Leena saa jatkuvasti kuulla olevansa pahannäköinen
"Toisten ilmeisiin puututaan yhä liian herkästi, tietää Leena Lumilampi omasta kokemuksestaan."
"Nyt Leena toivoo, että jokainen saisi naamarauhan"
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/f74fae30-1d64-4255-8f31-0e5eadb43dc3
Hyvä Leena! Pärstäpositiivisuutta kaikille!
Kommentit (64)
Jahas, sensori on ryhtynyt taas hallitsemaan keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tuohon naamaan kiinnittänyt huomiota vaan noihin tatuointeihin
Minäkin katsoin tatuointeja ja mietin että kovisteleeko niillä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös on perusilme sellainen,että on työnnetty majava perseeseen.
Melkein kaikkien ihmisten perusilme on, varsinkin keski-iästä ylöspäin, kun piirteet valahtavat sidekudoksen löystyessä.
Ennen Suomessa sai olla ihan rauhassa perusilmeellä, eikä kukaan odottanut hymyilyä ilman syytä. Katsokaa vaikka vanhoja valokuvia. Vasta amerikkalaisen kulttuurin vaikutuksesta hymyilyä on alettu odottamaan. Voitaisiinko palata takaisin olemaan omia itseämme ilman tarvetta esittää iloista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikkien ihmisten perusilme on, varsinkin keski-iästä ylöspäin, kun piirteet valahtavat sidekudoksen löystyessä.
Ennen Suomessa sai olla ihan rauhassa perusilmeellä, eikä kukaan odottanut hymyilyä ilman syytä. Katsokaa vaikka vanhoja valokuvia. Vasta amerikkalaisen kulttuurin vaikutuksesta hymyilyä on alettu odottamaan. Voitaisiinko palata takaisin olemaan omia itseämme ilman tarvetta esittää iloista?
Kiitos tästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskittykää uutisen sanomaan älkääkä ulkonäköön.
Sanoma on, että tämä nainen on köyhä ja vihainen, ja muun maailman pitää palvella häntä sen takia. Jos neiti laittaisin siistit vaatteet ja menisin töihin, saattaisi hänkin hymyillä.
😂😂😂
Eihän tuo ole edes pahan tai ilkeän näköinen.
Sama se on miehillä. Mulla on suomalaiselle epätyypilliset pusuhuulet ja perusilme on totinen. Joskus on joku kommentoinut miksi oot niin vakava tai mitä murjotat. Itsekin voin olla ihmisten ulkonäöstä montaa mieltä mutta ei tulisi mieleen kommentoida tuntemattomille mitään.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoissa kuvissa ei hymyilty, koska kuvaa otettaessa piti pysyä mahdollisimman paikoillaan. Ei sillä ole mitään tekemistä kulttuurin ja identiteetin kanssa.
Kunpa kaikki saisivat naamarauhan. Multa on muutamaan otteeseen miesten toimesta käsketty/pyydetty hymyilemään, kun olen vaan ollut ostoksilla tai kävellyt mietteissäni. Yksikään mies ei vaatisi toiselta mieheltä moista ja tämmöinen toisten käskeminen pitäisi tuomita huonona käytöksenä. En minäkään käske miehiä heittämään kärrynpyöriä, kun he ovat ostoksilla tai vaan kävelevät kadulla.
On kyllä niin tavis kuin voi olla 🥱🥱
Tuliko ikinä mieleen,että pelkään ihmisiä ja haluan vain olla rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole edes pahan tai ilkeän näköinen.
Minusta narsistin näköinen joka yrittää kovistella tatuoinneilla.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa kaikki saisivat naamarauhan. Multa on muutamaan otteeseen miesten toimesta käsketty/pyydetty hymyilemään, kun olen vaan ollut ostoksilla tai kävellyt mietteissäni. Yksikään mies ei vaatisi toiselta mieheltä moista ja tämmöinen toisten käskeminen pitäisi tuomita huonona käytöksenä. En minäkään käske miehiä heittämään kärrynpyöriä, kun he ovat ostoksilla tai vaan kävelevät kadulla.
Suomessa on syntyvyyskriisi, joten nuo vihjeet hymyilyyn tarkoittavat vain hyvää, koska hymyillen viehättäisit miehiä enemmän, voisit löytää puolison ja perustaa perheen.
Ota siis kritiikki opettavaisesti vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pahan näkee kasvoista. Esimerkiksi narsistin tai psykopaatin voi tunnistaa silmistä. Tämän olen palstalla oppinut.
Rikollisten kuvia kun lehdestä katsoo, näkee sellaisen tyhjän, tunteettoman ilmeen. Katso vaikka morigin kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska ihmiset ovat pahoja ja ilkeitä ja haluavat minulle vain pahaa!Puhun kokemuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole koskaan miehen kuullut sanovan toiselle
"Heitä homo voltti"?
Tässä se nähtiin, hymy kaunistaa ketä vaan. Ihan unohdin hänen kamalat tatuoinnit kun näin valloittavan hymyn.
Ei hymyilytä,kun ihmiset on näin ilkeitä ja tuomitsevia!