Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö, että miesystävä juopottelee pari kertaa kuussa, jos on muuten kunnollinen?

Vierailija
25.09.2026 |

On ystävällinen ja huomaavainen minua kohtaan. Pitää huolta lapsistaan (jotka kohta täysiikäisiä), on hyvässä työssä ja aika varakaskin. Mutta ärsyttää, kun välillä ryyppää vanhojen opiskelukavereidensa kanssa. Mies on kohta 45V, itse olen 40.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tahdon vain hirsiä vetää kun karsia rapula on

Vierailija
22/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii oikein hyvin. Saan omaa aikaa kotona sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juodaan vaimon kanssa joka toinen viikonloppu. Laitetaan saunaa päälle ja tehdään ruokaa. Juodaan saunassa ja syödessä. Ja loppuillasta kivassa huppelissa touhutaan sängyssä.

Vierailija
24/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppäsiköhän Neil Armstrong kuussa?

Thämä on phieni aschkel mhinullle, mhutta schuuri aschkel ihmischkunnalle. 

Vierailija
25/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me juodaan vaimon kanssa joka toinen viikonloppu. Laitetaan saunaa päälle ja tehdään ruokaa. Juodaan saunassa ja syödessä. Ja loppuillasta kivassa huppelissa touhutaan sängyssä.

Ei kuuna kullan valkeana missään tilanteessa minkäänlaisessa huppelissa. 

Vierailija
26/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyisin jos ei tuon useammin sitä tee. Antaa nauttia kivasta ajasta kaveriporukassa.

Miksei hauskaa voi pitää ilman alkoholia?

Vierailija
27/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kunnollinen mies joka ottaa välillä rennosti. Mitä sinä oikein haluat?

Vierailija
28/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ryyppäminen tarkoittaa? Otetaan pari kaljaa kavereiden kanssa vai vedetään kunnon räkäkännit ja sammutaan puskaan kakat housuissa? 

Pari kertaa kuussa on joka toinen viikonloppu, jos mies vetäisi perseet olalle noin usein niin minua haittaisi. Tietyn iän jälkeen se perseiden vetäminen ja känniörvellys alkaa olla vähän sopimatonta. Mutta jokaisella on omat rajat millaista käytöstä sietää, ihan itse pitää miettiä onko tämä ongelma minulle, ihan sama mitä muut on mieltä, sinun mieshän se on ja sinä olet sen kanssa naimisissa.

Vierailija
29/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ryyppäminen tarkoittaa? Otetaan pari kaljaa kavereiden kanssa vai vedetään kunnon räkäkännit ja sammutaan puskaan kakat housuissa? 

Pari kertaa kuussa on joka toinen viikonloppu, jos mies vetäisi perseet olalle noin usein niin minua haittaisi. Tietyn iän jälkeen se perseiden vetäminen ja känniörvellys alkaa olla vähän sopimatonta. Mutta jokaisella on omat rajat millaista käytöstä sietää, ihan itse pitää miettiä onko tämä ongelma minulle, ihan sama mitä muut on mieltä, sinun mieshän se on ja sinä olet sen kanssa naimisissa.

Oletko jotenkin pakkomielteinen jos ikä määrää mitä saa tehdä ja mitä ei?

Nelikymppinenkö saa tehdä jotain, mutta viisikymppisenä onkin sitten kiellettyä? Vaikutat aika raskaalta ihmiseltä.

Vierailija
30/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, minkälaisesta juomisesta on kyse. On ihans ivistynyttä alkon käyttöä kaveriporukassa ja sitten örvellystä. Jälkimmäiselle ei kiits,

Meinasin samaa kommentoida, emmehän me tiedä minkälaisesta "juopottelusta" on kyse, tuleeko kotiin änkyrä kännissä, vai käykö vain kavereidensa kanssa istuskelemassa juoden muutaman tuopin.

Vierailija
31/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
32/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lapsena ja yhä aikuisena oon juoppohuushollia katsellut kylliksi. Mieluummin yksin.

Vierailija
33/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, minkälaisesta juomisesta on kyse. On ihans ivistynyttä alkon käyttöä kaveriporukassa ja sitten örvellystä. Jälkimmäiselle ei kiits,

Meinasin samaa kommentoida, emmehän me tiedä minkälaisesta "juopottelusta" on kyse, tuleeko kotiin änkyrä kännissä, vai käykö vain kavereidensa kanssa istuskelemassa juoden muutaman tuopin.

Juopottelu sanana on sama kuin kännääminen. Että siitä.

Vierailija
34/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon perjantaisin neljä lonkeroa ja kuuntelen musiikkia. Onko liikaa?

M39

Vierailija
35/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juon perjantaisin neljä lonkeroa ja kuuntelen musiikkia. Onko liikaa?

M39

On jos kuuntelee palstamammoja. Itse vetävät suklaata ja punaviiniä, mutta se ei haittaa. Se kun on eri asia.

Vierailija
36/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä että mitä se minun tai muiden juopottelun  hyväksyminen tai hyväksymättömyys vaikuttaa sinun suhteeseesi? Pitäisikö sinun ihan itse miettiä omalla kohdalla sitä omana asianasi? Sinunhan tässä pitää miettiä mitä ihan itse olet valmis hyväksymään. En ole parisuhteessa tietääkseni sinun miehesi tai sinun kanssa. Kyllä sä olet avuton mielenterveystapaus jos internetin keskustelupalstalta haet suuntaa suhteellesi. 

Vierailija
37/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kyllä liika viina on liikaa. Muutamat ei ongelma, jos ukko on tasapainoinen ja uskova lähes.

Vierailija
38/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö mitä mää just luin : D Oikeen kahdesti kuussa humalassa. Tarinassa on ongelma. Eli se että sinä ap olet kireä ja tarvisit ryypyn tai kaksi. Me ollaan molemmat puolison kanssa eriasteisesti humalassa joka perjantai. Voi jatkua lauantaina ja sunnuntaina viinin tissutteluna ruokaa laittaessa. En tiedä ketään joka raivoraittiina istuisi viikonloput. Olen 40, puoliso 45. Niin paitsi isoäitini 95v, jolla niin paljo lääkkeitä ettei voi juoda mitään. Mitään ei saa mukaan ja kaikki kuolee sama miten kunnollisesti tai ei kunnollisesti eläisi. 

Alkoholistako te onnenne saatte? Tuo kuulostaa jo alkoholiongelmalta... toki jos ette muuten siedä elämää ja toisianne

Vierailija
39/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ajattelee varmaan, että 'kaikkihan noin tekee'. Fakta on että ei tee ja jos aikuisen pitää vetää jurrit edes kerta kuukauteen, niin jonkin asteinen ongelma se on. Itse en jaksaisi katsella. Mutta jokainen tyylillään ja itsehän sen sinä määrität, että haluatko sä käyttää oman elämäsi toisen juopottelua katsellen.

Sinun täytyy olla lapsi. Yksikään täysipäinen aikuinen ei ajattele noin.

Vierailija
40/56 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä kysyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme