, eikä anna minkään kulttuurisen seikan vaikuttaa omaan persoonansa tai muuhun. Älä jää tämmöstä propagandaa mikä ei pidä paikkansa, vaikka kuinka unelmoisit, ettei sua viehättävämpiä naisia olisi olemassa. Miks ylipäänsä haluat lyödä ja lytätä heitä, heidän aitoa olemustaan ja luonnetta tämmösillä viesteillä? Puhdas kiusaaja. 

Siis mitä ihmettä. Feminiininen nainen = nainen, joka on oma itsensä eikä anna minkään seikan vaikuttaa itseensä. Eli jos olen läski feministi enkä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa siihen, mitä olen, olen se miesten kaipaama feminiininen nainen? Jos olen maanisesti rautaa pumppaava nainen, jonka lihakset erottuvat kuusta asti katsellen, olen feminiininen nainen, koska olen oma itseni muista välittämättä? Jos minulla on sininen millin siili, venytetyt korvalehdet ja nenärengas, olen feminiininen nainen, koska olen oma itseni muista välittämättä? Miksi te ihmiset etsitte feminiinistä naista, jos itseasiassa tarkoitatte itsevarmaa naista?

Vierailija
102/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ärsytä. Pyyhkisin hänet kuitenkin sovelluksessa suoraan vasemmalle, koska en jaksaisi arvuutella, olenko hänen mielestään feminiininen vai en. Koko sana on ilmeisen epämääräinen, kun tästäkin ketjusta olemme jo oppineet, että mm. kissat, silmälasit ja rasvakudos ovat ei-feminiinisiä asioita. Ilmeisesti vääränlaisen naiseuden uhka vaanii joka puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle feminiinisyys ei välttämättä tarkoita mitään positiivista, sen takia se voi ärsyttää naisia. Esim. naisen pitäisi näyttää miehen päiväunien luomukselta ja fantasioitten kohteelta. Ei siis vaikkapa riitä, että naisella on naisellinen asu tai naiselliset hiukset jne.

Vierailija
104/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa etsiä ja valita haluamansa puolison. 

Vierailija
105/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminiininen nainen pohtii ystäviensä kanssa ihmissuhdeasioita, lukee romanttisia kirjoja ja katsoo romanttisia elokuvia. Osa tykkää katsoa Maajussille morsianta ja vastaavia ja osa Temppareita ja vastaavia. Feminiininen nainen haluaa myös sisustaa asuntonsa feminiiniseen tyyliin. Sinne ei sovi maskuliiniset huonekalut kuten mustat nahkasohvat, tietokonepöydät tai baarikaapit. Asunto on joko selkeän tyylikäs tai hyvin romanttinen vaaleanpunaisine tekstiileineen.

Ja tällehän miehet perinteiseen tyyliin nauraa ja pilkkaa naisen makua.

Juuri näin. Miesten mielestä naisten suosimat elokuvat, sarjat, artistit ovat pelkkää turhaa pasketta, samoin naisten harrastukset ja muut mielenkiinnon kohteet, jopa naisvaltaiset ammatit ovat miehen mielestä naurettavia.

Vierailija
106/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista naisista ehkä n. 2% on aidosti feminiinisiä, ni totta kai menee tunteisiin, jos mies haluu ihan muuta ku mitä itse on. 

Toki omat preferenssit ovat ihan ok, mutta se, että samalla haukutaan muunlaisia ihmisiä, ei tee kenestäkään yhtään viehättävämpää. Pikemminkin päinvastoin, se tekee ihmisestä vastenmielisen. Samaten eiköhän jokainen halua sellaisen miehen, joka on kiinnostunut juuri hänestä itsestään. Jos on tomboy-nainen, niin varmaan nimenomaan haluaa miehen, jota kiinnostavat hänen kaltaisensa naiset. 

Vierailija
107/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kateellisia, koska ovat lyhyttukksisia, silmälasipäisiä + tyylitajuttomia. Heillä on perjantaisin karkkipäivä ja asuvat kissan kanssa.

Karkkien syöminen, silmälasit ja kissan omistaminen eivät ole feminiinisiä asioita? Just tätä tarkoitin mun kommentissa. Kukaan ei tiedä mitä tuo vaatimus pitää sisällään.

Naisena oletan sen tarkoittavan hoikkuutta, terveitä elämäntapoja, pitkiä hiuksia, punaisia kynsiä (tai ranskal. manikyyri). Naisellista pukeutumista (ei liian paljastavaa), hyviä käytöstapoja, keskustelutaitoa, hymyä ja toisen huomioon ottamista.

Kaikkea sitä, mitä ei suomalaisilta läskeiltä demarifemakoilta löydy. Ei ihmekään että ovat samointein karvat pystyssä kun asiasta kysyy.

Incelliä kiukuttaa 😄

Eli siis vahvistat juuri sanomani :D

EIpä sillä että olisin millään tavalla yllättynyt : )

Miltä se muuten tuntuu, noin niin kuin yleiseillä tasolla olla tuollainen l ä s k i ja kiukkuinen, h o m s s u i n e n demarifemakko?

Oletko inkuli kuulut köydestä ja painovoimasta? 🙏

AAWWW!!!!
Ompas se söpöä kun Anti-feminiininen nainen ilmoittaa milloin on Osunut & Uponnut ns. aivan helvetisti :D

Vinkkinä vain että se pururata löytyy tuosta suunnasta ------>>>>

Kannattaa aloittaa se laihdutus mahdollisimman nopeasti.

Muuta neuvoa ei tule.

Vierailija
108/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminiininen nainen pohtii ystäviensä kanssa ihmissuhdeasioita, lukee romanttisia kirjoja ja katsoo romanttisia elokuvia. Osa tykkää katsoa Maajussille morsianta ja vastaavia ja osa Temppareita ja vastaavia. Feminiininen nainen haluaa myös sisustaa asuntonsa feminiiniseen tyyliin. Sinne ei sovi maskuliiniset huonekalut kuten mustat nahkasohvat, tietokonepöydät tai baarikaapit. Asunto on joko selkeän tyylikäs tai hyvin romanttinen vaaleanpunaisine tekstiileineen.

Samaa olin juuri kommentoimassa. Pitäisi olla pinnallinen, pastellisävyinen, herttaisen yksinkertainen hupakko, ja samaan aikaan se on juuri sellaista, mille nämä samat miehet sitten nauraa. 

Vierailija
109/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin saa. Se, mitä hakee, vaan kannattaa ilmaista niin, että sen muutkin ymmärtävät. Olen itse nainen ja mielestäni sekä minä että lähipiirini naiset (sukulaiset, ystävät, kaverit) olemme ihan feminiinisiä naisia. Epäilen silti, että meistä kukaan ei täytä ketjun aloittajan kriteereitä "feminiiniselle naiselle". Kukaan mies täällä ei kyllä ole uskaltanut kertoa, millainen nainen on "feminiininen", mutta noin rivien välistä pääteltynä.

Vierailija
110/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä.

Miksi miehiä ärsyttää ei-feminiiniset naiset?

Itseäni ei ärsytä mutta ei viehätäkään.

Vierailija
111/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kateellisia, koska ovat lyhyttukksisia, silmälasipäisiä + tyylitajuttomia. Heillä on perjantaisin karkkipäivä ja asuvat kissan kanssa.

Karkkien syöminen, silmälasit ja kissan omistaminen eivät ole feminiinisiä asioita? Just tätä tarkoitin mun kommentissa. Kukaan ei tiedä mitä tuo vaatimus pitää sisällään.

Naisena oletan sen tarkoittavan hoikkuutta, terveitä elämäntapoja, pitkiä hiuksia, punaisia kynsiä (tai ranskal. manikyyri). Naisellista pukeutumista (ei liian paljastavaa), hyviä käytöstapoja, keskustelutaitoa, hymyä ja toisen huomioon ottamista.

Miksi hoikkuus olisi itsestäänselvästi feminiinistä? Muinaiset jumalatarfiguurit olivat poikkeuksetta hyvin lihavia. Nykyinen ihanne, jossa naisen pitää näyttää lähinnä vinttikoiralta, on ihmiskunnan historiassa melko uusi asia. 

Jotkut kivikautisen läski figuurit?🤣🤣 Ei se välttämättä tarkoita että niitä on mitenkään ihailtu, olleet enemmän jotain hedelmällisyys amuletteja. Tosin suurin osa Suominaisista on aina muistuttanut Willendorfin Venus figuuria.😝😝

Oletko sä lapsi pieni ollut umpiunessa kaikki historian tunnit? Oletko ikinä nähnyt yhtäkään barokkimaalausta? Tai no en tiedä, miksi edes kysyn tätä, et tietenkään ole. 

Ei se sinusta tie kaunista, seksikästä tai haluttua kun syöt itsesi samannäköiseksi.

Nythän puhuttiin feminiinisyydestä. Miksi haluatkin yhtäkkiä keskustella siitä, mikä on sinusta kaunista tai seksikästä? Yritä pysyä aiheessa. 

Vierailija
112/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Miesten mielestä naisten suosimat elokuvat, sarjat, artistit ovat pelkkää turhaa pasketta, samoin naisten harrastukset ja muut mielenkiinnon kohteet, jopa naisvaltaiset ammatit ovat miehen mielestä naurettavia.

Tuttua. Enemmän mulle hyvin perinteisen feminiiniselle naiselle ovat miehet aina naureskelleet kuin naiset, myös silloin kun olin nuori ja sotella. Nyt olen 45+ ja sotella eivätkä nuoret naiset keljuta yhtään, ei ole käytösongelmia. Hormonikorvaushoito on yleistynyt tässä viime vuosikymmenten aikana. 

Vierailija
113/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ärsyttäisi? Tokikin itse lähden siitä että tällaisen miehen on syytä olla itse maskuliininen mies eli parta kasvaa ja hartiat ovat leveämmät kuin minulla, terassin ja pihavajan rakennus onnistuu ja tulotaso on sellainen että se perinteinen breadwinner-malli onnistuu myös käytännössä. Ap varmasti on sellainen? 

Toki myös vajaarakentavalla maskuliinisellq miehellälin on lisäehdot, ei perus pirkoille

Vierailija
114/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä.

Miksi miehiä ärsyttää ei-feminiiniset naiset?

Minua ei ärsytä, mutta en lähtökohtaisesti pidä heitä erillaisena kuin naapurin 74v Ristoa. Menee ohi niin etten edes huomaa. Kuitenkin osa heistä on usein agressiivisia, joten en halua olla heidän kanssaan tekemisissä.

Vierailija
115/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaisiko tämä tyyliä, eli nainen pitää mekoista, hameista, naisellisista kengistä jne? Tuohan voi olla turn on miehelle jos hänelle naisen pukeutumisella on väliä. Eli siis hupparissa ja farkuissa kulkeva nainen ei ole hänelle turn on. Musta tämä on ihan hyvä mainita jos näin niin kumpikaan ei sitten tuhlaa aikaansa sellaiseen joka ei herätä himoja.

Vierailija
116/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin saa. Se, mitä hakee, vaan kannattaa ilmaista niin, että sen muutkin ymmärtävät. Olen itse nainen ja mielestäni sekä minä että lähipiirini naiset (sukulaiset, ystävät, kaverit) olemme ihan feminiinisiä naisia. Epäilen silti, että meistä kukaan ei täytä ketjun aloittajan kriteereitä "feminiiniselle naiselle". Kukaan mies täällä ei kyllä ole uskaltanut kertoa, millainen nainen on "feminiininen", mutta noin rivien välistä pääteltynä.

Epäilet, se on sinun epäilysi, ei tarkoita mitään. Tuntemattoman ihmisen epäily on vähön toksista myös. 

Vierailija
117/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis suurin osa noista ominaisuuksista ei ole millään tavalla kytköksissä feminiinisyyteen. Hyvät käytöstavat? Keskustelutaidot? Ihan oikeesti

Ei ehkä sinun yhteiskuntaluokassasi.

Itse kolmannen polven akateemisena pidän noita asioita itsestäänselvyytenä.

Ehkä siksi ei ole koskaan tarvinnut parisuhdetta etsiä. Olen löytänyt samantasoisesta taustasta olevan miehen :)

Kolmas polvi jo ja vieläkin joudutte käymään töissä. Niin rahvasta.

Vierailija
118/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista naisista ehkä n. 2% on aidosti feminiinisiä, ni totta kai menee tunteisiin, jos mies haluu ihan muuta ku mitä itse on. 

Perustele. Miten voi olla epäaidosti feminiininen? Ja mistä tuo 2% tulee?

Googleta Kati Hännikäinen. Hän on suomalaisen naisen "feminiinisyyden" ilmentymä. Eli tommoset pitää itseään hyvin naisellisina, vaikka absoluuttinen fakta on se, että ovat kaukana siitä. 

Sit on n. 2% suomalaisista naisista kuin Jaana Pelkonen. Aidosti feminiinen nainen. Feminiinisyys ei ole tekemistä, vaan miten kantaa kehonsa ja kuinka kaunis luonne sulla on. 

Tiedän, vaikea hyväksyä. Eikä tarvikaan. Meillä kaikilla on omat illuusiokuplat. Ne eivät kuitenkaan poista faktoja maailmasta.  

Vierailija
119/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ainakaan minä en tiedä, mitä se tarkoittaa. Tarkoittaako se meikkaavaa, hiuksiaan värjäävää missityylistä naista? Melanie Trumpin näköistä naista? Vai millaista?

Sama kuin nainen ilmoittaisi etsivänsä maskuliinista miestä.

Maskuliininen mies = ei DI

Vierailija
120/156 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ärsyttäisi? Tokikin itse lähden siitä että tällaisen miehen on syytä olla itse maskuliininen mies eli parta kasvaa ja hartiat ovat leveämmät kuin minulla, terassin ja pihavajan rakennus onnistuu ja tulotaso on sellainen että se perinteinen breadwinner-malli onnistuu myös käytännössä. Ap varmasti on sellainen? 

Toki myös vajaarakentavalla maskuliinisellq miehellälin on lisäehdot, ei perus pirkoille

Vajaa rakentavalle miehelle sopii ihan hyvin pullaa leipova ja sukkia neulova peruspirkko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä