Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leena saa jatkuvasti kuulla olevansa pahannäköinen

Vierailija
26.09.2026 |

"Toisten ilmeisiin puututaan yhä liian herkästi, tietää Leena Lumilampi omasta kokemuksestaan."

"Nyt Leena toivoo, että jokainen saisi naamarauhan"

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/f74fae30-1d64-4255-8f31-0e5eadb43dc3

Hyvä Leena! Pärstäpositiivisuutta kaikille!

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hymyilytä,kun ihmiset on näin ilkeitä ja tuomitsevia!

Vierailija
22/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, sensori on ryhtynyt taas hallitsemaan keskustelua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tuohon naamaan kiinnittänyt huomiota vaan noihin tatuointeihin 

Minäkin katsoin tatuointeja ja mietin että kovisteleeko niillä?

Vierailija
24/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös on  perusilme sellainen,että on työnnetty majava perseeseen.

Melkein kaikkien ihmisten perusilme on, varsinkin keski-iästä ylöspäin, kun piirteet valahtavat sidekudoksen löystyessä.

Ennen Suomessa sai olla ihan rauhassa perusilmeellä, eikä kukaan odottanut hymyilyä ilman syytä. Katsokaa vaikka vanhoja valokuvia. Vasta amerikkalaisen kulttuurin vaikutuksesta hymyilyä on alettu odottamaan. Voitaisiinko palata takaisin olemaan omia itseämme ilman tarvetta esittää iloista?

Vierailija
25/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikkien ihmisten perusilme on, varsinkin keski-iästä ylöspäin, kun piirteet valahtavat sidekudoksen löystyessä.

Ennen Suomessa sai olla ihan rauhassa perusilmeellä, eikä kukaan odottanut hymyilyä ilman syytä. Katsokaa vaikka vanhoja valokuvia. Vasta amerikkalaisen kulttuurin vaikutuksesta hymyilyä on alettu odottamaan. Voitaisiinko palata takaisin olemaan omia itseämme ilman tarvetta esittää iloista?

Kiitos tästä!

Vierailija
26/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyyyyyyyyyyyy

Vierailija
27/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskittykää uutisen sanomaan älkääkä ulkonäköön. 

Sanoma on, että tämä nainen on köyhä ja vihainen, ja muun maailman pitää palvella häntä sen takia. Jos neiti laittaisin siistit vaatteet ja menisin töihin, saattaisi hänkin hymyillä. 

😂😂😂

Vierailija
28/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole edes pahan tai ilkeän näköinen. 

Vierailija
29/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on miehillä. Mulla on suomalaiselle epätyypilliset pusuhuulet ja perusilme on totinen. Joskus on joku kommentoinut miksi oot niin vakava tai mitä murjotat. Itsekin voin olla ihmisten ulkonäöstä montaa mieltä mutta ei tulisi mieleen kommentoida tuntemattomille mitään. 

M39

Vierailija
30/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhoissa kuvissa ei hymyilty, koska kuvaa otettaessa piti pysyä mahdollisimman paikoillaan. Ei sillä ole mitään tekemistä kulttuurin ja identiteetin kanssa. 

Vierailija
31/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa kaikki saisivat naamarauhan. Multa on muutamaan otteeseen miesten toimesta käsketty/pyydetty hymyilemään, kun olen vaan ollut ostoksilla tai kävellyt mietteissäni. Yksikään mies ei vaatisi toiselta mieheltä moista ja tämmöinen toisten käskeminen pitäisi tuomita huonona käytöksenä. En minäkään käske miehiä heittämään kärrynpyöriä, kun he ovat ostoksilla tai vaan kävelevät kadulla.

Vierailija
32/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin tavis kuin voi olla 🥱🥱

Vierailija
33/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ikinä mieleen,että pelkään ihmisiä ja haluan  vain olla rauhassa!

Vierailija
34/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole edes pahan tai ilkeän näköinen. 

Minusta narsistin näköinen joka yrittää kovistella tatuoinneilla.

Vierailija
35/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa kaikki saisivat naamarauhan. Multa on muutamaan otteeseen miesten toimesta käsketty/pyydetty hymyilemään, kun olen vaan ollut ostoksilla tai kävellyt mietteissäni. Yksikään mies ei vaatisi toiselta mieheltä moista ja tämmöinen toisten käskeminen pitäisi tuomita huonona käytöksenä. En minäkään käske miehiä heittämään kärrynpyöriä, kun he ovat ostoksilla tai vaan kävelevät kadulla.

Suomessa on syntyvyyskriisi, joten nuo vihjeet hymyilyyn tarkoittavat vain hyvää, koska hymyillen viehättäisit miehiä enemmän, voisit löytää puolison ja perustaa perheen. 

Ota siis kritiikki opettavaisesti vastaan. 

Vierailija
36/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

Vierailija
37/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pahan näkee kasvoista. Esimerkiksi narsistin tai psykopaatin voi tunnistaa silmistä. Tämän olen palstalla oppinut. 

Rikollisten kuvia kun lehdestä katsoo, näkee sellaisen tyhjän, tunteettoman ilmeen. Katso vaikka morigin kuvia.

Vierailija
38/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

Koska ihmiset ovat pahoja ja ilkeitä ja haluavat minulle vain pahaa!Puhun kokemuksesta!

Vierailija
39/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole koskaan miehen kuullut sanovan toiselle

"Heitä homo voltti"?

Vierailija
40/64 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se nähtiin, hymy kaunistaa ketä vaan. Ihan unohdin hänen kamalat tatuoinnit kun näin valloittavan hymyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi