Naiselle ihannepituus on 155cm-160cm
Mitä mieltä olet tästä?
Kommentit (71)
Yleensähän se lihavuus parhaiten näkyy lyhyillä ;)
-Mutta lyhyt näyttää hyvältä lihavampanakin, koska muodot korostuu ja on silti naisellinen. Lyhyt on aina naisellisempi kun pidenpi. Tätä mieltä on kaikki miehet olleet . :) Kuulemma pitkä ei saa lihoa yhtään tai on ruma, mutta lyhyt voi olla tukevanpikin koska on aina seksikäs. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 168 cm pitkä nainen ja mulle on ihan sama mitä mieltä ihmiset on mun pituudesta. Mä olen tämän pituinen ja sillä selvä.
Et ole edes lyhyt naiseksi ja hyökkäät.
Mitä ihmettä sä sekoilet?
Et ole edes lyhyt naiseksi ja rupeat puolustautumaan?
Oletpa harvinaisen sekaisin. Olen tummahiuksinen. Hyökkäänkö?!! Mieti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 168 cm pitkä nainen ja mulle on ihan sama mitä mieltä ihmiset on mun pituudesta. Mä olen tämän pituinen ja sillä selvä.
Et ole edes lyhyt naiseksi ja hyökkäät.
Mitä ihmettä sä sekoilet?
Et ole edes lyhyt naiseksi ja rupeat puolustautumaan?
Edelleen, mitä ihmettä sä sekoilet?
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa, olen 156,5 cm. Painan alle 50 kg.
Onko se outoa että pitkä ja iso mies haluaa naisen joka ei ole sinun mitoissa? Miehenä voi olla hyvin itsetietoinen isosta koostaan ja köpelyydestään, siron ja pienen naisen kanssa se vain vahvistuu.
Vierailija kirjoitti:
Hongan kolistajia oli huomattavasti vähemmän aikoinaan.
Ruokaa ja unta oli vähemmän, eikä hiilikaivoksiin mahtunut kuin lyhyet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa olla naisen päällä jos ei näe naisen kasvoja ja nainen tukehtuu rintakarvoihini. Ei minulla muuta.
Ei haittaisi saada rintakarvoja naamalle... :D
Aina pitää arvostaa naisia jotka pitävät karvaisista miehistä;)
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt aloitus. Kumppanin ihannepituus on aina suhteessa omaan pituuteen. Ajatellaan vaikka seksiä tai suutelua, niin liian suuret pituuserot eivät ole yleensä käytännöllisiä. Jos nainen on 10-15cm lyhyempi kuin mies, niin se on vielä ok.
Olen vähän yli 150 eikä ole mitään ongelmia ollut suudellessa pitkää miestä.
No jokaisella on kriteerinsä. "Käytännöllistä" ei ole mulla mielessä, kun puhutaan suhteista. Joskus on ollut tuollainenkin mies. Kommentoi kesken seksin pituuseroa. Tai siis ei noin, vaan nimenomaan, että kun mä olen niin lyhyt. Joo ei tullut seuraavaa kertaa hänen kanssaan.
Sitten on ollut jotain puolen metrin pituuseroa, eikä mitään ongelmaa. Ei siinä ole edes ajatellut koko asiaa.
On sekin erikoista, että puhutaan kehorauhasta, eikä ole ihan uusi juttu, mutta se koskee vain asioita joihin oikeasti voisi itse vaikuttaa. Siis paino. Sitten jotain pituutta on ok kommentoida törkeästikin. Sille ei edes kukaan mitään voi. Sama koskee kaikkia sukupuolia. Mä olen lyhyt nainen, niin jotkut ajattelee, että on ok sanoa lapsen kokoiseksi, näköiseksi tai pygmiksi. Miehille sama. Tänäänkin ihan media kommentoinut Tom Cruisen kokoa. Mutta mä tai Tomppa ei varmaan saada arvostella muiden esim. painoa? Vaikka jokainen voi katsoa mihin mittoihin itsensä lihottaa.