Naiselle ihannepituus on 155cm-160cm
Kommentit (71)
Koska apinaidiootit tajuaa että jos vanhemmat ovat 160-170 cm pitkiä niin ei lapsesta voi tulla 200 cm, no jos tulee niin joku on vetänyt välistä äitiä, niin se kaksimetrinen gorilla.
Vierailija kirjoitti:
158 lapsen mitta? :D just joo... Kamalampi kohtalo olisi olla iso nainen. Ei voi yhtään edes lihoa näyttämättä isolta.
Yleensähän se lihavuus parhaiten näkyy lyhyillä ;)
Olen sitä mieltä että en ole muutenkaan mikään ihanne nainen, niin olen tyytyväinen omaan pituuteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
158 lapsen mitta? :D just joo... Kamalampi kohtalo olisi olla iso nainen. Ei voi yhtään edes lihoa näyttämättä isolta.
Lihakset näkyy myös parhaiten lyhyemmillä. Parhaat bodarit alle 170
Vierailija kirjoitti:
Missä tuo on ihannepituus, jossain pygmilandiassa vai?
Hongankolistajalandiassa
Vierailija kirjoitti:
Olis kamalaa olla noin lyhyt.
N180cm
Mistä tuon keksit? Ei minulla ole ainakaan yhtään kamalaa :D
t. 155cm
Vierailija kirjoitti:
Kamalampaa olisi olla pinnallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja luurankomaisuus ja kumara ryhti pitkillä jotenkin nälkiintyneen näköisiä tai sitten hirveitä tömps töms tankkeja .
Kukin on sen pituinen kuin on.
t. 155cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kamalaa olla noin lyhyt.
N180cm
Mistä tuon keksit? Ei minulla ole ainakaan yhtään kamalaa :D
t. 155cm
Oot ihana :)
M40
Tomppa ruise tuo pihatonttu saa naisia pitempiäkin , turha siinä on pari metrisen persaukisen elvistellä kun tomppa vie naisesi.
Vierailija kirjoitti:
Tomppa ruise tuo pihatonttu saa naisia pitempiäkin , turha siinä on pari metrisen persaukisen elvistellä kun tomppa vie naisesi.
Niin, mutta 170cm Tom Cruise on ainakin osan mielestä komea ja ennen kaikkea hän on megajulkkis, jolla satojen miljoonien omaisuus. On vähän millä kompensoida. Ei se tarkoita, että 170cm Pena Pieksämäeltä on myös hurmaava.
Outoa olla naisen päällä jos ei näe naisen kasvoja ja nainen tukehtuu rintakarvoihini. Ei minulla muuta.
Kyllä naisen olisi hyvä olla vähintään 180cm pitkä - sellainen 185-190cm olisi ihana.
M 195cm
Vierailija kirjoitti:
Koska apinaidiootit tajuaa että jos vanhemmat ovat 160-170 cm pitkiä niin ei lapsesta voi tulla 200 cm, no jos tulee niin joku on vetänyt välistä äitiä, niin se kaksimetrinen gorilla.
Kannattaa sitten hakea puoliso Hollannista. Siellä miehet ovat keskimäärin 184cm pitkiä ja naiset keskimäärin 171cm. Hollantilaiset ovat maailman pisimpänä tunnettu kansa. He muuten osaavat tosi hyvin englantia, joten pääsee helposti juttusille.
Mä olen 168 cm pitkä nainen ja mulle on ihan sama mitä mieltä ihmiset on mun pituudesta. Mä olen tämän pituinen ja sillä selvä.
Naiselle miehen lerssin ihannepituus on 15.5cm-16.0cm.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 168 cm pitkä nainen ja mulle on ihan sama mitä mieltä ihmiset on mun pituudesta. Mä olen tämän pituinen ja sillä selvä.
Et ole edes lyhyt naiseksi ja hyökkäät.
Petteri 168 cm