Leena saa jatkuvasti kuulla olevansa pahannäköinen
"Toisten ilmeisiin puututaan yhä liian herkästi, tietää Leena Lumilampi omasta kokemuksestaan."
"Nyt Leena toivoo, että jokainen saisi naamarauhan"
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/f74fae30-1d64-4255-8f31-0e5eadb43dc3
Hyvä Leena! Pärstäpositiivisuutta kaikille!
Kommentit (64)
Siis miten iltalehti sai tietää tästä?
Minä myös, perusilme on sellainen resting bitch face. Myös äidilleni on kirjattu ihan lääkäritietoihin vastaanotolle, että on ilmeettömät kasvot.
On kertakaikkiaan uutiskynnys ylitetty.
Mua taas aina luullaan kiltiksi ja höynäytettäväksi ja että muut olisivat jotenkin pätevämpiä
mun mielestä Leena on ihan tavallinen ja luonnon kaunis.
mielummin vakava perus ilme kuin väkinäinen teko muumi mörkö hymy
ihailen olen jopa kade, minun naama vääntyy pienestäkin huomaamattomasta liikkeestä ties mihin ilmeeseen enkä pysty sitä hallitsemaan.
olen Autisti ja yleensä autisteilla on vähäeleinen ilme, mutta minä en ilmeisesti osaa jotenkin hallita ilmeitä ja kasvojen lihaksia joten minulla on ilmeitä vaikka muille jakaa
Olipas taas uutinen. voi hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tiedän saman. Minuakin luullaan usein ilkeäksi vaikka todellisuudessa en ole lainkaan ilkeä. Huvittavaa sinänsä.
Jospa jotkut ihmiset aistivat todellisen aurasi?
Minulla myös on perusilme sellainen,että on työnnetty majava perseeseen.
Kyllä pahan näkee kasvoista. Esimerkiksi narsistin tai psykopaatin voi tunnistaa silmistä. Tämän olen palstalla oppinut.
Keskittykää uutisen sanomaan älkääkä ulkonäköön.
Itse en tuohon naamaan kiinnittänyt huomiota vaan noihin tatuointeihin
Vierailija kirjoitti:
Minä myös, perusilme on sellainen resting bitch face. Myös äidilleni on kirjattu ihan lääkäritietoihin vastaanotolle, että on ilmeettömät kasvot.
Anneli A. Ulvilasta?
Vierailija kirjoitti:
Mua taas aina luullaan kiltiksi ja höynäytettäväksi ja että muut olisivat jotenkin pätevämpiä
Sama juttu mulla. Ihmiset luottavat muhun ja esim. vuokranantajat uskovat aivan kaikki mun puheet tarkistamatta edes luottotietoja tai onko mulla oikeasti työpaikkaa.
"Tuskin tuo tyttö edes ymmärtäisi valehdella" tuntuu olevan monen oletus. Voisin halutessani pystyttää jonkun massiivisen huijauskampanjan eikä kukaan koskaan epäilisi, että olen sen takana.
Mulla on sibeliusryppy ja kasvonpiirteet sellaiset kuin olisin aina vihainen. Pitäisi kuulemma joskus hymyillä - jos hymyilen, sanovat irvistelevän.... Ei oo kivaa! Olen ihan mukava, jopa hauska ihminen monenkin mielestä. Töitäkin on riittänyt kiitettävästi. ;)
Taas vaan joku herneen nenään vetänyt keski-ikäinen tavallisen näköinen suominainen joka ei vaan saa huomiota kuten ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anneli A. Ulvilasta?
Piti virkistää muistia ja katsoa miltä Anneli näyttää. Ei minusta ole vihaisen näköinen. Hymyilee aika monessakin kuvassa, ehkä väsyneen tai hämmästyneen näköinen enemmänkin.
Narsistisuus näkyy naamasta sellaisena epäsosialisuutena ja vittuuntuneisuutena. Kumma kun lääkäri ei älynnyt tutkia löytyykö autismin lisäksi narsistisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Keskittykää uutisen sanomaan älkääkä ulkonäköön.
Sanoma on, että tämä nainen on köyhä ja vihainen, ja muun maailman pitää palvella häntä sen takia. Jos neiti laittaisin siistit vaatteet ja menisin töihin, saattaisi hänkin hymyillä.
Minäkin tiedän saman. Minuakin luullaan usein ilkeäksi vaikka todellisuudessa en ole lainkaan ilkeä. Huvittavaa sinänsä.