Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut kulissiliitossa lasten takia?

Vierailija
26.09.2026 |

Sain tietää että miesystävälläni on muita naisia. Meillä pienet lapset, en ihan heti jaksaisi erotakaan. Onko kellään kokemusta kulissiliitosta, kuinka kauan olet ollut? 

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kait. Vielä 5v jälellä.

Vierailija
2/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään kulissiliitossa, vaan ihan siinä samassa avioliitossa. 

Vierailija
4/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lapsille sitten tapahtuu? 😳

Vierailija
5/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Erottiin kun kuopus täytti 18. Ei olisi pitänyt jatkaa sitä paskaa niin pitkään eikä varsinkaan tehdä lapsia.

N

Vierailija
6/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lapsille sitten tapahtuu? 😳

Niistä tulee aikuisia.

Vierailija
7/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin. Erottiin kun kuopus täytti 18. Ei olisi pitänyt jatkaa sitä paskaa niin pitkään eikä varsinkaan tehdä lapsia.

N

Tämä suunnitelmana. Toki muutama kuukausi väliä että saa kuopus viettää synttärit rauhassa ja lähteä rauhassa yliopistorientoihin. Ja kyllä lapsikatraan teko oli hyvä juttu.

Vierailija
8/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen. Ei tosin tietääkseni muita suhteita ja arki sujuu hyvin yhdessä. Mutta tunteet ovat sisarukselliset. Rahan, arjen ja lasten takia näin. Rakastan joka tapauksessa miestäni ja meillä on hauskaa. En joka tapauksessa jaksaisi enää uutta suhdetta. 

Vierailija
9/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen. Ei tosin tietääkseni muita suhteita ja arki sujuu hyvin yhdessä. Mutta tunteet ovat sisarukselliset. Rahan, arjen ja lasten takia näin. Rakastan joka tapauksessa miestäni ja meillä on hauskaa. En joka tapauksessa jaksaisi enää uutta suhdetta. 

Eli teillä on normaali, hyvä parisuhde, eikä mitään syytä erota.

Vierailija
10/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä huikea idea on jäädä odottelemaan ja olla onneton kun eron jälkeen voisi rakentaa jotain uutta.

Vierailija
11/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pitäisi tätä normaalina. Tai toivottavasti ei ole normaali. Ystävyyssuhde, ei romanttinen parisuhde. 

Vierailija
12/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pitäisi tätä normaalina. Tai toivottavasti ei ole normaali. Ystävyyssuhde, ei romanttinen parisuhde. 

Eli mitään läheisyyttä ei ole, eikä seksiä koskaan? Jos ei, niin muuttakaa tilanne. Ihan normaalilta kuulostaa. Taidat olla ekaa kertaa näin pitkässä suhteessa?

Vierailija
13/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyssuhde ehkä juuri voisi olla kulissisuhde jos on ollut alunperinkin näin. Mutta jokainen tietysti määrittelee itse mitä suhteeltaan haluaa. Minäkään en kyllä määrittelisi ystävyyssuhdetta hyväksi parisuhteeksi, koska siitä puuttuu koko parisuhteen ydin mikä sitä kantaa ja en usko että itse olisin tällaiseen elämään tyytyväinen. 

Vierailija
14/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä huikea idea on jäädä odottelemaan ja olla onneton kun eron jälkeen voisi rakentaa jotain uutta.

Jos muutaman kuukauden, kyse on ihan vastasyntyneestä. Ja taaperosta. 

Ap

Vierailija
15/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa alkaa ne lapset kärsiä ja oireilla ja saavat oudon kuvan parisuhteesta. Lisänä se että itse voit huonosti. Mieti, miksi ajattelet että kulissiliitto on hyvä? Mieti myös eroamisen hyvät ja huonot puolet? 

Vierailija
16/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, sehän olisi noloa. En myöskään katselisi päivääkään miestä jos tietäisin että hänellä on joku toinen meneillään. Nyt hieman itsekunnioitusta naiset.

Vierailija
17/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa alkaa ne lapset kärsiä ja oireilla ja saavat oudon kuvan parisuhteesta. Lisänä se että itse voit huonosti. Mieti, miksi ajattelet että kulissiliitto on hyvä? Mieti myös eroamisen hyvät ja huonot puolet? 

No juuri näin.

Vierailija
18/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä lapset kärsisivät, jos aikuiset eivät riitele, tulevat hyvin toimeen ja arki jaetaan sovussa? Jotkut ketjussa on sanoneet rakastavansa puolisoa ja että on hauskaa yhdessä. Mistä lapset silloin saavat oudon kuvan parisuhteesta? Eivät mistään.

Vierailija
19/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Uusi suhde saattaa tuottaa uuden, hetkellisen hurman, ei muuta. Hurmaa voi saada muustakin kuin uudesta suhteesta.

Vierailija
20/77 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitään läheisyyttä ei ole, eikä seksiä koskaan? Jos ei, niin muuttakaa tilanne. Ihan normaalilta kuulostaa. Taidat olla ekaa kertaa näin pitkässä suhteessa?

Harva on useamman kerran monen vuosikymmenen suhteessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan