Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki voi löytää kumppanin aivan kaikki

Vierailija
25.09.2026 |

Koska ihmisenä sä vedät puolees sitä mitä sä itse olet ja kukaan ei ole ainutlaatuinen, vaikka harvinaisuuksia onkin olemassa puolin ja toisin, sekä ulkoisesti, että sisäisesti. Millon te huomaatte tämän asian? Katsokaa pareja kaupungilla tai ihan missä vaan, ne muistuttaa aina toisiaan jollain tapaa koska ihminen kokee oman olonsa turvalliseksi silloin kun sen vieressä on toinen häntä muistuttava ihminen. Eli se mitä sä haluat niin sun on ensiksi oltava sitä itse ! ! ! Sä et saa sitä mitä sä haluat vaan sitä mitä sä olet ! ! !

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuinka harvinainen yksilö, vastapari löytyy aina

Vierailija
2/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo totta, itsekin tapasin vasta yli kolmikymppisenä sopivan miehen ja meillä on ulkoisestikin samaa tyyliä ja muutenkin samoja piirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah

Vierailija
4/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rima sinne mitä itse on

Vierailija
5/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rima sinne mitä itse on

Täähän se ois. 

Vierailija
6/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkoon rakkaus
Tulkoon rikkaus
Jokaiselle tarpeen mukaan
Tulkoon rakkaus
Tulkoon rikkaus
Ilman ei saa jäädä kukaan

😆🤣😆

Ehkä kaikille ei olekaan tarpeen? 

Vierailija
7/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rima sinne mitä itse on

Jep. Tästä syystä olen antanut pakit liian koulutetuille miehille. 

Vierailija
8/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kukaan ei tule kotoa hakemaan ja jos Tinder tai muut deittiapit ei toimi, niin ei se tarkoita etteikö kemiaa jonkun kanssa voisi silti löytyä kasvokkain.

Oleellista on olla aktiivinen ja tutustua ihmisiin ilman suuria ennakkoluuloja tai odotuksia. Lopulta vain vähemmistölle kumppanin löytäminen on helppoa, koska heille tarjontaa on paljon. Muut joutuvat näkemään vaivaa ja luottamaan myös onneen.

Vierailija
9/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkoon rakkaus
Tulkoon rikkaus
Jokaiselle tarpeen mukaan
Tulkoon rakkaus
Tulkoon rikkaus
Ilman ei saa jäädä kukaan

😆🤣😆

Ehkä kaikille ei olekaan tarpeen? 

Ilman ei saa jäädä kukaan 🤧 

Todellisuus on jotain muuta. 

Vierailija
10/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pah

Pyh

Vierailija
11/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kukaan ei tule kotoa hakemaan ja jos Tinder tai muut deittiapit ei toimi, niin ei se tarkoita etteikö kemiaa jonkun kanssa voisi silti löytyä kasvokkain.

Oleellista on olla aktiivinen ja tutustua ihmisiin ilman suuria ennakkoluuloja tai odotuksia. Lopulta vain vähemmistölle kumppanin löytäminen on helppoa, koska heille tarjontaa on paljon. Muut joutuvat näkemään vaivaa ja luottamaan myös onneen.

Ei se, että tarjontaa on paljon, helpota kumppanin löytämistä. Toki todennäköisyydet sopivan kohtaamiselle kasvaa mitä enemmän porukkaa, mutta musta näyttää siltä, että mitä keskiverrompi tyyppi sen helpompaa on löytää se sopiva ihminen - eikä ihme, sillä keskiverroille tavistyypeille on paljon tarjontaa Kaltaisistaan. Heitä on paljon, ja he pariutuvat vilkkaasti. Jos ero tulee, niin aika nopeasti löytyy aina uusikin.

Vierailija
12/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu ihan soopaa. Miehillä on eri kriteerit kuin naisilla. Vain hyvin pieni osa löytää itselleen sopivan. Esim. minut on hylätty lukemattomia kertoja. Huom, se joka, lopettaa suhteen ei välttämättä ole se hylkääjä. Olen konkreettisesti jättänyt miehiä, kun he ovat ensin henkisesti hylänneet minut. Missään väkinäisessä kulissisuhteessa en kerta kaikkiaan pysty olemaan.

Jännä juttu sinänsä, että aikuinen tyttäreni on tullut myös hylätyksi useita kertoja, pitkistä, vuosia jatkuneista parisuhteista. Usein äkkiarvaamatta mies on töksäyttänyt, ettei halua jatkaa yhdessä.

Vierailija
13/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pah

Pyh

Pöh!

Vierailija
14/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ap:n väite paikkaansa. Nykyään on syntynyt sellainen luuserien porukka, incel lienee oikea termi, jotka jäävät ilman kumppania kuvottavuutensa ja sosiaalisten kykyjen puutteen vuoksi.

Jopa maksulliset valitsevat asiakkaansa. 

Vierailija
15/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se, että tarjontaa on paljon, helpota kumppanin löytämistä. Toki todennäköisyydet sopivan kohtaamiselle kasvaa mitä enemmän porukkaa, mutta musta näyttää siltä, että mitä keskiverrompi tyyppi sen helpompaa on löytää se sopiva ihminen - eikä ihme, sillä keskiverroille tavistyypeille on paljon tarjontaa Kaltaisistaan. Heitä on paljon, ja he pariutuvat vilkkaasti. Jos ero tulee, niin aika nopeasti löytyy aina uusikin.

Totta kai! Mainstreamluonne ja keskivertoälykkyys, siinä "onnistumisen" salaisuus!

Olepa jotain muuta, niin sopivaa kumppania ei löydy kirveelläkään. Joku älypää kohta esittää, että 'ota sitten toinen friikki'! Mutta kun jokainen on erilainen, eri tavalla erikoinen ja outo. Ei ne sovi yhteen yhtään paremmin kuin joku tavisnormo.

Vierailija
16/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap puhuu ihan soopaa. Miehillä on eri kriteerit kuin naisilla. Vain hyvin pieni osa löytää itselleen sopivan. Esim. minut on hylätty lukemattomia kertoja. Huom, se joka, lopettaa suhteen ei välttämättä ole se hylkääjä. Olen konkreettisesti jättänyt miehiä, kun he ovat ensin henkisesti hylänneet minut. Missään väkinäisessä kulissisuhteessa en kerta kaikkiaan pysty olemaan.

Jännä juttu sinänsä, että aikuinen tyttäreni on tullut myös hylätyksi useita kertoja, pitkistä, vuosia jatkuneista parisuhteista. Usein äkkiarvaamatta mies on töksäyttänyt, ettei halua jatkaa yhdessä.

Ja yhteinen nimittäjä olet sinä. Oletko katsonut peiliin? 

Vierailija
17/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi minä. "Sain" sille ikuisen takuun.

Vierailija
18/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. En ole löytänyt enkä tule. Olen sen verran omituinen tapaus ettei ole mahdollista. Joskus nuorempana saattoi vielä olla kuvitelmia mutta ne on hävinnyt jo aikaa sitten.

Vierailija
19/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on naimattomuuden armolahja ja he ovat vapahdetut puolisonetsinnän  vaivasta

Vierailija
20/25 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. En ole löytänyt enkä tule. Olen sen verran omituinen tapaus ettei ole mahdollista. Joskus nuorempana saattoi vielä olla kuvitelmia mutta ne on hävinnyt jo aikaa sitten.

Minä myös. Ja lopulta on ikään kuin kasvanut elelemään yksin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi