Kaikki voi löytää kumppanin aivan kaikki
Koska ihmisenä sä vedät puolees sitä mitä sä itse olet ja kukaan ei ole ainutlaatuinen, vaikka harvinaisuuksia onkin olemassa puolin ja toisin, sekä ulkoisesti, että sisäisesti. Millon te huomaatte tämän asian? Katsokaa pareja kaupungilla tai ihan missä vaan, ne muistuttaa aina toisiaan jollain tapaa koska ihminen kokee oman olonsa turvalliseksi silloin kun sen vieressä on toinen häntä muistuttava ihminen. Eli se mitä sä haluat niin sun on ensiksi oltava sitä itse ! ! ! Sä et saa sitä mitä sä haluat vaan sitä mitä sä olet ! ! !
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Rima sinne mitä itse on
Tai sitten panostat itsesi kehittämiseen, jotta pystyt saamaan parempitasoisia kumppaneita. Se voi tarkoittaa esimerkiksi henkistä kasvua, kouluttautumista, oman taloudellisen tilanteen parantamista, sosiaalisten taitojen kehittämistä, liikunnasta ja ulkonäöstä huolehtimista.
Varmaan voi löytää kun laskee riman tosi alas. Mutta onko kumppani itseisarvo?
Taasko nää jotkut teinit täällä aloitti saman tappelun? Kenelle se karkkipussi pitäis ojentaa, että rauhottuvat? :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asiat tässä maailmassa eivät kuulu kaikille.
Kumppani/parisuhde/seksi jne. ei ole mikään oikeus kenellekään.
Kellään ei ole velvollisuutta pitää sinusta/olla kiinnostunut ym.
Nämä asiat kun olen onnistunut tajuamaan ja kunnolla sisäistämään niin pikku hiljaa ovat kys. kekäleet alkaneet hiipumaan pois. Kunnes sitten tulee pimeätä ja rauha. Voi sitten vihdoinkin levätä, kun kyseiset asiat eivät ole enää osa maailmaani.
Kellään ei ole velvollisuutta pitää sinusta tai olla kiinnostunut sinusta, mutta voit itse vaikuttaa varsin paljon siihen, millaisena muut sinut näkevät ja kuinka kiinnostavana sinua pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rima sinne mitä itse on
Tai sitten panostat itsesi kehittämiseen, jotta pystyt saamaan parempitasoisia kumppaneita. Se voi tarkoittaa esimerkiksi henkistä kasvua, kouluttautumista, oman taloudellisen tilanteen parantamista, sosiaalisten taitojen kehittämistä, liikunnasta ja ulkonäöstä huolehtimista.
Tää.
Vielä 2022 mulla oli olo etten voi ottaa ketään mun elämään, koska en ole vielä sillä levelillä ihmisenä et voisin aidosti olla vastaparina juuri sellaselle miehelle minkä haluan.
Enää ei ole sellainen olo, eikä ole ollut pariin-kolmeen vuoteen. Mutta olen minä tässä kehittynytkin, useammalla eri osa-alueella.
Niin, me naiset ollaan yritetty kertoa miehille, että samankaltaisuus olisi tärkeä asia, mutta silti miehet lähestyvät koko ajan itselleen täysin epäsopivia naisia, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä, ei mitään samanhenkisyyttä, ei mitään muuta samankaltaisuutta kuin se, että ollaan keuhkoilla hengittäviä ja elossa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan voi löytää kun laskee riman tosi alas. Mutta onko kumppani itseisarvo?
Eihän se ole oikeastaan koskaan. Kyllä paremmin moni viihtyy yksin kuin huonossa seurassa.
Ap sä, sä, sä, sä sä sä olet keittiöpsykologi sä.
Vierailija kirjoitti:
Ap sä, sä, sä, sä sä sä olet keittiöpsykologi sä.
😆
Vierailija kirjoitti:
Tulkoon rakkaus
Tulkoon rikkaus
Jokaiselle tarpeen mukaan
Tulkoon rakkaus
Tulkoon rikkaus
Ilman ei saa jäädä kukaan😆🤣😆
Ehkä kaikille ei olekaan tarpeen?
Miljoonasade on huonoa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rima sinne mitä itse on
Tää kehitysmaalainen on kyl huvittava tapaus
Vierailija kirjoitti:
Niin, me naiset ollaan yritetty kertoa miehille, että samankaltaisuus olisi tärkeä asia, mutta silti miehet lähestyvät koko ajan itselleen täysin epäsopivia naisia, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä, ei mitään samanhenkisyyttä, ei mitään muuta samankaltaisuutta kuin se, että ollaan keuhkoilla hengittäviä ja elossa.
Pillunpuute, ei seuran tai seurustelun kaipuu. Sepä se.
Jos on ronkeli niin sakotetaan. Realismi kunniaan.
Millä ominaisuudella pääsee eroon siitä että pariutumista tuputetaan joka puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pah
Pyh
Prööt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rima sinne mitä itse on
Huvittavaa, miten henkilöt, jotka eivät halua kehittää itseään, päätyvät usein vähättelemään niitä, jotka panostavat omaan kehitykseensä. Toisten eteenpäin meno toimii heille peilinä, joka muistuttaa heidän omasta paikalleen jäämisestään ja herättää tarpeen puolustella omaa mukavuusaluettaan. Muiden edistyminen tuntuu uhalta omalle itsetunnolle, ja toisten vetäminen alaspäin on aina vaivattomampaa kuin itse ylöspäin pyrkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rima sinne mitä itse on
Huvittavaa, miten henkilöt, jotka eivät halua kehittää itseään, päätyvät usein vähättelemään niitä, jotka panostavat omaan kehitykseensä. Toisten eteenpäin meno toimii heille peilinä, joka muistuttaa heidän omasta paikalleen jäämisestään ja herättää tarpeen puolustella omaa mukavuusaluettaan. Muiden edistyminen tuntuu uhalta omalle itsetunnolle, ja toisten vetäminen alaspäin on aina vaivattomampaa kuin itse ylöspäin pyrkiminen.
🤦
Vierailija kirjoitti:
Jos on ronkeli niin sakotetaan. Realismi kunniaan.
Njoo mutta ei se nyt kovin kunnioitettavaa suhdetta synny kun lähtöasetelma on että no tällästä tällä naamalla sain.. Tyytyminen on paska asetelma. Mitä järkeä olla jonkun kanssa joka on vaan sun kanssa kun ei nyt sattunut parempaakaan saamaan? Sääli on huonoin syy.
😂