Kaikki voi löytää kumppanin aivan kaikki
Koska ihmisenä sä vedät puolees sitä mitä sä itse olet ja kukaan ei ole ainutlaatuinen, vaikka harvinaisuuksia onkin olemassa puolin ja toisin, sekä ulkoisesti, että sisäisesti. Millon te huomaatte tämän asian? Katsokaa pareja kaupungilla tai ihan missä vaan, ne muistuttaa aina toisiaan jollain tapaa koska ihminen kokee oman olonsa turvalliseksi silloin kun sen vieressä on toinen häntä muistuttava ihminen. Eli se mitä sä haluat niin sun on ensiksi oltava sitä itse ! ! ! Sä et saa sitä mitä sä haluat vaan sitä mitä sä olet ! ! !
Kommentit (62)
Suru kumppanittomuudesta muuttaa muotoaan.
Kaikki asiat tässä maailmassa eivät kuulu kaikille.
Kumppani/parisuhde/seksi jne. ei ole mikään oikeus kenellekään.
Kellään ei ole velvollisuutta pitää sinusta/olla kiinnostunut ym.
Nämä asiat kun olen onnistunut tajuamaan ja kunnolla sisäistämään niin pikku hiljaa ovat kys. kekäleet alkaneet hiipumaan pois. Kunnes sitten tulee pimeätä ja rauha. Voi sitten vihdoinkin levätä, kun kyseiset asiat eivät ole enää osa maailmaani.
siis rumia , höpöjä vai mitä tarjonnassa pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu ihan soopaa. Miehillä on eri kriteerit kuin naisilla. Vain hyvin pieni osa löytää itselleen sopivan. Esim. minut on hylätty lukemattomia kertoja. Huom, se joka, lopettaa suhteen ei välttämättä ole se hylkääjä. Olen konkreettisesti jättänyt miehiä, kun he ovat ensin henkisesti hylänneet minut. Missään väkinäisessä kulissisuhteessa en kerta kaikkiaan pysty olemaan.
Jännä juttu sinänsä, että aikuinen tyttäreni on tullut myös hylätyksi useita kertoja, pitkistä, vuosia jatkuneista parisuhteista. Usein äkkiarvaamatta mies on töksäyttänyt, ettei halua jatkaa yhdessä.
Ja yhteinen nimittäjä olet sinä. Oletko katsonut peiliin?
HP!
Nyt ne lääkkeet pitäis muistaa ap:n ottaa . Täysin järjetöntä soopaa. Jos vaikka huono ulkonäkö tai munat ei toimittele miehellä niin ei mitään mahdollisuutta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rima sinne mitä itse on
Jep. Tästä syystä olen antanut pakit liian koulutetuille miehille.
Ulkonäössä ja kemiassa en sen sijaan jousta yhtään, enkä dynamiikassa ja luonteessa. Luonteella en tarkoita täydellisyyttä -ei kukaan ole täydellinen- vaan oleellisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu ihan soopaa. Miehillä on eri kriteerit kuin naisilla. Vain hyvin pieni osa löytää itselleen sopivan. Esim. minut on hylätty lukemattomia kertoja. Huom, se joka, lopettaa suhteen ei välttämättä ole se hylkääjä. Olen konkreettisesti jättänyt miehiä, kun he ovat ensin henkisesti hylänneet minut. Missään väkinäisessä kulissisuhteessa en kerta kaikkiaan pysty olemaan.
Jännä juttu sinänsä, että aikuinen tyttäreni on tullut myös hylätyksi useita kertoja, pitkistä, vuosia jatkuneista parisuhteista. Usein äkkiarvaamatta mies on töksäyttänyt, ettei halua jatkaa yhdessä.
Ja yhteinen nimittäjä olet sinä. Oletko katsonut peiliin?
Mitä selität? Yhteinen nimittäjä on: MIEHET! Kerrassaan epäluotettavaa sakkia.
No mä en ole tähän ikään (37) löytänyt. Aina lähestynyt ihastuksiani ja aina saanut pakit. Itseäni ei ole lähestytty. N37
Ei löydy, enkä ole enää etsinytkään. 20-30 vuotiaana löytyi seuraa, mutta ei puolisoa ja lopetin sen etsimisen noin 40-vuotiaana keskittyen uraani. Ajattelin, että kohtalon kautta löytyy, jos löytyy. Ei löytynyt ja nyt olen lähellä eläkeikää joten ei ole enää tarvettakaan. Onneksi on ystäviä. Pitäkää lippu korkealla. Älkää tehkö tuosta elämän ja kuoleman kysymystä. Hyvää loppuvuotta kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne lääkkeet pitäis muistaa ap:n ottaa . Täysin järjetöntä soopaa. Jos vaikka huono ulkonäkö tai munat ei toimittele miehellä niin ei mitään mahdollisuutta .
Minulle kelpaisi tavis mies. Ulkonäkö on toissijaista. Munankaan ei tarvis pelata, sillä en perusta yhdynnästä. Hyvänä voi pitää muutenkin ja hyväillä. Silittää ja pitää kädestä ja niin edelleen. Mutta hyväksytkö sinä puutteita naisessa?
Vierailija kirjoitti:
Joo totta, itsekin tapasin vasta yli kolmikymppisenä sopivan miehen ja meillä on ulkoisestikin samaa tyyliä ja muutenkin samoja piirteitä.
Tuulipuvutkin?
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Ja eihän miehillä toimi niin, että 'olen ruma, minulle siis ruma kumppani', 'olen vanha, minulle kuuluu vanha kumppani', 'olen kova bisnesmies, minulle kova bisnesnainen', 'olen huippuälykäs, joten kumppanini on myös oltava huippuälykäs' jne.
Lässytystä lää lää . Ap. On zekaisin.
Parasta mitä voisin ikinä toivoa: että löytäisin miespuolisen vastinkappaleeni! Mutta korkeassa 69 v iässä en enää usko tähän mahdollisuuteen.
Koko elämäni aikana en ole tavannut ketään, joka muistuttaisi minua lähimainkaan. En miestä, en naista, ja mitä muita näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Ja eihän miehillä toimi niin, että 'olen ruma, minulle siis ruma kumppani', 'olen vanha, minulle kuuluu vanha kumppani', 'olen kova bisnesmies, minulle kova bisnesnainen', 'olen huippuälykäs, joten kumppanini on myös oltava huippuälykäs' jne.
Totta tosiaan, älkää siis ikinä ulisko ollenkaan naisten kriteereistä mitään :D
Moni nainen myy itsensä aivan liian halvalla ja tyytyy ties mihin surkeisiin perunoihin, vaikka saisi parempaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo totta, itsekin tapasin vasta yli kolmikymppisenä sopivan miehen ja meillä on ulkoisestikin samaa tyyliä ja muutenkin samoja piirteitä.
Tuulipuvutkin?
Emme käytä tuulipukuja tai muutenkaan rumia asuja.
Vierailija kirjoitti:
Lässytystä lää lää . Ap. On zekaisin.
Ei ole kyynistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pah
Pyh
Pöh
Sä sä sä...